Er was eens....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:06

Als ik dan toch mag gaan dromen:
Ik word wereld kampioen 4 span met m'n eigen gefokte span Geldersen. Heb maar 20 strafpunten in de dressuur, op elke hindernis ben ik minimaal 5 seconden sneller dan de rest en ben uiteraard foutloos in de vaardigheid en binnen de tijd.

gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:06

*lalala* ik ben zoooo niet veeleisend Tong uitsteken
heb m'n droom al bereikt, lekker buitenritjes rijden, geen wedstrijdstress
ach tja, is in elk geval wel haalbaar Haha!

*whoeps, wat doe ik dan eigenlijk hier op het wedstrijdforum Haha! *

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:11

Als je deze vraag een paar jaar/maanden maanden geleden stelde had ik wel een antwoord: Een (jeugd)EK rijden...

Het was echt een droom die uitkwam daar, zó gaaf!! En nu...
Volgende droom verzinnen....


Slapen dat blijft waarschijnlijk een droom Slapen

EngeltjeS

Berichten: 16639
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:12

mijn droom:
mn eigen Geldersche Merrie die M2 is met dresuur en met mennen een 2 span is met haar prachtige merrie Veulen die dan oud genoeg is.
Ik rijd dat op alle wilde hegsten die niet te temmen zijn maar wel door mij Bloos! Bloos Ik kan later ook heel vaak zeggen: Dat is mijn merrie in die reclame spot! En ik droom ook dat ik een 4 span met bruin bonte en zwart bonte shetlanders heb en dat die heel lief zijn voor iedereen!
ohh....k droom een beetje ver van mn bed!

Nee ik wil later echt een geldersche merrie (of mooie of andalusier of lipitzaner) en dat die samen met mij onze dromen waar maken! En als vriendje heb ik een ezel merrie en een pony die ik van de slacht heb.

xxxxdeivca

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:25

Levy schreef:
Het was mijn debuut in de rubriek: Bixie zz-l.
Het grote begin van alles...........zucht


Ach die Penny-Prix ook he,... Ach gut

Mijn droom is om met Sjors minimaal ZZ Licht te worden. Ach, dromen mag, toch Haha!?

mirjamalvaro

Berichten: 14652
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:47

mijn droom is dat ik met alvaro door kan gaan. Dat hij wedstrijden eindelijk is echt leuk gaat vinden dat ie netjes op de trailer gaat. En dat ik hem dus niet hoef te verkopen omdat het niet meer gaat.

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:51

GeJe schreef:
...ik zou zeggen: DREAM ON! Pling


En je wordt weer bedankt Knipoog

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 00:00

Laat ik maar bescheiden blijven Haha!

Nu het na jarenlang gesukkel met een vage blessure van mijn paard eindelijk weer goed gaat en ik hem tijdens de les weer echt goed aan het lopen krijg, is mijn droom dat het me weer een keer lukt om dat goede gevoel ook tijdens een wedstrijd te krijgen. Als dat goede gevoel tot uitdrukking komt in hoge punten, is dat alleen maar extra meegenomen.

Misschien in Peize, komende zaterdag Lachen

Lante

Berichten: 11385
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Frl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 00:16

Mijn droom was altijd; een eigen paard. Die droom is al keer 8 uitgekomen, dus... ik ben erg tevreden. Z dressuur is mijn volgende doel. Nog drie puntjes en dan ben ik M1... bijna op de helft.

Namaika

Berichten: 36
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:43

Mijn droom is

dat de eigenaar van mijn paardje in plaats van 1 keer in de week stuiterend op zijn stoel roept dat Namaika super loopt dat alle dagen in de week doet..

dat de paardenboeren en handelaren uit de buurt allemaal hun excuses komen aanbieden voor dat ze hem hebben uitgelachen om zijn paard (Want dat verdient hij wel, met al zijn geduld! Maar in plaats van dat ze hem nou eens gelijk geven...)

dat ik de L1 net zo snel doorkom als de B!

