Ik heb maar meteen een groot concour uitgezocht want dan kan het alleen maar meevallen

Toen we de afrit kootwijk namen zat ik al helemaal te trillen achter het stuur, waar was ik aan begonnen.
Zeker toen Orbaldo met veel kabaal van de trailer af kwam en meteen als een idioot rondjes ging draaien en van zich af ging gillen wilde ik zo snel mogelijk naar huis.
eerst even gelongeerd maar na 1 rondje ging hij al heel rustig.
binnen 5 min erop en Jos had hem aan het touwtje naar de losrijdring. Ik moest nml dwars tussen alle trailers door, langs de tenten en vlaggen en langs de losrijdspringringen.
Hij was iets kijkerig maar verder heel braaf.
Schaapmak was hij bij het losrijden en dus gingen we op naar de ringen.
Meteen maar langs de hekjes en zowaar hij keek er niet naar!
Mijn eerste proef ging erg fijn.Dus vol goede moed naar de volgende.
Wederom keek hij nergens van op.
Deze proef had ik wat slordigheidfoutjes maar ach.Op het einde begon hij te gillen naar een erg knappe schimmel dus dat werd wat spanning.
De eerste proef had ik rond de 160 verwacht en de 2de proef rond de 157 wel een winstpuntje.
2de proef was ik ergens in de middenmoot geeindigd met 151 een bekende van mij schreef bij hem en zei dat hij wat streng was maar orbaldo wel een erg mooi paard vond.In het commentaar kon ik me ook vinden dus jammer van de punten maar wel een fijn gevoel.
Mijn eerste proef had ik 156 punten en behaalde in dat best grote deelnemerseld een 3de plek! Ik heb dus mijn inschrijfgeld terug gewonnen

jammer maar wel een winstpuntje.
nadat ik Lielle had gemeet en heb zien springen, heb ik Ilindra haar proeven voor gelezen.
verder nog een boel bokkers gemeet waaronder Belker die ik ook nog niet kende.
Ik ben dik tevreden over mijn lastige lompe platpoot hopelijk krijgt ik er nu buiten ook de ontspanning zoals op les en thuis erin.