Daarna Boas losgereden, wat opzich ook lekker ging. Veel aandacht besteed om op de rechte lijn in de juiste galop aan te springen, resultaat mocht er ook zijn, want in de proeven sprong hij goed aan en de changementjes waren nergens meer te bekennen, want de L2 is nou eenmaal geen Z

Vlak voor de 1e proef (bij de ringen) reed ik langs de springring .. en ja hoor.. het was voor elkaar! Staart op zn kont, show show *zie mij eens!* haha Daardoor dus wel spanning in de 1e proef en onrustig met het hoofd. Toch nog wel tevreden, ook al was ik zo stom om van hand te veranderen bij de middendraf, terwijl dat toch echt op de lange zijde moest

Volgens de jury: een zeer nette proef, jammer van de fouten en hij mocht iets rustiger zijn in =zijn aanleuning.
Toen nog even wat geoefend en naar de 2e proef, waar ik dezelfde stomme fout maakte

Deze proef vond ik beter, het knalde allemaal wat meer.
De jury was het daar wel aardig mee eens, wat kleine puntjes waar ik op moest letten.
Gauw omgezadeld voor het springen en mn moeder met de pony gedumpt, terwijl ik parcours ging verkennen. Lekker rustig aan weer losgereden.. paar sprongetjes gemaakt en toen uiteindelijk de ring in. Erg kijkerig, na het groeten wilde hij niet eens weg bij de jury, want er stond wat engs

Tot mijn grote verbazing drong het tot me door dat ik de barrage maar eens moest gaan bekijken

Buiten de prijzen dus (nog 7e ofzo van de uh... 23 ofzo?) Dus trots en blij!!
Prijsuitreiking dressuur, met mijn 164 viel ik helaas op 1 puntje na erbuiten... 1e prijs was 166, 2e 165.. dus nog goed gedaan

in de 2e ring had ik wel prijs, 2e
Dus.. alweer een geslaagde wedstrijd

Fotos komen nog