Als niet KNHS lid (belg), KNHS starten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Feelsoproud

Als niet KNHS lid (belg), KNHS starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-24 22:00

Af en toe kom ik aankondigingen van KNHS wedstrijden tegen waarbij staat: 'ook toegankelijk voor belgische ruiters'...en dan moet je blijkbaar via mail inschrijven.
Ik heb dit nog nooit gedaan, maar ben wel benieuwd of hier nog voorwaarden aan verbonden zijn(dag of gastlicentie ofzo), of dat je werkelijk als niet KNHS lid mag starten.

Omwille van enkele verschuivingen en afgelastingen zoek ik nog een wedstrijd waar ik op 23/06 of 30/06 een keertje M1 kan starten(eventueel 'hors concours'). Ik woon op een klein uurtje van de nederlandse grens, dus misschien wel fijn om daar een keertje te starten. Toch ook weer interessant om een keer andere juryleden te treffen.

Als iemand een idee heeft hoe dat juist in zijn werk gaat, of een leuke wedstrijd weet waar het mogelijk is (grensstreek Breda/Eindhoven/ hulst/Axel) hoor ik het graag!

Lukasje

Re: Als niet KNHS lid (belg), KNHS starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 22:19

Mmm, op die manier heb ik geen ervaring. Ik ben ook belgische en ik rijd bij KNHS met een licentie. Ik ben maw lid van het KNHS en van een Nederlandse rijvereniging.

Ik hoor vroeger wel eens dat het moeizaam ging met een gastlicentie, dat je weinig kans had om deel te nemen omdat de leden voorrang krijgen en dan het max aantal deelnemers bereikt was onder de leden. Mss is dat inmiddels veranderd?

Don't take anything for granted

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie