Wedstrijd en warm weer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Veronique
Berichten: 191
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 13:08

Ik heb as zondag ook wedstrijd . Ik doe net zoals normaal en zorg voor water. Wel heet maar gewoon ff doorzetten.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 16:47

natte handdoeken over de hals leggen, daar protesteren ze ook niet tegen. En toch zo vlot mogelijk naar huis. Gelukkig heeft de pony weinig last van de warmte maar misschien voor mijzelf toch maar een petje mee ook al staat het stom( en dan een ijsklontje er onder doen, heerlijk die koude straaltjes in je nek)

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 17:01

Ik moet aanstaande zondag ook, midden op de dag. Maar mn paard kan altijd heel goed tegen de hitte dus zal wel niet echt een probleem worden.

Firesolo
Berichten: 186
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 18:01

pfoe moet er eigenlijk niet aan denken met die hitte!!
Maar ja, als je je hebt ingeschreven doe je dat toch wel. Gewoon doorbijten en rustig aandoen, in het proefje even knallen en daarna lekker z.s.m. naar huis, geen hele middag gaan wachten op een prijsuitreiking, bah

geartsje17

Berichten: 1456
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: stiens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 01:51

Ik moet zaterdag om half 2 rijden, maar ik ga wel. neem gewoon veel water mee en niet te lang inrijden. als k mijn briefjes heb ga k gelijk weer na huis!

Bedankt voor jullie reacties!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 08:24

Ik zal vandaag naar de Groningse kampioensschappen gaan... Alleen door juist deze hitte en de harde bodem ga ik niet... Het is er hartstikke lang heen tuffen met de trailer en dan nog een hele dag op de kar staan... nee Mirk blijft lekker in het land onder de bomen

geartsje17

Berichten: 1456
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: stiens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 11:00

geartsje17 schreef:
Ik moet zaterdag om half 2 rijden, maar ik ga wel. neem gewoon veel water mee en niet te lang inrijden. als k mijn briefjes heb ga k gelijk weer na huis!

Bedankt voor jullie reacties!


Ik bedoel zondag.

Margo

Berichten: 1636
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 13:39

Gewoon heel veel water meenemen en zorgen dat je na je proeven iets met suiker erin voor jezelf bij de hand hebt...
Heb het ook een keer gehad was zo bloedheet en ik was klaar stapte af en werd t bijna zwart voor me ogen, gewoon een groot suikertekort, marsje gegeten toen ging t alweer een stuk beter...