Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En vos hielp ook niet mee, die was altijd zo jolig als de pest en liet me vervolgens in de ring totaal zitten. Vorig jaar was het op een keer zo erg dat ik echt jankend trillend van het paard ben afgestapt, vlak voordat de proef begon, viel daarna ook nog flauw van het hyperventileren...nou toen was de maat vol wat mij betreft, heb het paard in de trailer gepleurd en gezegd "dit doe ik dus noooooit weer".
) maar ik reed in ieder geval de proef uit, meteen daarna heeft ze me voor een hele lading wedstrijden ingeschreven (ooo ik kon haar wel iets aandoen). Maar stom genoeg, de afgelopen twee concoursen ging ineens de knop om. Ik weet niet eens waarom, maar de zenuwen bleven gewoon weg. Ik denk dat ik me ineens realiseerde dat ik niets MOET presteren, ik wil het zelf graag maar ik hoef toch niet zenuwachtig te zijn voor mijn eigen reactie? Wat de mensen op stal zeggen kan me niet zo heel veel meer schelen, er zijn er een paar waarvoor je het toch nooit goed doet (daar maak ik me dus niet meer druk om) en een paar die me onvoorwaardelijk steunen, ook al maakt Vos een driedubbele flikflak over het concoursterrein.
.
.
Als het maar weer een keer zo wordt zoals toen ik net begon met wedstrijden anderhald jaar geleden en we gewoon compleet zorgeloos overal naar toe gingen...