Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

) commentaar tegen mij was na deze proefjes: neem voortaan een borrel voor je opstapt rhijnauwen"]
[quote="Fitzroy schreef:Dus nee, van mij krijg je geen lijstje wanneer ik waar jureer.
achteraf is het veel leuker om reacties te lezen (soms niet echt, maar ja...)
rhijnauwen"]
[quote="Fitzroy schreef:Dus nee, van mij krijg je geen lijstje wanneer ik waar jureer.
achteraf is het veel leuker om reacties te lezen (soms niet echt, maar ja...)manic"]
[quote="Fitzroy schreef:Ik jureer nog al eens bij jullie in de buurt, maar ik zal het nooit van tevoren zeggen![]()

Had Fitz bij Wennekers gejureerd??? Als ik dat geweten had was ik even gedag komen zeggen... daar staan mijn pukkies tegenwoordig immers. wat dacht je van een pb'tje als je daar weer een keertje bent Fitz, ik ben toch geen wedstrijdkandidaat...
manic"]
[quote="Fitzroy schreef:Ik jureer nog al eens bij jullie in de buurt, maar ik zal het nooit van tevoren zeggen![]()

Had Fitz bij Wennekers gejureerd??? Als ik dat geweten had was ik even gedag komen zeggen... daar staan mijn pukkies tegenwoordig immers. wat dacht je van een pb'tje als je daar weer een keertje bent Fitz, ik ben toch geen wedstrijdkandidaat...
En oh Manic, zelfs Escala gaat (met een enkele wantrouwige blik
) langs het juryhokje hoor... dan moet het met jouw stoere man vast ook goed gaan.
, wij hebben namelijk geen stapmolen, dus die was tijdens de proef extra interresant
, volgende keer beter. Fitzroy schreef:Manic, dat juryhok bij Wennekers valt best mee, er waren laatst steentjes gooiende kinderen en dat vonden de meeste paarden een stuk 'interessanter'.
YvonneS"]
[quote="CGJ12 schreef:Ik weet pas meestal een dag van te voren dat ik ga jureren.
Daarbij komt dat het meestal tot 5 minuten voor de proef erg vaag is welke rubriek je moet gaan doen.............