Verslag allereerste wedstrijd op de Gooische :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Verslag allereerste wedstrijd op de Gooische :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 21:45

Vandaag was het eindelijk zover. Al weken had ik er naartoe geleefd en er hard voor getraind. Onze eerste wedstrijd, na 8 jaar! Daisy zag er prachtig uit; ik had haar gisteren gewassen, gepoetst, en een aardige stalgenoot had haar mooi ingevlochten.
De vrachtwagen was gelukkig geen enkel probleem; na 2xzeuren liep ze er zo op! Haha! Hindernis nummer 1 was overwonnen! We kwamen ruim op tijd aan op het terrein van de Gooische. Afgezien van wat hysterisch gehinnik zo hier en daar, was Dees enorm braaf.

Ook toen ik erop ging was ze zeer geinteresseerd in wat er om haar heen gebeurde, maar bleef attent op mij. Met losrijden was ze verder erg braaf, en we hebben het rustig aan gedaan. Vlak voor ik de proef in ging, begonnen de zenuwen te kriebelen, nu ging het dan gebeuren! Toen ik eenmaal de ring inging, en even rustig rond kon stappen verdwenen de zenuwen en was ik alleen nog maar aan het genieten. Wat was ze ontzettend braaf, en liep ze netjes!! De proef ging echt heel erg goed. Op wat kleine details na liep het als een trein. De overgangen, de figuren rijden, ik keek netjes vantevoren waar ik heen moest, reed netjes de hoeken door, super! Iedereen complimenteerde ons met een zeer nette proef! Lachen

Toen de laatste proef. Wat was ik even vergeten hoe ontzettend zwaar en vermoeiend 'zo'n proefje rijden' even is! Zowel ik als Dees waren helemaal opgebrand. Het kostte me echt moeite om nog dat laatste restje energie eruit te persen. Voor mijn gevoel ging de tweede proef dus wat slordiger dan de eerste. Geen grove dingen, maar vnml slordige foutjes, en Dees was niet meer fijn aan m'n been. Toch was ik echt zo ontzettend trots op haar erna! Ze heeft zo vreselijk haar best gedaan voor me en we hebben het toch maar even samen gedaan!

Resultaten; de eerste proef 152 en de tweede 155 (jammerrrr!! Haha! )
Gek is dat toch. Ik dahct echt dat ik de eerste proef veel netter had gereden dan de tweede. Zo zie je maar weer! Al met al ben ik ongelooflijk tevreden. We hebben echt ons best gedaan en alles gegeven wat we hadden. Nu gaan we werken aan de commentaren op mijn protocollen. Misschien dat we dan volgende maand misschien zelfs een winstpuntje pakken! Lachen

Sorry voor het lange verhaal, maar ik ben nog helemaal hyper ervan, wat een geweldige dag!!! Pling

The nights are long, but the years are short when you're alive

[ITP] Ode aan onze bijna 25-jarige Daisy


Tazz

Berichten: 986
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 21:49

Komt vast wel goed met je punten, zo'n eerste keer is helemaal niet makkelijk. Het belangrijkste is dat jij er een fijn gevoel over hebt. Veel succes de volgende keer!

http://www.galgolovefoundation.nl
http://www.charmeur.info
Theeleuter :9k

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 11:47

Dank je wel! Ik heb er nu al zin in Lachen

The nights are long, but the years are short when you're alive

[ITP] Ode aan onze bijna 25-jarige Daisy


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers