Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
crossmonster schreef:idd , het hoeft niet meer
vroeger was het verplicht, nu ivm tijd , niet meer
bij springen hoef je ook niet meer af te groeten , ook om de tijd zo
goed mogelijk te benutten
en dat nog wel tijdens de proef...
WendyK schreef:Mij zusje draaft altijd nog ff snel buiten de ring om naar de jury om te bedanken voor het jureren. Meestal krijgt ze dan nog wel een aantal tips en/of complimentjes. Best handig dus, nog ff na je proef naar de jury toe gaan.
WendyK schreef:Mij zusje draaft altijd nog ff snel buiten de ring om naar de jury om te bedanken voor het jureren. Meestal krijgt ze dan nog wel een aantal tips en/of complimentjes. Best handig dus, nog ff na je proef naar de jury toe gaan.
Nee dus.
dat een ZZ-GP ruiter/amazone NA het afgroeten zijn of haar paard beloond ? dat doen ze dan na het afgroeten, want dan zijn ze klaar met de proef en maakt het voor hun niet uit hoe ze de ring verlaten.LuvdaTossa schreef:Ik heb hier ook nog nooit van gehoord...
Maar belonen is toch standaard na een proef? Ik heb geleerd van m'n instructrice dat je altijd moet belonen, ongeacht het paard als een gek dor de baan gaat
) op z'n hals. Dat omdraaien, nergens voor nodig. Alleen NKB-ers doen het, nog nooit iemand van de oud-NBVR het zien doen hoor.