Dus ik erop af en ze begon weg te trekken en net voor de afzet stopt ze opeens, heel onverwacht, want ze heeft in 3,5 jaar pas 3 keer geweigert (telkens door MIJN fout). Ik lag er ook bijna naast dus weer erop af en weer in de rem. Flinke tik gegeven en toen ging ze er 2 keer goed overheen en toen gestopt.
Toen mocht ik dan en ik de ring in. We kwamen al dribbelend binnen en we stonden stil, groette en ik wilde aangalopperen en ze wilde niet aangalopperen. Dus 2 rondjes voor de start gereden, maar toen toch maar op naar hindernis 1. Net daarvoor sprong ze aan in galop en ze sprong hem en raakte de balk. Door naar 2 (vlak daar achter) gaat ze weer op de rem. Ik snap er echt nog steeds nisk van, maar kleine volte gereden en er weer erop af. Ze wilde weer in de rem gaan, maar toch doorgedrukt. Door naar 3. Wilde ze er bijna langs vliegen, maar toch derover heen gekregen. Toen op 4 af en daarna ging het aardig netjes ze trok de hele tijd naar de hindernissen toe en sprong weer ´normaal´ Dus na de laatste wilde ik afgroeten (was aan de andere kant van de grote buitenbak) wilde ze nog een keer over 7 heen moest aan 1 teugel gaan hangen anders was ze erover heen gegaan. Afgegroet en snel weer de bak uit. Ik snapte er echt niks van. Maar we hadden geen strafpunten voor tijdsoverschrijding, vond ik toch wel knap gedaan (je moet altijd positief blijven) Langs de kant zei iemand tegen me: Het is net speedy conzales, of hoe je dat ook schrijft, vandaar ook de naam van het topic. Dat vond ik wel leuk om te horen.
Kreeg ik ook nog is 30 punten voor stijl: is een verliespunt. De ene punt die ik overhad in het parcours dus toch eraf

Daarna afgezadeld en een uur later weer opgezadeld voor progressief. In springen ging lekker. Charmaine heeft me ff geholpen en dus vooral veel been eraan. En ik rijd dan het parcours in. Veel netter en rustiger als de 1ste keer. Gegroet, hele buitenbak rond en op 1 af. Balk eraf, maar dat kan gebeuren en toen kwam de race erin. Netjes over 2, 3. 4 ging wat slordig maar ging goed een soort gebroken lijn naar 5. Kwam niet helemaal uit waardoor ze er langs wilde vliegen, maar toch er over heen en de rest ging goed (zelfs 7 waar ze het 1ste parcours op weigerde)
Ik was weer helemaal blij. Toen stond ik te wachten op de ereronde want stalmaatje van mij werd 1ste ^trots^ Toen kwam Mariska (van bokt, maar weet geloof ik niet helemaal wie het is

Een aardig teleurstellende dag, omdat splash me toch liet zitten door te weigeren, want ze deed het echt zelf. Ik wil hiermee niet Splash de schuld geven, helemaal niet, maar het was echt zo.
Maar de volgende keer gaan we er weer voor vechten

Greetz Anouk..