dressuur: 142, 161, 167 en 168 punten
springen: 2 foutloos, 2 met 4 strafpunten
We werden 6e van alle teams en gaan naar het NK
Om kwart over 2 reed ik de eerste manche individueel, weer foutloos. 2 uur later kon ik starten met de 2e manche, wederom foutloos. Hierna kwam nog een barrage waarin we (het wordt een btje saai
) weer foutloos waren, met 47 punten voor de stijl. Er waren 7 prijzen, ik was 8e
(heb ik weer).Hieronder een paar foto's...

laten we maar beginnen met de mooiste foto (hier ga ik een poster van laten maken
)
Nissanpowerrrr

In de losrijdring

Dit is de enige foto waar het lintje op staat (helaas zit ik er voor geen meter op)

Ons team: (linkse schimmel hoort er niet bij) v.l.n.r: Tinet met Princess (B dress. 142 pnt.) Anne Marije met Sidney (B spring. 4 strafpnt.), Jan Willem met Ginger (B dress. 161 pnt.), Jorien met Foxy (L spring. 0 strafpnt.), ik met Elza (B spring. 0 strafpnt.), Marieta met Erisca (L1 dress. 168 pnt.), Sophie met Oriënthe (B dress. 167 pnt.) en Malinka met Milagro (spring. 4 strafpnt.).
En dan te bedenken dat dit de allereerste keer was dat onze vereniging aan de verenigingskampioenschappen meedeed, ik nog maar 2 keer op Elza kon rijden omdat ik op vakantie was, en ook nog verkouden ben. Toch een leuke prestatie!