We waren ruim op tijd. Met als gevolg dat ik zoals altijd door al het geklep met iedereen die ik tegenkom en ken alsnog op moest schieten met stiften draaien en zadelen

Met losrijden voor de dressuur was hij aardig braaf. HIj schrok een paar keer van iets aan de andere kant van de bosjes, maar hij gedroeg zich redelijk.
Het liep een minuut of tien in dus kon met tien minuten de baan al in. Hij was heel relaxed en bijna sloom(wat is dat fijn

Na het crosslopen(blablabla, ik ken teveel mensen

Losspringen ging super. In de ring was hij ook heel relaxed tot ik tussen 1 en 2 ineens twee schreeuwende kinderen tegenkwam die in de greppel sprongen precies toen ik langsreed...

Bij de veearts had hij een hartslag van 84

Toen naar de start van de cross. Hij koelde weer wat af en we gingen fijn van start. Op hindernis 1 was hij even de weg kwijt(zoals bijna alle paarden, er gingen er wat uit op 1

Heksenoog tsjoepten we zo doorheen, simpel

Vond de stijlpunten trouwens wel weird. Had bij het deel met het heksenoog 7-7-7. Bij de andere jury had ik 5-6-5

Er stond bij dat ik beter en langer verlicht moest zitten

Maar ben dus wel benieuwd waar die jury nou daadwerkelijk gestaan heeft

Ben iig super tevreden

Foto's van mij duren nog wel even. Had geen digi mee en het rolletje moet eerst vol, dan ontwikkelen en dan nog scannen en uploaden...