Uitslag Nedereind

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 14:13

Ik heb gisteren gereden. Heb heel lang getwijfeld of ik wel zou gaan of niet, maar eindeljk beslten dat het sowieso wel goed zou zijn voor de ervaring. Het was voor Silvi haar eerste buitenwedstrijd op vreemd terein. Voor degene die er waren, maar niet weten wie ik was: ik was diegene met het paard wat in de galop bokkend voorbij kwam scheuren.... Knipoog Helaas dit keer geen winstpunt, maar wel weer een ervaring rijker!

Danielle14

Berichten: 1334
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 14:21

Ik vond jou proef echt wel hoger waard hoor Liza! OK dan! Ik vond t er netjes uitzien.. Bij mij ging t toppie vandaag! Knipoog 178& 166 en de hoogste scoren van de B, L1 En L2! Haha! *LOL*

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 14:25

Thanks Haha! Ik dacht zelf: als ik mazzel met de jury heb misschien nog 156ofzo, niet dus Knipoog
En wat wil je ook met zo'n fantastische pony, Danielle! Haha! Ik vind het echt knap van je dat je hem zelf zo goed hem ingereden OK dan! Dat ze op haar 4e al zo goed loopt echt top!

Danielle14

Berichten: 1334
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 14:35

Met een beetje hulp dan Bloos Tong uitsteken De oude eigenaar van me pony was een keer bij ons op stal.. en hij zei zo: Als ik wist dat ze zo goed werd had ik dr nooit gekocht! Ik dacht eg zo: Lekker puhuh Knipoog Tong uitsteken Haha!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 16:55

Myranda schreef:
Toen was ik er al. Ik kwam rond 8.50 de losrijbak in en ging rond 10.00 de bak uit. Ik heb wel 2 schimmelachtige paardjes gezien. Eentje met een meisje met een brilletje op en nog een andere. Ik reed met een voskleurige tuiger, bezweet en een vlecht in z'n staart.


Jaaa ik heb jou gezien. Jij vroeg geloof ik nog aan mij welke rubriek er bezig was of niet? Je paard had toch ook een bles? En ik was degene met bril ja *LOL*

Naja, ik was dus 1x 2e met 167 en voor de andere proef had ik 158, terwijl het gewoon echt slecht ging. In ring 1 was alles eng, ring 2 ging wel. Ik dacht echt dat het niks geworden was, maar de jury dacht blijkbaar anders.
Oja Stephanie, ik ben nu L2+11, dus ik zou over kunnen naar de M, maar ik denk dat ik nog heel even wacht.

Danielle, is jouw pony echt 4? Ongeloofelijk, wat loopt ze dan goed zeg. Ik zei nog tegen boytjeh, volgens mij is die pony al een keer Z geweest ofzo, hij loopt echt goed! OK dan!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 16:58

Ja vond ik ook al *LOL* Het was dus niet 164, verkeerd verstaan Haha! Nog gefeliciteerd Manon! OK dan!

Myranda

Berichten: 305
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 17:33

Ja het was mij op het voskleurige paard met de bles.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:06

Ik snap trouwens echt niet dat Liza geen winstpunten had. Het zag er echt supernetjes uit! Leuke pony!!!! Ik begrijp er echt niks van

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:15

Mause schreef:
Ik heb gisteren gereden. Heb heel lang getwijfeld of ik wel zou gaan of niet, maar eindeljk beslten dat het sowieso wel goed zou zijn voor de ervaring. Het was voor Silvi haar eerste buitenwedstrijd op vreemd terein. Voor degene die er waren, maar niet weten wie ik was: ik was diegene met het paard wat in de galop bokkend voorbij kwam scheuren.... Knipoog Helaas dit keer geen winstpunt, maar wel weer een ervaring rijker!


Dan zou ik toch zo'n beetje met jou losgereden moeten hebben...
Ik zit al heel hard te denken Verward Schijnheilig

Misschien heb je mij gezien... Ik reed op een GROOT paard Haha! Knipoog

Jits

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 21:08

Citaat:
Wel vreemd trouwens dat Juriant vol vertrouwen met die man meeliep, normaal gesproken moet ie niks van mannen hebben en is ie enorm eenkennig....


Had die man een gele bloes aan en een petje op? Dan was het Wim. Die is heel rustig en zijn dochter heeft ook een paard die niet de trailer in wil.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 21:53

Was jij trouwens ringmeester vandaag en gisteren? Heb het allemaal niet meer zo meegekregen. Was druk bezig met de schimmel die niet zo best wou.

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 22:46

Ik heb zaterdagmiddag in de B pony's als ringmeester iemand met een bril
en nog iemand gezien maar ik weet niet precies hoe ze eruit zag? met sproeten dacht ik Verward

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:12

Jits en ik hebben zaterdagmiddag voor ringmeester gespeeld. Jits bij de ponys en ik bij de paarden (bril). Zondagochtend zat Jits er weer tot een uur of 12, toen heeft Nancy er even gestaan en nog een man van onze stal, verder heb ik er vanaf een uur of half 4 tot het eind weer gezeten.

