vandaag had ik wedstrijd in barchem
kom s`ochtends aan..moest pas smiddag rijden maarja wij gaan altijd mee met de rest van de vereniging dus we waren er al vroeg...
het was lang wachten todat het tijd was om op te zadelen...
klaar met opzadelen op naar het losrij terein hij liep supper de rest zij het nu ook hij loopt nou ook een beetje te showen met zijn beentjes teminste meer dan normaal..maarja op naar de eerste proef
hij ging niet zo stond schreef met binnenkomen daar kreeg ik al een 5 voor en in de galop sprong die achter over en weer terug
maarja de proef was klaar en helaas gaf ze geen commentaar..dus we gingen afzadelen want de volgende proef was pas twee uur later hmm beetje laat uit elkaar maarja ik me staartje opgehaald bleek dat ik nog 159 had ik blij weer winst..
maarja
ik hoefde maar een half uurtje los te rijden dus na anderhalf uur weer opzadelen en naar het losrijterein
kijk me vader waarneer ik moet zeg die er zijn tog twee voor jouw..
ik zo van ja dan al maarja gewoon even snel losgereden en toen na de ring..
ik snel zelf aangemeld zodat me pa al klaar kon staan om voor te lezen..
nou proef ging superrr.!!
toen ik moest afgroeten ging de jury heel hard klappen
ik dacht bij me zelf dit heb ik nog nooit meegemaakt!!!
dus ik vrije stap rijbaan verlaten en naar de jury toe om commentaar te vragen toen ik dat vroeg begon die te lachen hij zij ja heb ik wel..aleen het wijken moet je op oefen ik zo ja dat ben ik nu al aan het proberen
zeg die ja dat is juist goed maare voor de rest echt nette proef mooie proef..hij zij ik heb vandaag nog niet zo iemand gezien zoals jij ik lachen
zeg die ja je heb uhm..174 punten
ik zij jesus ik schrik de van hij helemaal lachen..oja 1ding vergeten te zeggen
hij zij ook dat ik nummer 1 van hem was vandaag
en ik was ook eerste
ik echt helemaal blij wnat ik rij nog niet zo superr lang ik het l1 maarja vandaag had ik er opeens weer drie bij
nu heb ik er 11 dus op naar het l2 dit was min verslagje
bedankt voor het lezen
. Denise van Dalen, die rijd toch ook bij de Nijgraaf? Die hebk wel gezien. Wel jammer zeg majah. Zelf had ik 161 en 165 punten en 4e en 5e prijs. Shanna had ik bij het springen met de prijsuitreiking nog gezien, toen was ik aan het losrijden. Maar had jij op je dekje ook gewoon Nijgraaf staan?