JV -> Hoe verder na mis communicatie jury???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

JV -> Hoe verder na mis communicatie jury???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 12:37

Een beetje een vage titel, kon niets beters verzinnen Knipoog.

Ik had gisteren een wedstrijd in de L2. Eerst had ik L1 opgegeven, later L2 (punten had ik binnen ). Op de eerste dag stond ik al tussen de lijst met de L2 paarden, maar achter mijn naam stond L1.

Ik naar de wedstrijdsecretariaat geweest, en die hebben dat voor mij veranderd. Vrijdag had ik daar weer een wedstrijd, en was het nog steeds niet verbeterd, ik weer naar de wedstrijdsecretariaat en zij zeiden; gaat allemaal goed komen

Zaterdag, stond het nog steeds niet goed. Dus ik weeeer erheen, weer gezegd; het was al geregeld...

Ik inrijden en naar de proef. Ik ging binnenkomen, groeten, en C linkerhand. Halverwege ineens: *toeeeeeeeeeet* Ik reed door omdat ik wist dat het niet voor mij was. Verkeerd gedacht dus.
De jury was dus niet op de hoogte gebracht dat ik nu L2 ging starten. Ik verteld dat het wel zo was, mocht ik verder waar ik gebleven was.

Maar goed, nu mijn vraag. Is het niet zo, dat ik helemaal opnieuw had moeten beginnen? Nu was ik al binnengekomen en voor de L2 geld dit voor 1 punt. Voor de L1, is binnenkomen, groeten 1 punt, en voorwaarts in draf en c linker of rechterhand is 1 punt.
Hoe zit dit? Had ik opnieuw moeten beginnen? Hoe moet ik dit doen voor de volgende keer?!

(overigens was dit geen probleem voor het verdere verloop van mijn proef, want ik was eerste met 167 punten Haha!)

NadjaHu

Berichten: 520
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 13:24

Ik zou denken dat je dan idd weer helemaal opnieuw moet beginnen, je was toch nog niet zo heel ver met je proef bezig. Maar ik weet t ook niet echt, nog nooit meegemaakt.....

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 13:29

idd had je voorgens mij opnieuw moeten beginnen.

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:40

Nou ja aan je onderste zin te zien heeft het niet zoveel uitgemaakt Haha!, maar je mag idd opnieuw beginnen!