mennen op wedstrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loren
Berichten: 88
Geregistreerd: 12-11-04
Woonplaats: Groningen

mennen op wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 00:44

Hoi allemaal!
Ik men met mijn Haflinger kleine wedstrijdjes dressuur, ik heb helemaal geen les gehad.
Mijn vader heeft het mij geleerd!
Op mijn eerste wedstrijd had ik 128 punten Bloos ..... Maar op mijn tweede al 142 Lachen .....op mijn derde 148 Lachen.....nog niet heel goed maar het gaat steeds beter.
Ik heb helemaal geen les gehad, maar ik gebruik mijn technieken van het rijden. Het werkt heel goed!

Is er nog iemand die wedstrijden ment?

12 februari 2005 ga ik weer een wedstrijd doen in Tolbert!

groetjes Laura

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 13:17

Ik rij ook menwedstrijden Lachen Ik dressuur nu L en vaardigheid klasse L en M. Kijk maar eens in mijn profiel voor foto's e.d.

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 17:13

Ik men ook wedstrijden, dressuur/vaardigheid en ben april 2004 begonnen. Nu rijd ik L dressuur en M vaardigheid *LOL* , is erg leuk om te doen . Ik heb ook geen les, ga wel binnenkort een clinic meerijden, en gebruik ook veel technieken van onder het zadel, werkt erg goed OK dan!

Asward

Berichten: 88
Geregistreerd: 20-10-04
Woonplaats: veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 13:35

Zonder les?? Dat doe ik jullie nie na.. Ik rij ook aangespannen wedstrijden Dress.B vaardigheid M en samengesteld klasse 1. In september heb ik samen met een vriedin tijdens een wedstrijd een ongeluktje gehad en sinds dien heb ik nog geen wedstrijden en lessen kunnen rijden. Maar aankomend seizoen zijn we wer van de partij hopen we!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 15:15

Tot nu toe doen wij het nog steeds zonder les, maar daar komt vast verandering in

mriekie

Berichten: 1760
Geregistreerd: 11-09-04
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 16:51

ik heb wel les Haha! ik zou anders nog steeds niet weten hoe ik moet mennen Clown maar dat komt omdat ik bijna meteen ben begonnen met mennen en eigenlijk nooit OHZ heb gereden. ik ben nu B dressuur, L vaardigheid en Klasse 1 samengesteld met het 2-span en L dressuur en M vaardigheid met Cindi in het enkelspan.

Loren
Berichten: 88
Geregistreerd: 12-11-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-05 12:32

Ik wil wel heel graag les, zo kan ik mijn fouten beter corrigeren.
Maar mijn pappie heeft niet zoveel tijd....
Bij ons in de buurt is het allemaal op maandagavond, en dan kunnen wij bijna niet.
Het duurt altijd heel lang voordat je klaar bent, kar op de auto, paard in de trailer.
Wij zijn altijd wel even zoet!

Ik rijd geen officiƫle wedstrijden, ik kan wel met startkaart starten maar dat doe ik niet. Misschien later nog! *LOL*

Ik ga nu eerst sparen voor mijn koetsiersbewijs! Pling

Groetjes Laura