gister de eerste wedstrijd gehad (donkerbroek)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marianna

Berichten: 3031
Geregistreerd: 09-03-04
Woonplaats: Warten

gister de eerste wedstrijd gehad (donkerbroek)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 14:12

gister was het dan eindelijk zover.... de eerste wedstrijd van mij en mijn haflinger Marian.... Vrijdag bijna de hele dag bezig geweest met voorbereiden (wassen en dergelijke).

zaterdagochtend werd ik om kwart voor 8 opgehaald door een vriendin want anders had ik geen vervoer. Zelf moest ik pas rond 12 uur starten maar springen kijken is ook leuk....

Om 11 uur gingen we zadelen. Gelukkig had ik iemand mee die me hielp want het kan zo'n trut wezen.... En natuuurlijk is alles daar anders en drukker. Toen we gezadeld hadden kon ik gaan inrijden. Ik zat er nog geen 5 minuten op en we schoten er al van tussen Haha! . Van voor naar achter en weer terug over het inrijterrein. Ik dacht 'dit begint goed' maar naar en half uurtje rijden kon ik eindelijk de ring in.

Mijn doel was om binnen de bordjes te rijden mijn eerste wedstrijd. En naar mijn eigen mening is dat aardig gelukt. Op een foutje in de proef na en een keer in de verkeerde galop was ik best tevreden. Het resultaat was 143 punten op de eerste en 155 op de tweede proef. Voor een eerste wedstrijd met een haflinger niet slecht of wel?!?!?

Achteraf klopte het commentaar op het protocol ook. Ik moest met meer buiging en stelling rijden en wat rustiger. Nou hier gaan we aan werken want ze kan het wel, het komt er alleen niet uit op de eerste wedstrijd...

Ik heb nu al weer zin in de volgende wedstrijd en dan gaan proberen om een winstpunt te rijden *LOL* Cool .


Belker

Berichten: 15254
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:50

ik verplaats dit topic naar WD.

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 18:41

Hallo Marianna, reed jij toevallig na mij in ring 3 en 4? Ik was nr 26...
Dat was in elk geval ook een haflinger... Netjes hoor, die tweede proef! Dat wordt vast wel een winstpuntje de volgende keer!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:10

Ik heb je idd nog in volle galop over het terrein zien gaan Knipoog
Fijn dat het verder nog aardig gegaan is. En dat er op jouw coupons wel commentaar stond (ook ring 3 en 4?), bij mij namelijk helemaal niks

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

marianna

Berichten: 3031
Geregistreerd: 09-03-04
Woonplaats: Warten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 21:09

Ja Joyce ik reed na jou als nummer 27.... Dees was er om me aan te moedigen en nog even van extra tips te voorzien (we zijn buren)

Op mijn coupon van ring 3 en 4 stond nauwelijks wat. Ik had veel meer (lees: blaadje helemaal vol) op het coupon vna ring 1 en 2.

Die eerste proef van jouw Joyce was erg netjes. Je was eerste toch?

marianna

Berichten: 3031
Geregistreerd: 09-03-04
Woonplaats: Warten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 21:10

Ja het ging idd erg hard over dat terrein. Er zat ook werkelijk geen rem op. Ik dacht eerst maar richting sloot en dan omtrekken maar dat mislukte finaal. Toen stuurde ik haar richting al die trailers en toen had ze zoiets van 'laat ik nu maar rustig doen'. Gelukkig geen rare brokken.

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:39

marianna schreef:
Ja Joyce ik reed na jou als nummer 27.... Dees was er om me aan te moedigen en nog even van extra tips te voorzien (we zijn buren)

Op mijn coupon van ring 3 en 4 stond nauwelijks wat. Ik had veel meer (lees: blaadje helemaal vol) op het coupon vna ring 1 en 2.

Die eerste proef van jouw Joyce was erg netjes. Je was eerste toch?


Hihi, ja, leuk dat ze ook nog even bij mij heeft gekeken...
Ik had helemaal geen commentaar, zelfs niet bij mijn 3 en 4 van de tweede proef Schijnheilig

Die eerste proef ging inderdaad op 2 kleine foutjes na lekker en was inderdaad eerste.

Doe jij in Oudega straks ook weer mee?
Was in elk geval niet de enige met een pony zo!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lena82, Trendiction en 11 bezoekers