maar we gingen het natuurlijk toch proberen

bij het inrijden was ze wat sloom dus zweepje er even bij en dan is ze wel weer wakker daarna liep ze echt goed!
ik ging met een goed gevoel de proef in. de proef ging ook best netjes vond ik zelf alleen de travers konden beter en de rechter keertwending..
ik op de punten wachten deden ze eerst de eerste punten van de m2 in de 130, 140 zulke punten dus ik verwachtte ook geen goeie punten meer.
mijn vader en ik brachtten eerst Sunbeam even thuis en toen ik terug kwam kwam selena (selenaV) op me af je hebt 161 punten!! ik niet geloven hè! ik geloofde het pas toen ik mijn coupon zag

maar was dus eerste met 161 punten!!!
nu nog 4 en we mogen Z starten
Selena was ook eerste in de m1 met 160 punten!
dus wij mogen allebei starten op de Friese Kampioenschappen!

twenter friesje
ben zo blij:).. heb nou 13 of 14 in de m1 en wil graag m2 starten alleen dat kan pas naar de friese die op 13 en 14 augustus gereden zullen worden. Envolgens mij ponys op de vrijdag de 13e
hehe..ik zal dan wel weer ongeluk hebben
Ik kan misschien niet meerijden omdat paarden de 14e is, dan moet gaat ze misschien naar Ermelo voor de keuring... 't Is een pony dus opvallen zal het niet
) en het kon stukken beter. Ik had 152 punten en sta nu gelijk met Alike en nog 2 anderen 12e met 46 plaatsingspunten. Maar ik ben al zo blij dat ik met haar mag springen, mag ik met Raf en Kim vrijdag!
Eigenlijk wou ik liever dressuuren en springen met Raf, maarja je kunt niet alles he
omdat we dan een trailer er bij moesten huren en ik haar nu toch niet vaak kan rijden ivm met verhuising winterkampioenschappen zien we wel weer.