2e wedstrijd gehad

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sannie1980

Berichten: 1744
Geregistreerd: 17-07-03

2e wedstrijd gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 18:41

Na 9 mei vandaag voor de 2e keer gestart. Mijn paardje was heel erg nerveus, thuis was er al geen stilstaan bij en ook op het wedstrijdterrein kon ik haar amper opzadelen. Hyper! Ik moest als allereerste starten dus er was nog geen hond maar gelukkig dropen er langzaam aan wat meer ruiters het losrijterrein op zodat ze wat rustiger werd. Het rijden ging eigenlijk niet zo, ze had het bit vast tussen haar tanden, en dat ruim 20 min. lang! Toen mocht ik de ring in, tussen hekjes maar deze keer iets hoger als de vorige....wat doet die van mij: Neemt een aanloop en wil zo over dat hekje heen. Dus ik even flink ~~}> . De proef zelf ging eigenlijk wel lekker, ze mocht iets meer bovenin maar doordat ze zo het bit vast had lukte dat niet zo.
Tweede proef ging eigenlijk veel meer ontspannen als de 1e maar helaas viel ze in de rechtergalop eruit. Ik gaf haar been om weer aan te springen, geen reactie dus ik tik met de zweep. En toen las ik er dus echt bijna naast, ze gaf zo'n hoge en harde bok dat ik me nog maar net kon vasthouden. Paard op de remgezet en weer doorgereden net alsof er niets aan de hand was, ze liep eigenlijk daarna nog lekkerder Verward Ik was eigenlijk niet echt heel erg tevreden omdat ze voor mijn gevoel wat zwaar in de hand was, maar dat was gelukkig niet heel erg te zien geweest. De 1e proef was ik 1e met 171 punten en de 2e proef 2e met 169 punten. Ik ben dus nu in 2 wedstrijden B + 7!! Niet slecht dacht ik zo.
Foto's komen van de week.

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 18:46

Wauw, goed he! Ben benieuwd naar de foto's!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 22:11

Jemig, wat een goede punten zeg voor proeven waar toch foutjes in zaten! Echt heel knap hoor! Ga vooral zo door zou ik zeggen Lachen

Sannie1980

Berichten: 1744
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 22:24

Manon schreef:
Jemig, wat een goede punten zeg voor proeven waar toch foutjes in zaten! Echt heel knap hoor! Ga vooral zo door zou ik zeggen Lachen

Dat ze over het hekje wou springen was nog niet tijdens de proef maar toen ik vast de ring in mocht dus dat scheelde. In de eerste proef zaten geen grote fouten, meer de puntjes op de i. De tweede proef was als enigste uit de galop + bok, maar daar had ik vrij veel zevens tegenover staan dus dat kon ik wel hebben.

Net gehoord dat ik maandag nog bij RV Marcroix kan starten. Stond op de reservelijst.....