Voorlezers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 20:34

vaste lezer:mirandaB,en zou niet anders willen,heb bepaalde 'eisen' aan voorlezer,moet echt paar keer herhaald worden en goed duidelijk en kan daar zeker op rekenen bij mir,die kent de proeven nog beter van te voren dan ik hehe.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 22:16

paulanda schreef:
vaste lezer:mirandaB,en zou niet anders willen,heb bepaalde 'eisen' aan voorlezer,moet echt paar keer herhaald worden en goed duidelijk en kan daar zeker op rekenen bij mir,die kent de proeven nog beter van te voren dan ik hehe.


Bloos Nou ik voel me vereert !
Ik vind het leuk om te lezen en te groomen en zorg idd dat ik de proef bijna uit mijn hoofd ken.. Ben inmiddels achter een internetsite waar de proeven staan dus heb nu alle tijd om ze in mijn hoofd te stampen..
Ik zal binnenkort maar is een boekje aanschaffen want die vergeten we nog wel eens Clown

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 23:24

Leer het je ouders, altijd handig. Haha!

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 23:26

liza van loon schreef:
Leer het je ouders, altijd handig. Haha!


Is nog best een klus hoor! Ik ben nu met mijn moeder aan het oefenen. Een B proef gaat goed, amar zodra het ook maar L1 is gaat het al te snel:(

Ach ooit....Haha!

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 08:06

Mijn mannetje leest me altijd voor. Als hij er eens niet is, dan gaan mijn ouders " ouderwets gezellig" met me mee!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 08:21

Mijn moeder Haha!
Jaar geleden in t B durfde ze het niet, nu leest ze vol routine een M1 proef voor ( die ik zelf ook nog wel lastig voorlezen vind Schijnheilig ) dus dat lezen leer je snel hoor Haha!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 08:21

Tja, ik denk ook weleens, al die gp ruiters moeten zo'n ingewikkelde proef uit hun hoofd rijden. Waarom kunnen 'wij' basisruiters dan niet ons proefje uit ons hoofd rijden Haha!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 09:26

Mijn moeder durft het niet Haha! en mijn vader moet filmen. Vaak gaat Uums mee naar concour, maar vaak ga ik ook wel alleen. Er zijn dan veel bekenden, die lezen mij dan voor

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 09:34

Ik heb twee "grooms".... dus als de ene niet kan gaat de ander mee en andersom, heel handig
Mocht het toch een keer voorkomen dat ik niemand heb, vraag ik het gewoon aan iemand die daar rondloopt op het wedstrijdterrein.

happyjoyce

Berichten: 4495
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 10:17

Mijn vader leest altijd voor.
Ik vind het handig om een vast iemand te hebben.
Als mijn vader niet kan doet mijn moeder het.

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 11:34

Ik heb sinds kort ook 2 voorlezers ipv 1(altijd makkelijk als er 1 niet kan oid). Ymie(Spekky van Bokt) en Anita. Mijn vader en moeder kunnen het niet(en ik vertrouw ze ook niet) en mijn vader filmt bovendien altijd en dat wil ik zo houden. Ik heb een paar keer gehad dat Ymie of Anita niet meekon, en dan probeerde ik voor de wedstrijd alvast iemand te regelen en niet een wildvreemde op de dag zelf(wat soms ook heel lastig is als je als 1e moet.. )want die lezen soms zo apart voor(te zacht, nooit iets herhalen enz enz). Maar meestal dus gewoon de vaste grooms. Lachen

Odess

Berichten: 2827
Geregistreerd: 28-05-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 13:45

Ik heb mn vriend in de opvoeding gedaan Clown --> zaterdag wordt de eerste keer voor em... Ik vind het echt verschrikkelijk om te gaan zoeken naar een voorlezer, bijna niemand wil en sommige mensen worden soms echt onbeleefd!

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 15:10

bijna niemand kan ook, ikzelf let liever op het inrijden van mijn dochter dan op een "vreemde". Ik hou de ringmeester in de gaten bekijk de banen, betaal aan het secretariaat, kortom het is druk zat. Je hebt groot gelijk dat je je vriend opvoedt kun je hem meteen alle klusjes leren! Waar start je zaterdag?

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 16:01

Ik had altijd mijn vaste voorlezer bij, maar die was meestal druk bezig de lettertjes te kunnen lezen.
Ik kende dus altijd de proef uit mijn hoofd en of er nu voorgelezen werd of niet, ik reed toch wel.

Zo kan ik me het kampioenschap nog herinneren.
Ik reed binnen en groet. Is de voorlezer nog aan het zoeken naar de juiste proef. Tong uitsteken Onder de proef zelf was ze regelmatig te laat met oplezen en zat ik al in de oefening, maar ach wat geeft het Haha!

