Wedstrijden kletstopic 2024

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noukie
Berichten: 10954
Geregistreerd: 27-12-01

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 19:14

Gefeliciteerd Demi, supernet debuut!

En thanks allemaal!

Melzazu
Berichten: 1811
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 19:14

Gefeliciteerd DemiSisa. Mooie punten *\o/*

melis_93
Berichten: 77
Geregistreerd: 29-07-22
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 20:52

Noukie schreef:
Veel reacties hier, sterkte miss lizje en mooie foto getup! Past prima idd, leuk.
Babootje,eens hoor, lekker vast een proefje laten lopen.

Wij zouden gister starten, maar net op locatie brak het onweer los, toen de hagel en uiteindelijk stond alles blank. 2,5u later, toen de regen eigenlijk voorspeld was, werd het droog :+ Echt zuur voor iedereen, maar overmacht natuurlijk.


Oh zonde! Maar inderdaad niks aan te doen..

Super van het andere paard in t Z2, gefeliciteerd!

DemiSisa dat is een mooi debuut en mooi in de bovenste helft geeindigd! Gefeliciteerd :D
Nette proef! Ik kan me volgens mij van je vorige filmpje volgens herinneren dat je impuls nog wel een aandachtspuntje was, dat vind ik enorm verbeterd!

MARenAMY

Berichten: 110
Geregistreerd: 03-02-24
Woonplaats: Naast mijn buren, yn it moaie Fryslân

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 11:31

Gefeliciteerd DemiSisa *\o/*

Flubberboot

Berichten: 2929
Geregistreerd: 14-09-21

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 13:14

Gefeliciteerd Noukie!!! Mooie punten!

Fantastisch debuut Demi Toppers zijn jullie!

DemiSisa

Berichten: 1056
Geregistreerd: 10-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 19:18

Bedankt allemaal! :D
melis_93, klopt helemaal! Nu eerst doortrainen, want vrijdag of zaterdag staat de 2e selectie al voor de deur (heel fijn dat de startlijst er nog niet is :n). Ondertussen vooral lekker werken aan doorzitten, zonder zweep rijden en m'n benen uiteraard!

Eef_Bam

Berichten: 4120
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 20:20

Nette punten Noukie!

Wat goed Demi! Zie ook echt veel vooruitgang vergeleken met dat filmpje een paar maanden terug.

Hier weer voor de 2de keer op concours geweest na een lange winterstop. Beide keren wel fijn gereden en kan me vinden in het commentaar, maar punten vallen wel wat lager uit dan toen ik nog in een andere regio reed, 61.5% en 62% gereden (2 juries). Word echt steengoed gereden hier op de selectiewedstrijden, lijken wel MZ ruiters in de L1 :+ . Maar even thuis verder sleutelen voor we weer op pad gaan.

Flubberboot

Berichten: 2929
Geregistreerd: 14-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 20:27

Hier vandaag ons L2 debuut gehad!! Gelijk selectie want waarom ook niet :') Eerste proef echt suuuper gereden! Klein dribbeltje in de middenstap maar dat was ook het enige wat net niet was. Eerste proef was de selectie proef en ben daar 2e geworden met 204 punten :wow: Twee keer een 8 voor het wijken die beide ook nog eens dubbel tellen *\o/* Voor middengalop beide keren een 7,5 *\o/* Super super trots en tevreden < 3
Tweede proef had ik me hoofd er niet meer bij en waren er iets meer foutjes in geslopen. Alsnog dik tevreden met 186,5 punten!!
Afbeelding
<3

SelinaJarig

Berichten: 14344
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 20:41

Wat een goed debuut!

Cambionn

Berichten: 848
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 20:57

Mooie punten Flubberboot!

Vandaag officieel ingeschreven voor een D6 proef op 19 mei (inschrijving opend 2 week van te voren), en de proef vast beetje doorgenomen te paard. Zit nog wel werk in, maar niks onoverkombaars.

Noukie
Berichten: 10954
Geregistreerd: 27-12-01

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 21:05

Mooie punten flubberboot!!! En Eef ook gefeliciteerd!

