Eerste concours zonder wp...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 18:07

hahahaha, das baluh dat je geen winst heb...wil ooit is een keer tegen jou rijden meid... maare...succes met je verdere wedstrijden Haha!mensen rijden tegenwoordig alleen maar de winstpunten en niet voor de plezier, het is natuurlijk wel leuk en belangrijk, maja...soms is het wel wat te belangrijk voor bepaalde mensen, en dat zijn er misschien een paar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 20:38

kimmy schreef:
zo'n wonderschim is het ook weer niet hoor Haha!... Heel eenvoudig ding, wat wel goed zijn oefeningen afrond dus een winstpunt Haha!

Ga je direct over wanneer je 10 hebt?



Yep, ik ga naar het M1 als ik de wp bijelkaar heb!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 20:41

Ja, je kan niet altijd punten rijden hoor. Tuurlijk is het balen als je een keer geen punten rijd, maar blijf positief en denk juist aan al die keren dat je juist wel punten reed! Volgende keer beter hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 14:47

Georgette schreef:
Ja, je kan niet altijd punten rijden hoor. Tuurlijk is het balen als je een keer geen punten rijd, maar blijf positief en denk juist aan al die keren dat je juist wel punten reed! Volgende keer beter hoor!



Je hebt gelijk hoor, ik ben alleen een vreselijk strebertje en een verschrikkelijke perfectionist Bloos!