We waren ruim op tijd. Met als gevolg dat ik zoals altijd door al het geklep met iedereen die ik tegenkom en ken alsnog op moest schieten met stiften draaien en zadelen
Met losrijden voor de dressuur was hij aardig braaf. HIj schrok een paar keer van iets aan de andere kant van de bosjes, maar hij gedroeg zich redelijk.
Het liep een minuut of tien in dus kon met tien minuten de baan al in. Hij was heel relaxed en bijna sloom(wat is dat fijn
). Aanleuning en afwerking is nog niet helemaal naar mijn zin, maar hij was braaf en dat viel me al alles mee
Had 173 punten. Na het crosslopen(blablabla, ik ken teveel mensen
) los gaan springen. Op het heksenoog na vond ik het allemaal wel te doen
Heksenoog vond ik in vergelijking met de rest van de cross(voor B ponies) erg heftig 
Losspringen ging super. In de ring was hij ook heel relaxed tot ik tussen 1 en 2 ineens twee schreeuwende kinderen tegenkwam die in de greppel sprongen precies toen ik langsreed...
Daarna was het hek van de dam en werd hij zo lijp als wat, maar we waren wel foutloos
Had op hindernis 9 wel een onwijze noodsprong(heeft reddytobias volgens mij op de foto staan
), maar ik ben vandaag iig niet gevallen
Bij de veearts had hij een hartslag van 84
Hij was ook helemaal niet compleet over de rooie...
Toen ik ernaast moest lopen werd hij drie keer zo groot. kon hem amper bijhouden en mijn teugels waren tekort om hem lang te laten zoals de veearts graag wilde...Daar zat zijn hoofd te hoog voor
Toen naar de start van de cross. Hij koelde weer wat af en we gingen fijn van start. Op hindernis 1 was hij even de weg kwijt(zoals bijna alle paarden, er gingen er wat uit op 1
), maar ik kon hem wel mooi doordrukken. Daarna was hij helemaal top. Kon de hele cross mooi simpel rijden en ritme houden
Hij was zo lekker licht en kijkt en denkt zo goed mee
Echt heerlijk om eens zo'n paard te hebben
Heksenoog tsjoepten we zo doorheen, simpel
Picknicktafel erna ging ook prima en toen waren we ook zo weer bij de finish. Heb echt onwijs fijn gereden
Volgende keer start ik gewoon 'echt' B
Vond de stijlpunten trouwens wel weird. Had bij het deel met het heksenoog 7-7-7. Bij de andere jury had ik 5-6-5
Die moet dan haast wel op hindernis 1 gestaan hebben, verder liep de hele cross op rolletjes
Er stond bij dat ik beter en langer verlicht moest zitten
De enige sprong waar ik iets te vroeg voor de sprong ging zitten was 1, verder overal netjes een galopsprong of drie voor de sprong. Op 1 ging dat niet, hij ging zo slingeren en zoeken, dan kun je zittend net iets meer doordrukken
(anders had ik wsl een stop gehad op 1
Is niet een gebrek aan licht kunnen zitten, geeft meer blijk van inzicht
)Maar ben dus wel benieuwd waar die jury nou daadwerkelijk gestaan heeft
Ben iig super tevreden
Mensen die nieuwsgierig zijn naar foto's kunnen in het topic van Chantal_cs kijken ( [HAW] SGW Roden!!! ), daar staan hele gave
(van Chantal zelf, Reddytobias en van mij) Foto's van mij duren nog wel even. Had geen digi mee en het rolletje moet eerst vol, dan ontwikkelen en dan nog scannen en uploaden...