Lid van KNHS of OVJ

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Linnetjuuh
Berichten: 6
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: Twello

Lid van KNHS of OVJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 11:13

Hoi,
Ik kan helaas geen lid worden van de OVJ, want er is een ledenstop. Maar weet iemand of ik individueel lid kan worden van de KNHS? Wil je mij dat laten weten?
Kom ook eens langs op mijn eigen site:
http://groups.msn.com/HorseGlitter
Groetjes, Linnetjuuh

Hoi,
Zie mijn persoonlijke info, voor meer over mij!
Kus!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 11:21

Je kunt ook nog gewoon lid worden van een andere vereniging in de buurt, het hangt er een beetje van af waar je de vereniging voor nodig hebt.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 13:55

OVJ heeft idd een ledenstop.De laatste jaren lieten ze op hun binnenwedstrijden alleen nog maar eigen leden starten maar ondanks dat het 2 dagen is kunnen zelfs niet alle eigen leden starten zo vol is het vandaar dat er nu een ledenstop is

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Linnetjuuh
Berichten: 6
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 22:41

Hoi,
Ik wil het liefst dan lid worden van een vereniging, en allen daar wedstrijden rijden. Zodat ik geen andere verplichtingen heb, zoals bardienst enzo.
Maar ik weet niet of dat kan.
Groetjes, Linnetjuuh.

Hoi,
Zie mijn persoonlijke info, voor meer over mij!
Kus!

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:43

misschien is Riant wat voor je, kost ook bijna niets!

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 00:44

Linnetjuuh schreef:
Hoi,
Ik wil het liefst dan lid worden van een vereniging, en allen daar wedstrijden rijden. Zodat ik geen andere verplichtingen heb, zoals bardienst enzo.
Maar ik weet niet of dat kan.
Groetjes, Linnetjuuh.


Dacht dat ze alleen bij hockeyclubs bardienst hadden?? Bij ons is het iig niet zo dus denk dat er bij jou ook wel een vereniging te vinden moet zijn waarbij het niet hoeft.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 01:05

Linnetjuuh schreef:
Hoi,
Ik wil het liefst dan lid worden van een vereniging, en allen daar wedstrijden rijden. Zodat ik geen andere verplichtingen heb, zoals bardienst enzo.
Maar ik weet niet of dat kan.
Groetjes, Linnetjuuh.

Dan zoek je dus een pure "wedstrijd-vereniging", zoals je vroeger bij de NBVR meestal zag. Daar kun je lid van worden om gewoon je startkaart te hebben en dus je lidmaatschap bij de KNHS. Als het je verder toch niet om de vereniging zelf gaat, dan heb je een onwijs ruime keuze hoor Lachen.

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 01:31

Ik zit bijvoorbeeld bij de Zuid-Veluwse....kost geloof ik € 30 per jaar.
Je moet wel zelf inschrijven voor wedstrijden, maar hebt ook geen enkele verplichting tegenover de club...je mag wel met voorrang op hun wedstrijden starten.

Linnetjuuh
Berichten: 6
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 15:34

Hoi,
Op sommige verenigingen heb je bardienst en daar zit ik niet op te wachten. Maar wat je zegt, ik zou eens kijken bij de vereniging die jij zegt.
Bedankt!
Groetjes, Linnetjuuh!

Hoi,
Zie mijn persoonlijke info, voor meer over mij!
Kus!

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 22:40

marieketencate schreef:
Ik zit bijvoorbeeld bij de Zuid-Veluwse....kost geloof ik € 30 per jaar.
Je moet wel zelf inschrijven voor wedstrijden, maar hebt ook geen enkele verplichting tegenover de club...je mag wel met voorrang op hun wedstrijden starten.


Ben ik ook lid van.. superfijn, je mag er altijd tussen ook al is de wedstrijd behoorlijk vol en inderdaad geen verplichtingen

Linnetjuuh
Berichten: 6
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 11:35

Weet je ook of er bij mij in de buurt (Apeldoorn/Twello/Deventer) zo'n soort vereniging zit? Want zo iets zoek ik wel!

Hoi,
Zie mijn persoonlijke info, voor meer over mij!
Kus!

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 11:52

meestal moet je vij een rijvereniging bardiensten e.d. draaien. bij mijn vereniging is dat ook zo, maar als je 10 euro per halfjaar extra betaald hoef je dat niet. beetje afzetterij, maar ik betaal wel extra omdat ik geen zin heb in dat gedoe

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 12:04

Linnetjuuh schreef:
Weet je ook of er bij mij in de buurt (Apeldoorn/Twello/Deventer) zo'n soort vereniging zit? Want zo iets zoek ik wel!


Het maakt niet uit of het een club bij jou in de buurt is, alleen voor de selectiewedstrijden enzo...dan hangt het van de club af in welke provincie je moet rijden.
Maar zowel Apeldoorn als Arnhem liggen in Gelderland, dus het maakt dan niet uit. Verder heb ik alleen maar telefonisch contact...ik heb de secretaresse zelfs nog nooit gezien...aan de telefoon is ze heel aardig Knipoog

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:49

Ik ben lid van de Bogelscamp, betaal 40 euro per jaar en moet dan 1 x helpen. (was afgelopen jaar parcourshulp)

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Cil_
Berichten: 809
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:04

Bestaat de Arnhemse Rijvereniging nog? Voorheen was daar lage contributie en geen verplichtingen, wel eigen dressuurwedstrijden met 2 starts. (het was in het verleden een NBVR vereninging). Vertel je nog waar je lid bent geworden en wat het kost???

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 22:15

Je kunt bij de stichtse terecht maar ik vraag me nu af of de vereniging waar je lid van bant of je daar de kringkampioenschappen voor moet rijden of voor de woonplaats waar je woont?

...Dreaming with my eye's wide open...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 bezoekers