Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Samsam"]
Volgens mij met twee keer lichte tour geen M meer, ik dacht met twee keer zz-zwaar alleen geen b/l/m1 meer nog wel M2.
[/quote]
Huh?Haha. bedoel je niet dat je M moet starten na twee keer LT en Z starten na twee keer ZT. het staat er ene beetje raar geloof ik.
[quote="Samsam schreef:Vind het ook geen goede regel, had liever gezien dat deze mensen niet met de kampioenschappen zouden mogen starten in deze klasses, maar wel gewoon op concours.
bealy23"]
[quote="Samsam schreef:Volgens mij met twee keer lichte tour geen M meer, ik dacht met twee keer zz-zwaar alleen geen b/l/m1 meer nog wel M2.
Haha. bedoel je niet dat je M moet starten na twee keer LT en Z starten na twee keer ZT. het staat er ene beetje raar geloof ik.
) te rijden dat nog niets gelopen had. Zij moet dus net zo lang doortrainen tot hij klaar is voor het Z..!
. (Inmiddels is ze dat trouwens al wel gestart
)Ik vind dat echt heel vreemd. 
Fitzroy schreef:Ik had al begrepen dat de regel misschien per 1 september weer gaat wijzigen. Dat lijkt me een goede zaak voor handels- en africhtingsstallen.
Er zijn enorm veel protesten bij de KNHS binnengekomen nav deze maatregel.
ik ben absoluut geen prof en heb zeker geen superpaarden onder de bips. Ik zou het toch wel prettig vinden om Chic af en toe eens te starten in plaats van te moeten wachten tot ze Z klaar is.