22/8 Andijk 27/8 Den helder 29/8 Andijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25555
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 13:02

Ik ga straks eerst even mensen bellen voor ik op pad ga Knipoog
Ik start L HC en moet dus pas om 16.30 parcourslopen.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 13:20

Ik ben ook geweest (op mijn oude vertrouwde stal), alleen om te kijken.
Succes voor diegene die nog moeten rijden.

Barb

Berichten: 12087
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 13:24

Ik ga straks met mijn vriendje op de fiets heen (sjeetje wat ben ik toch weer sportief Nagelbijten / Gniffelen )

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 16:18

ik heb dus zojuist in de m1 dressuur 2 proeven gereden enw as erg tevreden! Lovers erg braaf paardje,wat kleine dingetjes ,maar dat hou je toch.

Prijsuitreiking pas om 18.00 dus eerst bertje naar huis gebracht,en ga zo even douchen ,mwant ga vanavond lekker uit eten Vingers aflikken
dus zo nog even op en neer rijden,maar heb goede hoop op een puntje.
Waren trouwens niet echt veel starts,iets van 10,maar was erg leuk concours dus denk dat het volgend jaar wel drukker zal zijn,was namelijk eerste keer.

Ik hoorde wel al meerdere grote namen voorbij komen bij springen,chantal mechelbrink,mensen van de lighthoeve,beukers,hans van kalfsbeek,enz,enz.

Was leuk aan gekleed met vlaggen en standjes.

uitslag horen jullie nog van me!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 18:48

nou net protocollen gehaald,waren ze gewoon al eerder begonnen met prijsuitreiking terwijl helft er nog niet was,das wel een beetje jammer Scheve mond

Maar anyway iig weer een puntje er bij OK dan! geheel niet zoals we verwachten,want de 1e proef ging echt super en hadden we 145 punten Bloos! ,en 2e proef precies 156 terwijl die toch ook heel netjes ging,was het dus niet echt mee eens,maar ja zo is t maar net he Knipoog

Ik werd vooral afgestraft op schouderbinnenwaarts en verruiming,ok das dan een 4,maar als dan iets echt goed ging kreeg je geen 7ens maar steeds 6jes,en 5 en erg jammer.

nou ja op naar de volgende! Clown

Barb

Berichten: 12087
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 18:55

Paulanda ik heb je niet gezien, we waren 15.10 uur op het terrein.
Gomir heb ik nog wel even gesproken, ik heb voornamelijk bij het springen staan kijken en wat foto's van Franklin Posmus gemaakt en ik geloof ook van Hans van Kalsbeek maar mijn batterij was haast leeg.

Toen we naar huis gingen werd ik bij de uitgang aangesproken door een meisje, was wel komisch want ze zei: Ben jij misschien Barbara van bokt???
Hahaha ja dat was ik dus maar ik herkende haar toen nog niet qua gezicht, toen ze haar naam zei begon het me te dagen. Was wel lachwekkend....het was dus Polly die het verkeer aan het regelen was
Hoe gaat het inmiddels met je arm???

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:10

lekker, ik ben vanochtend geweest, springen in het M(1e prijs) springen was leuk opgezet!!!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:10

Polly heb ik idd ook zien staan bij de ingang.. Verder niemand gezien of gesproken.. We waren om 15.00 uur klaar en zijn gelijk paard naar huis wezen brengen. En rond 1700 weer terug voor de prijsuitreiking die om 18.00 uur zo beginnen.. maar die was om 17.45 al geweest... Dus protocollen opgehaald en gelijk maar weer terug gegaan.
Viel een beetje tegen dus.. Maar Paulanda is weer een puntje rijker in de M1
Eerste proef was erg netjes maar de jury vond toch van niet.. helaas.

sorry lees net pas dat Paulanda zelf al haar punten heeft gegeven Bloos!
Beetje zelfde verhaal dus Haha!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:20

MirandaB schreef:
Polly heb ik idd ook zien staan bij de ingang.. Verder niemand gezien of gesproken..


Schijnheilig Niemand meer ?? Schijnheilig

Ben dus ook geweest..Even bekende mensen gekeken en gesproken en toen lekker 1 paard gaan rijden en toen was de dag voorbij..
Helaas verder geen bokkers gezien op mirandaB en paulanda en Polly na.. (toch??)