Er waren een aantal uitvallers, die gaten werden niet opgevuld, vandaar ook dat het allemaal zo rustig verliep en het dus mogelijk was om wat later te rijden.......

Die van mij liep weer super (vond ikzelf) In de eerste proef was hij heel soepel en kon ik alles met hem doen, helaas vond de jury het niet goed genoeg (147 punten) Ik snap niet dan wat er fout aan is, alleen verlies ik impuls met doorzitten, omdat hij zo hoog opgooit, anders stuiter ik eraf als ik flink door blijf draven.
Bij het 2e proefje was de auto dood en dood eng met als gevolg dat hij supersterk werd en ik hem er niet meer door heen kreeg. Was een beetje meeliften en proberen mijn figuren nog goed te rijden en dat vond de jury wel een winstpunt waard (156) ikke nie snappe, maar hij was blijkbaar imposant vonden de anderen. Heb 10 minuten losgereden, was nog net iets te lang.

Goed gedaan trouwens Caro! Misschien heb je iets te lang losgereden???

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:15

Je hebt inderdaad met haar losgereden. Alleen ging zij de ring in toen jij ongeveer begon met losrijden......

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:16

Ik vond trouwens dat Charlotte een super leuke pony had. Volgende keer weer veel ponys hoor! Is veel gezelliger dan paarden! Misschien wordt de B weer naar de zaterdagmiddag verplaatst.

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 12:43

Ja, ik had idd wat minder lang los kunnen rijden. Normaal rij ik ook altijd wel een dik uur, maar ik denk dat hij toch wat last had van het warme weer... Ach gut

Maar, ik ben tevreden en blij dat ik toch gegaan ben! Haha!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 14:19

Haha, tuurlijk zijn de pony's veel gezelliger Tong uitsteken Haha!

Oja, de uitslagen staan erop. En mijn naam staat nog steeds verkeerd Haha!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 17:30

Myranda schreef:
Ja het was mij op het voskleurige paard met de bles.


Heb ik ook met jou losgereden (met de Haf...) Tong uitsteken

M'n eerste proef ging wel goed (154 punten) alleen had ik dus geroepen: "HOOO K*T, ik krijg hem niet terug". Weet ik zelf niets meer van Bloos!

Bij de 2e proef sprong hij aan in de verkeerde galop en rende de ring uit en hij werd getackeld door het hekje; 137 punten Knipoog

Al met al hartstikke trots op m'n jochie , het was immers de allereerste keer! Lachen

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 19:27

Quellian schreef:
[ en rende de ring uit en hij werd getackeld door het hekje; 137 punten Knipoog
[/quote]

heb je nog mazzel gehad, als het een afgesloten ring is en je komt buiten de ring volgt diskwalificatie (+2 verliespunten vanaf de L)

Myranda

Berichten: 305
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 20:28

Ja ik zag jou met die haf! Vroeg me nog af waar hij opeens vandaan kwam... Uit de ring dus... Ging toch best goed voor een eerste keer?

Was inderdaad een man met een gele blouse die hielp met trailerladen, weet niet meer of ie een petje ophad.

Ik ga me opgeven voor de wedstrijd van 18 juli, in juni heb ik al ergens anders wedstrijd (ik ga maar 1 x per maand op wedstrijd).

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 09:51

rhijnauwen"]
[quote="Quellian schreef:
[ en rende de ring uit en hij werd getackeld door het hekje; 137 punten Knipoog
[/quote]
heb je nog mazzel gehad, als het een afgesloten ring is en je komt buiten de ring volgt diskwalificatie (+2 verliespunten vanaf de L)


Ik dacht ook eigenlijk dat ik de ring niet meer in mocht... Was m'n eerste wedstrijd en wist totaal niet wat ik ermee moest, dus ik riep naar m'n voorlezer: 'en nu?' Ze zei dat ik gewoon weer de ring in moest en verder rijden. Zij bleef heel rustig, wat mij weer vertrouwen gaf. Achteraf kon ik er wel om lachen, was een typische Stanley-actie Haha!

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 11:53

officieel is het nu volgens het nieuwe regelement uitsluiting als je de ring uit rent. Gelukkig voor jou kende het jurylid blijkbaar het nieuwe regelement niet goed Knipoog Bij het oude moest je binnen een minuut weer in de ring zijn......

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 12:08

Jury was best kritisch. Ik zie nu dat ik laatste was bij de laatste proef Bloos Die ene pony met uitsluiting kwam echt in protest: stijgeren, achteruit

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 12:16

SPCB schreef:
officieel is het nu volgens het nieuwe regelement uitsluiting als je de ring uit rent. Gelukkig voor jou kende het jurylid blijkbaar het nieuwe regelement niet goed Knipoog Bij het oude moest je binnen een minuut weer in de ring zijn......


Gelukkig voor mij! (in het vervolg vraag ik D. of hij de ring met schrikdraad met 380 volt af wil zetten Haha! )

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 12:16

Welke jury;s hadden jullie dan?

Krijg je echt gelijk uitsluiting bij de ring verlaten ?Ook al springt je pony erover heen?

Zijn er bij jullie ook nog wedstrijden in augustus?Want die site doet t bij niet, alleen kruisjes aan de zijkant.