Fly_high

Berichten: 3315
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-24 21:13

Flubberboot schreef:
Hier vandaag ons L2 debuut gehad!! Gelijk selectie want waarom ook niet :') Eerste proef echt suuuper gereden! Klein dribbeltje in de middenstap maar dat was ook het enige wat net niet was. Eerste proef was de selectie proef en ben daar 2e geworden met 204 punten :wow: Twee keer een 8 voor het wijken die beide ook nog eens dubbel tellen *\o/* Voor middengalop beide keren een 7,5 *\o/* Super super trots en tevreden < 3
Tweede proef had ik me hoofd er niet meer bij en waren er iets meer foutjes in geslopen. Alsnog dik tevreden met 186,5 punten!!
[ Afbeelding ]
<3


Wat super goed gereden, van harte gefeliciteerd *\o/* top combi zijn jullie :D

Melzazu
Berichten: 1811
Geregistreerd: 13-10-19

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 21:29

Fijn Eef_Bam dat je je wel kon vinden in het commentaar.

Wat gaaf Flubberboot en wat zagen jullie er mooi uit.

Kun je nog fijn even doortrainen voor die tijd toch Cambionn ?

Getup

Berichten: 8326
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 21:37

Hoppa Flubberboot, ga zo door 8-)

Jammer, dat de punten wat tegenvielen, Eef_ Bam, maar gelukkig kon je je wel in t commentaar vinden.

DemiSisa, zo ruim van te voren zijn de startlijsten er toch nog nooit ? Daar heb je toch ook niets aan ?

Startlijsten zijn er in België altijd 3 dagen voor de wedstrijd en in Luxemburg de avond ervoor. Nog vroeger is er wel n tijdsplanning van welke rubrieken wanneer / hoe laat zijn.

DemiSisa

Berichten: 1056
Geregistreerd: 10-02-15

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 07:39

Eef_bam dankjewel!
Ik zie het hier op selecties sowieso heel erg, alle goede paarden worden spontaan van stal getrokken tijdens de selecties. Hopelijk volgende selectie betere scores!

Flubberboot: heel netjes! :D

Cambionn: wat leuk! Veel plezier alvast!

Getup: een week van tevoren een startlijst vind ik persoonlijk toch best fijn.. wedstrijd is aankomende vrijdag en zaterdag al, waarbij niemand weet welke rubriek(en) welke dag verreden worden. Maar intussen staat ie erop.

Zaterdag vrij laat starten voor wat ik gewend ben, 17.07 en 17.25. Alleen zit zo ver weg van mijn stalgenoten dat ik waarschijnlijk geen voorlezer heb :(

Noukie
Berichten: 10954
Geregistreerd: 27-12-01

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 08:23

Herkenbaar, hier zie je ook ineens allemaal 70%+ scores, denk je ohja, het is weer selectie tijd :')

Haha die tijden klinken voor mij echt als een zegen, ik zit hier bij 9 van de 10 verenigingen in de avond met t Z :+ maar wel lastig dat jullie zo ver uit elkaar zitten! Kan je iemand vragen te blijven of terug te komen voor je om te helpen en lezen?

Flubberboot

Berichten: 2929
Geregistreerd: 14-09-21

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 08:37

Dank allemaal! Zit nog helemaal op mijn happy wolk van gisteren *\o/*

Hier wordt er eerder strenger gejureerd in de selectie tijd dan andersom. Vind de scores iig niet hoger dan op de normale wedstrijden.

Enzo_Ollie

Berichten: 809
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 08:52

@flubberboot wauw gefeliciteerd!

Hier is t idd ook, maar je ziet het ook al met de wat grotere wedstrijden, heb donderdag wedstrijd tegen iemand die al steady vanaf d'r eerste L1 standaard 210+ rijdt en iemand die van t weekend ook junioren(?) gestart is. Dus dat wordt leuk hahaha

Bij ons is het beetje afwisselend, soms wordt er met Z gestart en soms B. ligt een beetje aan de vereniging

@getup dat is kortdag 3 dagen of de avond ervoor, ik had m nu zondag voor donderdag en dat vond ik al krap. Helemaal nu ik wedstrijd heb met de schimmel daar moet ik ook het wassen nog bij plannen :P

DemiSisa

Berichten: 1056
Geregistreerd: 10-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 09:32

Noukie schreef:
Herkenbaar, hier zie je ook ineens allemaal 70%+ scores, denk je ohja, het is weer selectie tijd :')

Haha die tijden klinken voor mij echt als een zegen, ik zit hier bij 9 van de 10 verenigingen in de avond met t Z :+ maar wel lastig dat jullie zo ver uit elkaar zitten! Kan je iemand vragen te blijven of terug te komen voor je om te helpen en lezen?


