uiteindelijk had ik me dus wel opgegeven en mijn stalmaatje Danielle (danifur op bokt) zou ook meedoen op Omar.Danielle moest eerst starten en ik 1,5 uur later... Het inrijden bij Danielle ging goed maar Omar was in de proefjes wel een beetje stout
na het halthouden en groeten ging hij in zijn achterwaards de bak bijna weer uit
ik schaamde me dood.. wat een monster kan het ook zijn. Verder zag het er netjes uit en uiteindelijk werd Danielle in haar poeltje 3e met Omar Mijn proefjes gingen eigenlijk ook heel goed alleen ging ik 1x per ongeluk en door de stress de verkeerde kant uit
links i.p.v. rechts en de jury riep uit het raampje dat ik de andere kant uit moest.... oh oliebol riep ik en draaide meteen weer onverstoorbaar rond om gewoon weer verder te gaan
-2 punten helaas... Kreeg ook nog paar bokken van hem toen hij de hoek niet goed in wou maar uiteindelijk heb ik 2 winstpunten gereden met 156 en 160 punten en onderaan mijn protocol stond: leuke combinatie
ik was dus supertrots! Na veel tegenslagen deze opsteker! Daarna sprak de jury me nog even aan en ze zei dat ik makkelijk officieel kan starten met Omar maar dat ik wel de tijd en rust moet nemen tijdens de onderdelen in mijn proefje... ik ben zo'n stresskip
ze zei dat het er dan veel beter zou uitzien en dat Omar heel leuk kan lopen en ze het een leuk paardje vond. Voorlopig ga ik even samen met Omar ervaring opdoen tijdens de onderlinge wedstrijden en zodra we de stress onder controle hebben start ik weer officieel. Omar en ik hebben namelijk allebei amper wedstrijd ervaring en zijn tot nu toe 1x officieel en 2x onderling gestart.
Kortom een leuke dag vandaag en ik loop nog steeds met een big smile op mijn gezicht
Heerlijk gevoel!
.
in september starten de onderlinge wedstrijden weer en dan wil ik iedere wedstrijd mee gaan doen... goed voor de ervaring en het overwinnen van mijn faalangst

je leert er wel veel van hoor en eigenlijk wat er op mijn protocol staat dat weet ik ook en daar ben ik mee aan het werk met Omar dus het klopt allemaal en veel sloridigheidsfoutjes en daar verlies je kostbare punten mee