Na de eerste proef opgelucht, ik was er helemaal doorheen gekomen, niet foutgereden en het ging niet eens super slecht, ik was er van overtuigd dat ik mijn doel van minstens 135/140 punten had bereikt.( wat ook klopte hoor)
De 2e proef ging net iets beter, alleen hoe t kwam weet ik niet, maar hij viel uit de galop
mijn fout uiteraard maar wel erg dom, want het was niet bij de contra of wat, maar op een doodnormaal recht stukje.Ik kreeg zelfs complimenten van langs de kant
dat t er keurig uitzag.Met mijn punten 153 en 155 ( val dan ook niet uit de galop
) kon ik het wel vinden, alleen het commentaar helpt me nou niet echt verder, ik kan het er niet mee eens zijn.Maar dat is de jurysport, en volgende week train ik weer lekker verder en neem weer een priveles en dan zal t wel beter gaan.Ik heb lekker gereden, heb mn doel bereikt en ga er weer lekker tegen aan.Deze punten en proeven had ik niet verwacht dus dat is altijd leuk als het lekker gaat! ( ook de erste keer dat ik tevreden ben zonder wp haha)
!
Ik ga zo naar A'dam, hopelijk haal ik wel een winstpuntje. Waren de andere punten ongeveer hetzelfde? 
!