Ja het Z is hier ook daarna nog, dus lekker laat :+
Nee helaas.. Of in ieder geval, nog niemand gevonden.. Nu maar even de vereniging mailen, of hier moet heel toevallig iemand zitten die in Dronten komt zaterdag? :P

Getup

Berichten: 8326
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 11:46

Nou ja, ik ben t nu zo gewend. Maar ben ook van niemand afhankelijk, dus maakt het mij niet uit of ik een week van tevoren weet wanneer ik start of een dag van te voren.

Bij die van de dag van te voren weet je al wel , wanneer welke rubriek plaats vindt. Ik weet t nu al voor de wedstrijd van zaterdag( vroeg, uiteraard :7 )

Voor de wedstrijd van donderdag komt de startlijst vanavond. Maar zoals gezegd, dat verandert voor mij niets. Behalve als t heel vroeg wordt, dan was ik de benen en staart indien nodig de avond van te voren. Maar als ik dat 3 dagen ervoor weet, is t vroeg genoeg. Moet zelf voorbereiden, inpakken, chauffeur , amazone en groot zijn, dus moet alleen met mezelf rekening houden :D


Scheelt, dat ze aan huis staan ook.

Babootje

Berichten: 26418
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 14:21

@Goed hoor Demi. Ik zie ook verbetering tov het vorige filmpje. Een paard met een goed tempo dat ook echt nu verruiming laat zien in de middendraf.
Je paard moet nog wat beter aan het been komen, zodat jij ook wat stiller kunt gaan zitten. Maar dat komt allemaal met de tijd en meer oefening iedere x weer een stapje verder. Die groei vind ik altijd zo leuk om te zien.
@Flubberboot: goed gedaan zeg! Hele nette punten.
@Eef Bam Niveau kan inderdaad per regio wel verschillen. Maar dat er soms Z ruiters in de regiokampioenschappen rijden op L-niveau rijden komt ook best wel voor.
@ Cambion: Geen betere pret dan voorpret :D .
@Getup. Wat een werk altijd weer he, zo in de voorbereiding.

Aankomende week zaterdag ook weer op pad: Time Stables Nieuwe Wetering om 17:10 en 17:34.
Daarna op eigen stal.

Apple

Berichten: 76217
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 14:23

Babootje wat leuk :D Daar gaan wij ook naar toe (alleen zijn wij al een stuk eerder op de middag :)) )

Time Stables heeft een heel Hemelvaarts concours met 4 dagen achter elkaar. Wij gaan op de zaterdag (ik) en op de zondag (de wederhelft).

Babootje

Berichten: 26418
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 15:15

Apple schreef:
Babootje wat leuk :D Daar gaan wij ook naar toe (alleen zijn wij al een stuk eerder op de middag :)) )

Time Stables heeft een heel Hemelvaarts concours met 4 dagen achter elkaar. Wij gaan op de zaterdag (ik) en op de zondag (de wederhelft).


Wat leuk! Het is een mooie stal om te starten. Mijn dochter wil geen 2 dagen achter elkaar. Vrijdag moet ze werken. Donderdag wil ze graag naar de strandopening in hoek van holland. Blijft er dus 1 dag over. :D :D
Maar wel jammer. Het schiet altijd wel op als je meer dagen kan.

Apple

Berichten: 76217
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 15:53

Is altijd mooi rustig met losrijden :-) Prima locatie daar :-)

Enzo_Ollie

Berichten: 809
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 16:06

De wedstrijd van donderdag heeft de hoofdstelnummers niet op de startlijst staan, zou ik er vanuit kunnen gaan dat ik gewoon het combi-nummer heb of zal ik het voor de zekerheid navragen. Navragen is een kleine moeite maar ik vind dat soort dingen gewoon irritant :')
Ze hebben afgelopen weekend ook wedstrijd gehad dus lijkt mij niet dat ze er niet aan gedacht hebben.

Maar wil de nummers al wel goed hebben zitten en dat niet ter plekke nog moeten doen, zo min mogelijk werk daar :+