Pony EK

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:44

reddytobias schreef:
zeker weten!! echt heel leuk voor haar! vorig moest ik nog tegen haar springen op het nh kampioenschap, toen had ze spiderman duke nog in het ZZ lopen ik vind haar overigens heel spontaan en niet zo arrogant als sommige die ik zie...


Ja precies, toen ik nog als groom werkte was zij er op concours eigenlijk ook altijd bij en ze werkte als een paard Haha!
Toevallig las ik laatst een heel stuk over haar en de pony's in de paardenkrant. Over dat haar zusje Spiderman overneemt en Chantal over gaat naar de paarden. Hopelijk gaat ze het daar net zo goed doen Lachen

lindaB
Berichten: 296
Geregistreerd: 30-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 18:11

[quote="sjaantje"]En de Drentse Z2 pony combinaties niet! P&P gaat namelijk naar Lotte Jansen die nu in het B-kader zit met El Gideon.

Dit is niet waar; power and paint gaat terug naar familie v/d Pasch die eigenaar van de pony is. Hun zoon zal power uit gaan brengen.

Insider
Berichten: 592
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 18:34

kimmy schreef:
ja, volgens mij stopt Marrigje na het EK met de pony en gaat de pony terug naar de eigenaar...


We zullen zien of dat zo is Haha! Suggereer niets hoor Tong uitsteken

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 18:39

Antoinette schreef:
Ja precies, toen ik nog als groom werkte was zij er op concours eigenlijk ook altijd bij en ze werkte als een paard Haha!
Toevallig las ik laatst een heel stuk over haar en de pony's in de paardenkrant. Over dat haar zusje Spiderman overneemt en Chantal over gaat naar de paarden. Hopelijk gaat ze het daar net zo goed doen Lachen


dat klopt. haar zusje heeft spiderman nu op het kampioenschap gereden
en laatst moest ik tegen chantal in het M paarden springen. ik was eigenlijk 2x 1e, maar omdat ik HC reed werd zij 2x 1e....vond ze vast niet erg! Haha!


mijn E-pony is trouwens verkocht naar Denemarken,daar hadden ze het erover at pony's tot 1.50 gingen! nou dat hoop ik dan maar voor ze, want ze d8 mijn pony wel bij de ponys te kunnen houden met zijn 1.54m

rusje
Berichten: 24
Geregistreerd: 30-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 20:21

dressuur: marrigje 1e 72.88% robin 6e 69.92% michelle 8e 67.11% en astrid 9e 66.81%

Insider
Berichten: 592
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 20:45

Springen donderdag
1. Maikel van Mierlo / Quickstar 0-0
3. Stephanie Brugman / Balou 0-0
19. Lieseth Vetker / Mississippi 0-8
39. Wesley Heijdens / Chivas Regal 8-8
45. Chantal Regter/ Vivaldi 11-9

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 21:25

Lotte jansen heeft toch al genoeg pony's staan! mijn buurmeisje heeft een paar jaar terug een grote d pony voor hun gestart. Die stond al klaar ter opvolging, terwijl lotte zelf qua lengte nog net op een B pony kon komen. Lotte die komt er zonder P&P ook wel. heb je El gideon wel eens zien strekken??? Daar kunnen veel paarden nog een voorbeeld aan nemen! OK dan!

Ze heeft zelfs al een paar supergoeie paarden staan, oa een 2 jarige welthit!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 21:47

lindaB"]
[quote="sjaantje schreef:
En de Drentse Z2 pony combinaties niet! P&P gaat namelijk naar Lotte Jansen die nu in het B-kader zit met El Gideon.

Dit is niet waar; power and paint gaat terug naar familie v/d Pasch die eigenaar van de pony is. Hun zoon zal power uit gaan brengen.


Dit is wel waar! Scheve mond Ik heb Lotte gister nog aan de telefoon gehad en ze heeft het me zelf verteld!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 21:49

YvonneS schreef:
Lotte jansen heeft toch al genoeg pony's staan! mijn buurmeisje heeft een paar jaar terug een grote d pony voor hun gestart. Die stond al klaar ter opvolging, terwijl lotte zelf qua lengte nog net op een B pony kon komen. Lotte die komt er zonder P&P ook wel. heb je El gideon wel eens zien strekken??? Daar kunnen veel paarden nog een voorbeeld aan nemen! OK dan!

Ze heeft zelfs al een paar supergoeie paarden staan, oa een 2 jarige welthit!


Ik ben het met je eens dat Lotte er zonder P&P ook wel komt, maar verder niet hoor, want door problemen met de eigenaars van een paar andere pony's die ze reed heeft ze er (nog) maar 2 over...
Dat zijn El Gideon en Oosteind's Rocco. Rocco is een hele goede pony, maar El Gideon vind ik dus helemaal niet zo goed. Echt niet. Die wordt dan ook verkocht.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 08:18

Nou dat is leuk voor Lotte, rijdt ze ook wel pony's aan of rijden ze alleen geklasseerde pony's? Ik vraag dit omdat Veronique Roerink haar pony's altijd zelf aanrijdt en dat vind ik heel erg knap. Lotte verzekerd zich zo natuurlijk wel van een plekje in het A kader, of het moet wel erg raar lopen.
Maar wat is er mis met El Gideon? Bij ons loopt het kwijl meestal uit de mondhoek als ze op concours komt( en ook van start gaat)

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 09:49

sjaantje schreef:

Dit is wel waar! Scheve mond Ik heb Lotte gister nog aan de telefoon gehad en ze heeft het me zelf verteld!


