gaat wel hard.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

gaat wel hard.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 21:19

met de punten zo Bloos!

vandaag mijn 4e wedstrijd gehad met tamor en het was snik en snik heet Ziek
Helaas was er ruimte tekort met inrijden Scheve mond toen ik op het hoofdterrein aan kwam. Dus ik ben terug gegaan bij de trailers en ben daar in gaan rijden en dat ging gelukkig beter...maar nog wel druk Scheve mond
Ik had Tamor door de warmte maar veel laten stappen anders was hij zo leeg, zo nu en dan een drafje en weer terug om hem wakker te houden maar het was echt zweten.
Daarna weer terug naar het hoofdterrein en daar wat in het rond gestapt en gedraft tot ik de ring in mocht.
Helaas lag mijn ring tegen de ring aan waar ook kür op muziek werd gereden....dus grote bloembakken ...hekjes en publiek...Tamor vondt het erg eng en keek zijn ogen dan ook behoorlijk uit Wow! deze proef liep dus ook niet echt gesmeerd want we waren allebei behoorlijk afgeleid en onder de indruk....

Proef 2 ging al een stuk beter...nog wel een hoop punten waar ik aan moet werken maar had er wel een goed gevoel over dat ik er wel een puntje mee kon behalen
Na een koude douche en Tamor weer in de wei gezet te hebben ben ik me eigen om gaan kleden en zijn we daarna weer terug gegaan voor de prijsuitreiking.
En ja hoor, ring 5 was ik tweede geworden met 169 Bloos! punten (evenveel als de eerste prijs alleen die kreeg er een + bij.......ik was helemaal in mijn nopjes OK dan! gewoon twee winstpunten behaald met die proef. (proef 2)
Voor mijn eerste proef had ik toch nog 160 punten en was daar ook heel erg blij mee *LOL*
Dus we hebben net als de vorige keer weer drie winstpunten behaald Haha! en zijn we nu B + 7! Dus voor mij een zeer geslaagde wedstrijd dag bij de Voornruiters OK dan!

Ik ben zo trots op mijn mannetje Bloos hij doet het allemaal zo braaf


Primadonna

Stal Centaurus


Djaleesa

Berichten: 4432
Geregistreerd: 15-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:22

gefelciteerd..!! OK dan! goed gedaan..ondanks dat je afgeleid was goede punten!! OK dan! en goed dat die dan zo braaf is..waar had je wedstrijd??

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 23:19

Netjes gereden Annelies Knipoog
Had ik je toch nog gemeet! Knipoog

Live,LOve,'ndLaugh

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 23:25

Ja het was warm he, ik had ook wedstrijd in deze hitte(zie onderschrift Schijnheilig ) Maar je hebt echt mooie punten gereden, op naar de L1 Knipoog

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 23:25

Jaleesa90--> Dank je wel! Ik had wedstrijd in De Meern, bij de Voornruiters
Ben ook erg blij dat hij het allemaal zo goed doet op de wedstrijd en lekker rustig is. Wel nieuwsgierig maar dat neem ik hem niet kwalijk, hij is nog jong en we hebben samen nog een hoop te leren Knipoog

Margon --> Vond het leuk je te ontmoet te hebben....sorry als ik een beetje afwezig leek...was nog onder de indruk van de 2e prijs! Haha!
Volgende keer spreken we elkaar wat langer!!!

Liza van loon --> de L nadert inderdaad wel erg dichtbij zo, maar ik ga verlopig daar nog niet aan denken en blijf ik nog even de ervaring opdoen in de B. We zijn er allebei nog niet aan toe om te promoveren...maar zou wel leuk zijn als je dan wel L mag promoveren Haha!

Primadonna

Stal Centaurus

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 00:28

Gefeliciteerd zeg! Haha! Was jij dat met die 2e prijs? Haha! Haha... Dan heb ik je wel gezien! Ik had geen winstpunt, dat lag ook zeker aan de hekjes, bloembakken, maar vooral de muziek, die werd gestart toen ik net in mijn 1e proefje zat.

Maar dat is wel heel netjes zeg! 3 Winstpunten! Haha!

how sweet can it be to be loved by you

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 22:58

Ja, dat was ik Schijnheilig

Ik heb net je verslag zitten lezen...maar ik blijf er ook bij, het inrijterrein was zekers wel veels te klein en met teveel paarden...tuurlijk kan je de bak in...maar een bak rijdt zo anders dan op de weide, ik zelf persoonlijk vindt het verschil veels te groot van zand naar weide vandaar ook dat ik dat niet gedaan heb en ben dus tussen de trailers in gaan "rijden" .

De ligging van de B ringen vond ik ook niet echt bepaald ideaal. Vooral voor de B paarden die toch niet veel gewend zijn werden in 1 klap aan behoorlijk rumoer en gekke opstakels en feesttent blootgesteld. Scheve mond Ze hadden er beter de L of de M er in kunnen doen....dat zijn de paarden die toch al wat gewend zijn en al wat gezien hebben.
Maar goed aan de andere kant, ze moeten er toch een keer aan geloven en dan maar meteen in het diepe Knipoog

Al met al was ik erg tevreden met Tamor hoe hij er op reageerde, hij maakte zich eigen wel een paar groot en sterk maar ach....hij moet er ook maar effe door heen.
Maar goed het is natuurlijk niet alleen het paard te verwijten, ik was er namelijk ook wel erg door afgeleid....waardoor we allebei wat minder geconcentreerd de ring door gingen en toch wat punten zo hier en daar lieten liggen omdat ik me eigen er ook aan zat te "ergeren" heb dan ook wel respect voor een Anky bijvoorbeeld dat die altijd zo onafgeleid de ring door rijd alsof ze helemaal alleen op de wereld is...knap hoor, ook een hele kunst om dat te kunnen

Maar goed 3 winstpunten er bij is zekers niet verkeerd Knipoog

Primadonna

Stal Centaurus

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:54

Gefeliciteerd hoor! Super mooie punten en een hele ervaring zo tussen al die aparte dingen rijden!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:05

Hee echt goed joh! Ik zag dat je ook door mag naar het kampioenschap en dat je ook voor de WSR rijdt! Echt een prachtig paard, zat even de foto's in de je profiel te bekijken.

Jammer dat de omgeving niet helemaal meewerkte tijdens je proef Haha!, maar toch heel knap om dan deze punten te krijgen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers