. Ik ging over 1 en ik d8 yes ik ben over 1 en toen 2 en toen 3 en toen kwam een dubbel schuin naar de kant.endat vindt ze al zo moeilijk maar ze sprong
ik blij. toen ging ik naar 5 en 6 en 7 en toen door de finish. en toen ff wachtte en toen de 2 manche rijden. en toen ook foutloos ik helemaal blij.want ik had het egt nie verwacht. want er weigerde best een hoop. Nou dus ik heel goed belonene en snoepjes geven aan quincy.Nou later gingen we naar de kantine. En toen kwam de prijsuitreiking en ik was 4e
Nou ik d8 doe het 2e parcours maar niet. want stax gebeurt er wat en dan wil ze zometeen nie meer springen. En ik heb morge nog een dressuur wedstrijd (M1)dus d8 ik daaar moet ook nog wat energie voor zijn.Maar ik vond het een geslaagde dag!
Ik moet nou al de knoetjes weer op nieuw doen want quincy heeft er alles uit. weet nie wat ze gedaan heeft maar jah,moest dit ff kwijt want ben zo trots op haar omdat ik heel lang nie meer gesprongen heb. en omdat ik eerst een c ponytje had daar sprong ik Z mee. en die weigerde later heel veel. dus ben nou heel blij dat ik weeres rond ben.
doei doei (K) xxxx jes selena
ahha