Vandaag mailde iemand mij al, die had een stukje van mn proef gezien en moest toen zelf snel gaan opzadelen, maar bij de uitslag had ze me helemaal onderaan zien staan, zonder een puntenaantal ingevuld achter mn naam!
Dus ze vroeg of ik voortijdig de proef was gestopt ofzo, dus ik had al zoiets van nee he, dalijk is er wat fout gegaan ofzo
Vandaag krijg ik mn coupon en de hoofdjury heeft de laatste 2 onderdelen niet ingevuld! daar heb ik 28 onderdelen en 155 punten, bij de ansere jury heb ik 177 punten en voor de laatste 2 onderdelen een 6 en een 7
dus tel 12 punten op bij de hoofdjury en ik heb er 167, is nog niet veel, maar die was vrij streng

probleem is dat je dat op de wedtrijd zelf nog ff kan melden bij het secretariaat, maar ik heb mn coupon dus nu pas.
en het telt ook nog eens mee voor de kringkampioenschappen, niet dat ik een kans maak, maar om onderaan te staan terwijl dat onterecht is, dat vind ik nou ook weer niet nodig

onderaan mn coupon staan 4 puntentotalen, en uiteindelijk hebben ze dus gewoon die 155 laten staan, ondanks dat er daar nog 2 onderdelen bij moesten worden gepunt!
er staat 174, 166 en 162 alle3 doorgestreept en dan 155 ingevuld als totaal
wie weet hoe ik dit alsnog kan oplossen? kan dat eigenlijk nog wel