Ik heb er alle vertrouwen in.. En wat vandaag niet komt, komt morgen dan wel!

Wollie

Berichten: 235
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Exloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 23:02

Mn knollie Odin (bijnaam Wollie Knipoog ) is iets meer dan een jaar geleden verkocht door de toenmalige eigenaar...

Hij is 8 jaar en ik reed hem vanaf zn 4e al bij vrienden. Toen hij verkocht werd ging ik mee en bleef ik hem rijden. Ben hem toen gaan starten en toen hij verkocht werd zou ik net M2 gaan starten ( heb wel bij je in de ring gereden GeJe)..

In ieder geval is ie naar Amerika verkocht via de man van Annemiek Vincourt. Hij staat dus ergens in de US ( en dat is ook zooo klein), waarschijnlijk in Pennsylvania...

Mijn wens is eigenlijk heel simpel, ik wil weten waar hij staat en hoe hij het daar doet....

Zonder adres wordt dat echter wat lastig... en de andere tussenhandelaar wil het adres niet vrijgeven.....

Das dss mijn wens!!

Dus als je nog tips hebt.... ( KWPN al geprobeerd)

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 23:11

ik denk dubbel Z worden, kben nu een jaartje bezig en ben ongeveer op de helft en heb nog 2,5 jaar bij de pony´s ben benieuwd of ik het ooit ga halen..

WWWiske
Berichten: 1187
Geregistreerd: 12-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 23:39

Mijn droom..............het moest concreet blijven he? gevoel enzo mocht niet toch? het zal wel mutserig zijn, maar eens een keer een proef rijden zonder -2 onderaan is mijn grootste wens, want ik heb altijd -2 omdat ik halverwege de proeven verkeerd rijd Schijnheilig (ik rijd ze uit m'n hoofd, omdat ik een beetje blond ben)

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 00:10

Anoukie schreef:
Ach die Penny-Prix ook he,... Ach gut

Mijn droom is om met Sjors minimaal ZZ Licht te worden. Ach, dromen mag, toch Haha!?



Ja, dromen mag... Mits je er ook aan werkt!

andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 07:48

Z springen en Z SGW worden met beide paarden Lachen En als het dan goed gaat natuurlijk meer... Haha!

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 08:53

GeJe schreef:
Mijn 'droom' is al uitgekomen: ik wilde voor m'n 30e Z zijn. Gewoon kwestie van haalbare doelstellingen neerzetten


Die is ook gelukt, nu wil ik nog de ruiterster halen met een wp in het Z dressuur, springen en SGW met hetzelfde paard in een kalenderjaar.

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 10:27

Zou Anky gedroomt hebben van goud... of zou ze gewoon weten dat ze 'm kreeg?

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 11:28

Natuurlijk heeft ze dat gedroomd! Net zoals wij stumpers dromen dat morgen de proef ineens wel lekker loopt en dat hij zijn rug gewoon loslaat. en dat je een 7 op uitstrekken pakt. En dan voel je zo'n steen in je maag en dan word je wakker...
Maar zij heeft het onmogelijke wel voor elkaar, met een 10 jarige olympisch goed en nog verdiend ook!

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 12:36

Mijn droom is eigenlijk mijn paard naar een zo hoog mogelijk niveau rijden, zolang we er beiden plezier van hebben.

Maar aangezien ik nog jong ben en mijn paard ook, hebben we nog even de tijd om daar naar toe te werken. Schijnheilig Tong uitsteken

sjokkemeule

Berichten: 1012
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 12:45

Mijn droom is met mijn paard ZZ springen te behalen.....
Maar laten we beginnen in de B Lachen

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 13:20

Vooralsnog droom ik ervan om een eigen paardje te hebben...

En ik wil naar de OS in 2008, maakt niet uit in welke hoedanigheid Haha!

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 13:59

Ik droom om op te voorpagina van de Penny te staan Tong uitsteken:P

Vroeger was mijn droom een eigen paard te hebben.
Nou hoop ik met Ixo en Torro een keertje hoger dan Z te komen.