Ik heb 1 keer 2 fouten in een proef gemaakt, omdat ik zo druk bezig was met het organiseren van het concours dat ik voormezelf geen tijd had, om mijn proef van buiten te leren. De voorleester las dus weer eens te laat voor en ik ging dus verkeerd
Eigen schuld, had ik toch maar moeten oefenen.

Mocht ik nu weer wedstrijden gaan rijden, dan ken ik ze dus weer uit mijn hoofd.
Mijn vriend zal denk ik voorlezer worden, en die snapt er dus werkelijk geen drol van Bloos!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 21:56

MirandaB schreef:
:o Nou ik voel me vereert !
Ik vind het leuk om te lezen en te groomen en zorg idd dat ik de proef bijna uit mijn hoofd ken.. Ben inmiddels achter een internetsite waar de proeven staan dus heb nu alle tijd om ze in mijn hoofd te stampen..
Ik zal binnenkort maar is een boekje aanschaffen want die vergeten we nog wel eens Clown



euhm Bloos Schijnheilig Tong uitsteken

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 22:03

Vaak ga ik alleen op wedstrijd, dan vraag ik gewoon aan iemand die daar staat (met een boekje in de hand) of ze mij voor willen lezen. Heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ze dat niet voor me hebben gedaan.
Als je alleen op wedstrijd moet, dan is het af en toe schipperen. Ben blij dat je iemand hebt die met je meegaat, dat scheelt een hoop stress.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 22:59

holly schreef:
Mocht ik nu weer wedstrijden gaan rijden, dan ken ik ze dus weer uit mijn hoofd.
Mijn vriend zal denk ik voorlezer worden, en die snapt er dus werkelijk geen drol van Bloos!


Als je de proeven uit je hoofd kunt rijden, dan kun je die hele voorlezer wel weglaten hoor! Dan raak je in ieder geval niet uit je concentratie, doordat je misschien de verkeerde kant uitgestuurd wordt Knipoog.

Roxx
Berichten: 4481
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 23:25

Ik heb een paar hele lieve groomies die ombeurten met mij meegaan. Ze helpen me met op- en afzadelen en lezen de proefjes voor. Ben ik erg blij mee! Gelukkig heb ik nog nooit alleen hoeven gaan. Voor een keertje zou ik het niet erg vinden om een vreemde te vragen, maar ik zou dat beslist niet op ieder concours doen. Op wedstrijden zie je vaak dezelfde mensen die geen voorlezer bij zich hebben en om eerlijk te zijn irriteer ik me daar wel eens aan.

Zelf ben ik er ook een beetje huiverig voor om vreemden voor te lezen. De mogelijkheid bestaat altijd dat je iets fout leest en dan heb je gedonder. Of, zoals hierboven al vermeld, de ruiter/amazone verstaat je verkeerd en geeft jou de schuld. Probeer je iemand te helpen, krijg je nog ruzie ook!

Als ik met iemand anders meega om voor te lezen ben ik er helemaal voorzichtig mee. Ik ben namelijk wel eens met een vriendin meegeweest om voor te lezen toen iemand anders van mijn club vroeg of ik zijn vriendin wilde voorlezen. Dat leek qua timing wel te kunnen, dus dat deed ik. Vervolgens was mijn vriendin eerder aan de beurt dan gepland en stond zij dus mooi zonder voorlezer! 't Is wel weer opgelost, maar op dat moment voelde ik me behoorlijk knullig. Sinds die tijd lees ik alleen maar iemand anders voor als ik heeeeeeeeeeel zeker weet dat het kan!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 23:30

ik heb altijd een vast iemand, meestal gaan er zowizo wel 1 of 2 mensen met mij mee op wedstrijd, en anders leest mijn moeder voor, maar ik heb liever dat die filmt Knipoog

Mandy

Berichten: 2753
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 23:50

now ik ben zelf zon vaste voorlezer/groom die in de kring de oude ijsel zon beetje alle wedstrijden af gaat maar als ik dan een x conours heb lesst mijn vriendin me voor maar soms heb je gewoon niemand je moet gewoon zorgen dat iemand van je club je al een aantal x voor heeft gelezen en die ook dezelfde wedstrijden rijd als jou
(liefst een uur na of voor jou) die je dan voor kan leze

Tazz

Berichten: 986
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 09:31

Ik hoop gewoon een nieuwe "groom"te kunnen vinden. Mijn mannetje zorgt tijdens de wedstrijden al voor m'n zoontje en mijn ouders zijn er bijna nooit. ( dat krijg je als je ouder wordt haha). Iemand van m'n eigen cluppie gaat um ook niet worden. Toch bedankt voor al jullie reacties.