Dit kun je beter melden als het allemaal officieel is..

Horsedances

Berichten: 857
Geregistreerd: 21-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 13:08


gabyfedde

Berichten: 11898
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 13:20

Mooie reslutaten!
Marrigje mooi boven alle Duitse combinaties, hopelijk houdt ze haar 1e plaats vast.
Wat is de proef van Michelle wisselend gejureerd, van de 7e t/m de 16e plaats.....

Ik ben benieuwd hoe de volgende proef gaat!

Horsedances

Berichten: 857
Geregistreerd: 21-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 13:31

Nou Marrigje hoeft het ook niet te hebben van Eddy de Wolff, daar staat ze vierde bij Boos!

Theo

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 14:38

idd leuke uitslagen,ik ben niet zo van het dressuur, maar astrid vond ik eigenlijk nooit zo geweldig rijden.... maar wie ben ik om dat te zeggen haha, vind wel knap dat ze alle 4 bij de beste 10 zitten!!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 16:03

Nistria schreef:
Dit kun je beter melden als het allemaal officieel is..


Ach, ik zei ook tegen haar: Niemand weet het zeker nog... En toen zei zij dat het wel zo was en Marrigje het ook tegen iedereen vertelde....

Insider
Berichten: 592
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 17:02

sjaantje schreef:
Ach, ik zei ook tegen haar: Niemand weet het zeker nog... En toen zei zij dat het wel zo was en Marrigje het ook tegen iedereen vertelde....


In dit geval heeft Sjaantje gelijk hoor Nistria. Als ze niet willen dat de wereld het verder verteld moeten ze het zelf ook niet aan de wereld gaan vertellen. Als jij iets hoort wat niet officieel is hoor je je mond dicht te houden maar familie Jansen verteld het zelf al rond.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 17:17

nou, voel ik toch wel wat voor het standpunt van Nistria, ik had ook direct zo iets van....... En dan is het toch handiger als de mensen de kans krijgen om er zelf mee naar buiten te komen, weet je ook direct de reden waarom hij weer de sport ingaat en niet FT in dekdienst. Hij hoeft zich niet meer te bewijzen in de sport, dus daarom zal dit niet zijn. Snappie, er zijn veel vragen bij zo'n overstap. dan kunnen de antwoorden maar beter klaar liggen.

lindaB
Berichten: 296
Geregistreerd: 30-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 18:14

gek waarom zouden de eigenaren waar steeds over gespeculeerd is dat hun zoontje erop gaat rijden, dat ineens niet meer doen Verward (misschien een geldkwestie, levert aardig wat op zo`n pony )

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 18:26

Is de eventing al begonnen?
En zoniet, wanneer dan wel? Knipoog
Ik word uit die site ook niet veel wijzer...

Horsedances

Berichten: 857
Geregistreerd: 21-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 18:44

Mijn tante heeft een oom wiens tuinman een zoon heeft die verkering heeft met een meisje wiens vader een broer heeft die zijn auto's koopt van een garagehouder, die een tuinman heeft waarvan de dochter..................
tante moet zeggen tegen de grote kerk in Barneveld.

Theo

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 19:24

De grote kerk in Barneveld Haha! Die is helemaal niet zo groot.

Maar super dat Marrigje op 1 staat! Hopen dat ze t vasthoud.

Moeten ze nu nog 2 proeven of wat?

Insider
Berichten: 592
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 20:32

amondi schreef:
nou, voel ik toch wel wat voor het standpunt van Nistria, ik had ook direct zo iets van....... En dan is het toch handiger als de mensen de kans krijgen om er zelf mee naar buiten te komen, weet je ook direct de reden waarom hij weer de sport ingaat en niet FT in dekdienst. Hij hoeft zich niet meer te bewijzen in de sport, dus daarom zal dit niet zijn. Snappie, er zijn veel vragen bij zo'n overstap. dan kunnen de antwoorden maar beter klaar liggen.


De familie Jansen vertelt het zelf al de hele wereld dus niemand kan wat zeggen. Waarom zou de familie Pasch kiezen voor verkoop i.p.v. dekdienst? wat zou meer opbrengen? enig idee wat een pony kost van dit nivo Lachen Dus veel interessanter om te verkopen.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 20:44

Okee, maar er stond alleen dat ze hem ging rijden( dacht ik) niet dat ze hem gingen kopen.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 21:09

Stefanie Brugman brons met springen!
en dressuurteam Zilver

ik snap alleen de uitslagen niet, want bij het springen staat na 2 ronde dat Maikel 1 staat en Stefanie 3e...???