kom ik daar als amateurtje met een super hete indoctro merrie onder kont
met inspringen begon ze vreselijk link te worden
en ik kon haar echt geen ruimte geven,want dan werd ze erg langhet parcours vond ik niet echt leuk, lange lijnen werk:r maar ik was foutloos, toen de barrage, alles of niets...ik wilde voor alles gaan(geen idee hoe de rest had gereden
) maar toch hield ik hem wat bij me...bang om herinnerd te worden aan die pijnlijke balk van het regiokampioenschap vorige week!
we kwamen in ieder geval foutloos over de finish met tot dan toe de 2e tijd!
en aangezien ik als een van de laatste startte was dat best goed
ik kwam de ring uit en meteen kwamen de fokkers van Oeterma op me af!
ze wilde alles weten en hoe ze was enzenz, maar anagezien ik oet nog maar kleine 5 maand rijd, kon ik niet meer vertellen dan dat ze altijd springt en altijd heet is
dus snel de eigenaresse er bij gehaald. en hebben leuk met elkaar gepraat. als het goed is zouden we een keer naar Drente gaan(daar zitten zij! ze zijn vorig jaar verkozen tot de beste fokker!
)Gomir: we hadden het ook nog over de jouwe, hij kon niet 1,2,3 bedenken welke het was(wij konden dan ook niet vertellen wat erachter zat
) maar oke, met zijn allen prijsuitreiking. eerst begonnen ze met nummer 25....enzenz.en ik was dus 2e geworden
Oetje was lekker gek en de ere ronde ging dan ook kneiterhard. maar de 300 Euro is binnen!
een leuke afsluiting van het L...nu op naar het M

Is niet handig hoor
Maar je begrijpt natuurlijk wel dat jullie niet zonder mij naar Drenthe kunnen hè?!
Gefeliciteerd