Hadden alleen wat pech met stalgenootje dr paard..Had vast gezeten met zn been in de trailer en bloedde dus lekker.. Na een ruim 20 min wachten kwam eindelijk de DA en konden ze naar huis.. Paard staat nu met een verband en 3 dagen antibiotica op stal.. Scheve mond Geen lekker dagje dus.. Waren ook al uit parcours gekomen omdat het te glad was.. Springt ze t 2e parcours neit om dr paard te sparen en dan sloopt ie zn eigen.. Scheve mond Lekker dus
Laatst bijgewerkt door obelix op 22-08-04 19:27, in het totaal 2 keer bewerkt

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:21

obelix schreef:
O:) Niemand meer ?? Schijnheilig


sorry sorry sorry sorry Bloos Vriendjes zijn?

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:22

Het word je vergeven Tong uitsteken

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:31

obelix schreef:
O:) Niemand meer ?? Schijnheilig

Ben dus ook geweest..Even bekende mensen gekeken en gesproken en toen lekker 1 paard gaan rijden en toen was de dag voorbij..
Helaas verder geen bokkers gezien op mirandaB en paulanda en Polly na.. (toch??)

Hadden alleen wat pech met stalgenootje dr paard..Had vast gezeten met zn been in de trailer en bloedde dus lekker.. Na een ruim 20 min wachten kwam eindelijk de DA en konden ze naar huis.. Paard staat nu met een verband en 3 dagen antibiotica op stal.. Scheve mond Geen lekker dagje dus.. Waren ook al uit parcours gekomen omdat het te glad was.. Springt ze t 2e parcours neit om dr paard te sparen en dan sloopt ie zn eigen.. Scheve mond Lekker dus


dan heb ik jullie wel gezien, wij reden net weg(met da Haha! busje en da zelf ook! Knipoog )

gomir

Berichten: 25555
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:36

Arme Polly, barb herkende haar ook al niet Clown Ik zag wel wat bekends, maar ik kon je echt even niet plaatsen Bloos Ben ook echt een koe met gezichten...

Miranda en Paulanda heb ik niet gezien, zij mij wsl ook niet of misschien net bij het tweede parcours of toen ik nog even aan het kijken was naar de rest. Heb eigenlijk weinig op mijn horloge gekeken, maar ik ging iig rond half zeven weg want was half acht weer op stal Knipoog

Ik heb weleens fijner gereden en dan druk ik het zacht uit. Bodem was goed te doen, maar Otje had niet zo heel veel zin Verdrietig

Enne Paulanda, die 'grote namen' zie je bijna op ieder springconcours. Ongeveer 80 procent van de starts bij het springen wordt opgevuld door de profs Knipoog

Barb

Berichten: 12087
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:44

Heej waar heb jij geplast?? toch in de trailer? Tong uitsteken

Het was vandaag Polly's-pechdag zeker Knipoog Ach gut Ik zag haar pas toen we weg fietsten, althans zij zag mij. Qua gezicht kwam ze me wel wat bekend voor maar het drong niet echt tot me door, terwijl ik juist wel heel goed ben in gezichten en namen *LOL*

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:47

weet iemand of nog ergens de uitslagen van drerssuur op internet komen te staan,ben wel benieuwd.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:50

Barb schreef:
Heej waar heb jij geplast?? toch in de trailer? Tong uitsteken

Het was vandaag Polly's-pechdag zeker Knipoog Ach gut Ik zag haar pas toen we weg fietsten, althans zij zag mij. Qua gezicht kwam ze me wel wat bekend voor maar het drong niet echt tot me door, terwijl ik juist wel heel goed ben in gezichten en namen *LOL*


ik heb hele polly niet gezien Bloos! waar stond je?op de weg?

gomir

Berichten: 25555
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 00:06

Ik heb helemaal niet meer geplast, als ik een keer bezig ben vergeet ik dat altijd. (totdat ik buikpijn krijg omdat ik heel nodig moet, dan denk ik er wel aan)

geen idee of de uitslagen op internet komen

rowan17

Berichten: 1475
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 11:16

Ik was er ook, de hele dag. Heb wel een paar bekenden gezien, zij mij alleen niet denk ik... Heb Gomir, Barb, Polly, Obelix gezien Knipoog
Kwam vooral voor het springen, was wel leuk!

