Vrije wedstrijden in limburg BE

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Haf_Woezel

Berichten: 457
Geregistreerd: 18-09-21

Vrije wedstrijden in limburg BE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-23 20:00

Zeg ik het zo goed :+

Ik speel met het idee om in de nabije toekomst vrije wedstrijden te rijden met mijn haflinger. Gewoon om ergens wat doel terug in mijn dressuur te brengen en mezelf wat meer motivatie te geven.

Echter zat ik vroeger bij een haflingerclub en deden we clubkampioenschappen of heb ik eens 1 seizoen meegereden in de LRV.

Ik zoek echter dressuur wedstrijden waar iedereen kan inschrijven en niet meteen club gebonden.

Of voor mijn dochter en haar shetlandpony (bixie wedstrijden? Of hoe noemen ze dit?)

Bestaat dit nog? Mijn paard en pony staan in kortessem. Belgie

GUSTIxBILL

Berichten: 1984
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 20:43

Winter criteriums zijn een optie
Net zoals oefenwedstrijden

KR moet je je wel inschrijven bij een club, maar wedstrijd gericht moet je niet club gebonden starten.

Fangio

Berichten: 2560
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 11:50

Voor haflingers organiseert het stamboek ook wedstrijden. Er is verder geen lidmaatschap of startkaart oid voor nodig. Er is dressuur van BB (zonder galop) t/m M en springen 30 cm - 1m.
Je zou eens moeten kijken of er ook in de buurt zijn. De volgende is net ver voor jou vermoed ik, 22 oktober in Sint Niklaas, Oost-Vlaanderen. Ik rijd hier ook altijd mee en er is altijd een toffe sfeer.

https://haflingerbelgie.weebly.com/info--inschrijvingen---info--inscriptions.html

Haf_Woezel

Berichten: 457
Geregistreerd: 18-09-21

Re: Vrije wedstrijden in limburg BE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-23 11:58

dank je!