Ruiterster

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:55

Tussen "hebben" en daadwerkelijk "op doen" zit dan ook nog verschil

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:00

tja kan dat ding ook ergens in de kast leggen Verward

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:00

Ik snap Linda wel.
Volgens mij zit haar slipjas al helemaal vol met andere speldjes Knipoog

Zo geweldig mooi is die ster nou ook weer niet, ik zie hem liever 2x zo klein en zonder die lompe hoeken er aan...

@ Kwitnie: succes in het Z!

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:01

Die hoeken zijn best scherp!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:13

Er dalen weer een aantal mensen in mijn achting..........

Vergeet niet dat je een beetje een voorbeeldfunctie hebt.
Nu kun je zelf wel schamper doen over een ruiterster maar dan begrijp ik in hemelsnaam waarom je zo'n ding hebt opgehaald (wel aan het benzinegeld gedacht?)
En natuurlijk wordt de "waarde"van zo'n ding minder als je hem eenmaal hebt......... "het bezit van de zaak is het eind van het vermaak" ........... ik weet het.

Datzelfde geldt voor immateriele zaken zoals het "rijden" in het Z of hoger.
Wat begonnen is als een droom wordt gewoonte.
Maar denk eraan dat er kleine meisjes tegen je op kijken. Meer dan je denkt.
Daarom mag je in mijn ogen niet schamper doen over de ster als je hem zelf WEL hebt aangevraagd...........

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:45

Misschien moet je alles eens terug lezen.....Je begon over springruiters die liever een cheque zouden hebben , nou ik ook...Niks mis mee denk ik. En dat is dus niet als minachtend over die ruiterster bedoeld maar ik geef alleen aan welke ik zou kiezen ALS er een keus was geweest...En dat ik rijden ALLEEN voor het geld zou doen is belachelijk maar als er geld binnen komt is dat van harte welkom. Enne een voorbeeldfunctie.... mens de helft weet niet eens wat dat ding betekend! En als iemand aan geeft welke keus hij/zij zou maken hoeft iemand toch niet gelijk in achting te dalen... Want dat zegt meer over jou dan over mijn keus

kwitnie

Berichten: 536
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Gent,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 12:53

Nistria schreef:
@ Kwitnie: succes in het Z!


Tanx Pling

Suzanne F.

Berichten: 49264
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 19:54

Toen ik als 12 jarig meisje B ging starten keek ik enorm op tegen de Z-mensen met zo´n ster!
Later wist ik dat het zo heel veel niet betekende omdat je met de hoogst gemeenschappelijke klasse zo een ander of 2 andere paarden meteen Z kon starten.
Op zich vind ik dan wel goed dat het paard of nooit geklasseerd moet zijn geweest of een combinatie moet vormen met de ruiter vanaf de M1. Op zich is die M1 ook een rare grens vind ik maar ja.

In principe had ik een paar jaar geleden al voor de ster in aanmerking gekomen maar alleen omdat ik 2 paarden ZZ-L had gestart die dit al hadden gelopen. Alleen mijn eerste paard Joran is zelf opgeleid van B tot ZZ-L. Nu moet dus eerst nog Lotje de punten halen en dan nog een jong paard.

Ik vind wel dat ie nu meer waarde krijgt maar eerlijk is eerlijk..had m graag al gehad Knipoog