OnTime

Berichten: 139
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 13:11

De uitslagen van de dressuur staan nu op internet. Van het springen heb ik nog niets zien staan.
Ik heb 's ochtends in de dressuur gestart en dat ging niet zo fijn . Gelukkig zijn we wel 3e geworden met bestgaand rijpaard!!!!!
Ik ken nog geen mensen van Bokt dus ik heb dus ook niemand gezien, alleen Jessy met Proud Lady, die moest in dezelfde baan als ik starten en deed ook mee met bestgaand.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23536
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 17:22

volgens mij heb ik heel veel mensjes gezien (ik zat zo ongeveer de hele dag voor aan de weg het verkeer te regelen samen met wat andere mensjes).
De enige die ik gesproken heb zijn Barb en Gomir...
Ik had niet echt een pechdag hoor, de EHBO had niet zoveel te doen dus toen ik een splinter had was ik ineens een 'ernstig geval' ahum.
Ik was ook gestoken door een wesp, ik vond het wel prima maar volgens hun MOEST het toch echt uitgezogen worden (zucht, hoezo ze vervelen zich).

Oooh en bedenk ik me nu net, zaterdag was het ponyconcours en daar liep Camilla (van Nathalie vroeger) ook rond, echt een toppaardje!

Het was inderdaad erg banketstaaf van dat paard San, en ja dat de DA niet meteen op de stoep stond, ze had geen dienst en zou op vakantie (ze keek ook niet al te vrolijk zeg maar).

Maar goed ik heb een top weekend gehad.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 17:50

OnTime schreef:
De uitslagen van de dressuur staan nu op internet. Van het springen heb ik nog niets zien staan.
Ik heb 's ochtends in de dressuur gestart en dat ging niet zo fijn . Gelukkig zijn we wel 3e geworden met bestgaand rijpaard!!!!!
Ik ken nog geen mensen van Bokt dus ik heb dus ook niemand gezien, alleen Jessy met Proud Lady, die moest in dezelfde baan als ik starten en deed ook mee met bestgaand.



dan heb ik jou wel zien rijden! wij liepen net naar de kar toen jullie bezig waren! we gingen de 3 leukste uitkiezen...nu ben ik wel benieuwd wie je bent

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 23:56

hey, ik reed ook mee met dat bestgaand, had dat zogenaamde zwarte paard (die dus inmiddels bruiner is als een bruin paard) nr. 8...... opzich ging het rijden wel lekker, alleen liep het iets uit waardoor het Lady te lang duurde en toen ging ze klieren....... en er lag een héééééle groooooote bos rood touw naast de rijbaan, vond ze ook erg leuk............. en het is al zo'n zeikerd........ vond alleen het kind van die Jury/Schrijver erg irritant.......... en ik moest ineens een half uur eerder starten......... had de avond daarvoor nog om 23:00 uur gekeken, en ik was daar 's ochtens moest ik een half uur eerder....... lekker dan....

OnTime

Berichten: 139
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 08:21

@ Saffier Ik heb bij jou op stal gestaan bij manege Noot. Jij hebt mijn stal toen gekregen omdat ik weg ging. ik kwam toen net terug uit Curacao. We hebben zelfs ooit een keer een strandrit met z'n 3-en gemaakt met Stefanie erbij. Ik zal even een foto van On Time hierbij zetten weet je ook wie hij is.
Bij bestgaand had ik nummer 3.

Zijn hoofd:
Afbeelding

On en ik samen:
Afbeelding

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 17:30

Polly schreef:
Het was inderdaad erg banketstaaflig van dat paard San, en ja dat de DA niet meteen op de stoep stond, ze had geen dienst en zou op vakantie (ze keek ook niet al te vrolijk zeg maar)..


Tja..Dan moet Niels zorgen dat er een vervangende DA komt.. Wij vragen ook niet om een paard met een wond dus ja..
Stel dat er nog meer dingen waren gebeurd? Dan was annemarie niet eens aan inpakken toegekomen.. Scheve mond Schijnheilig

Enne dat ze bij ons stond keek ze niet boos hoor..Hebben lekker staan praten met dr en zijn daarna nog dressuur wezen kijken met haar.. Knipoog