Jaloers op een vriendin en zei is jaloers op mij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

RobinQuibus

Jaloers op een vriendin en zei is jaloers op mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-22 16:30

Ik heb dus een hele goede vriendin en wij zitten allebei op de zelfde zorgboerderij en uiteraard met de zelfde paarden
Niks mis mee

Ik zal de situatie zo duidelijk mogelijk uitleggen

Een vriendin van me en ik hadden allebei een beste maatje als paard bij de zorgboerderij en we hadden zo goed als altijd die paarden voor ons zelf omdat niemand op die paarden wilde rijden dus daar hadden we allebei een goede band mee alleen die paarden zijn allebei sinds kort ingeslapen door CPL (voor als je niet weet wat het betekend dat is een chronische ziekte aan de benen) en we zijn allebei onze maatjes kwijt en er is nu een nieuw paard voor in de plaats gekomen en we willen allebei daar een band mee allemaal prima maar het gaat een beetje de verkeerde kant op merk ik zo hier en daar aan zoals 1 hoefijzer wat er af ging en we wilde die allebei en ik had het al een dag eerder gevraagd dan mijn vriendin en ik mocht het dus na een hoop gedoe en gez*ik alleen vertelde ze me op school dat zei het hoefijzer heeft een dat het hoefijzer dat in de wei lag zei ook heeft terwijl het mij beloofd is ja kom op zeg zoals je aan mijn reactie merk word ik er nu ook boos om

En ik krijg dus het hoefijzer dat bij een man thuis ligt waarvan ik niet eens zeker weet of het van die pony is

Dan snap ik niet dat ze het niet om hebben gedraaid dat zei die van die man krijgt en ik gewoon wat me beloofd is krijg

Ik ga gewoon bij mijn zorgboerderij opeisen dat ik dat hoefijzer krijg wat me beloofd is

Logisch toch Of niet ?

Ik word daar echt zo boos van
Die vriendin heeft ook al foto's gejat de op de mobiel staan van onze zorgboerderij vind ik ook niet kunnen dat dan vraag je dat toch eerst aan mij

Of is het raar dat ik dat denk
Ik ga dan ook gewoon die mobiel afzoeken naar foto's van paarden en dan boeit het mij niet wat ze der van vind ja sorry het klinkt banketstaaf maar het is banketstaaf wat zei doet
Ik zou dat niet eens in mijn hoofd halen om dat te doen

Help wat kan ik doen ik ben echt bang dat het zo ver komt dat er een grote ruzie ontstaat

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 16:40

Ik wil je verhaal best lezen maar zonder interpunctie is het 1 groot warrig verhaal.

Volgens mij gaat het om een hoefijzer wat jou beloofd was en nu je vriendin heeft?
Niet zo druk om maken, is het dat echt waard om boos om te worden?
En anders wacht je tot de hoefsmid de volgende keer komt :D
Laatst bijgewerkt door Autumnn op 31-10-22 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Goof

Re: Jaloers op een vriendin en zei is jaloers op mij

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 16:41

Weet je, voor dit soort 'problemen' zijn nou die begeleiders op de zorgboerderij.
Bespreek het met hen.

RobinQuibus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-22 16:44

Oké maar bedoel je dit nu kortaf of lijkt het zo
Ik krijg de indruk dat je het een beetje onaardig bedoeld

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 16:46

Goof bedoelt 't zeker niet kortaf, maar heeft gewoon gelijk.. Er loopt begeleiding op een zorgboerderij en zij zijn er om dit soort problemen aan te kaarten..

Toos paardloos

RobinQuibus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-22 16:47

Ik vind het dus lastig om dan te accepteren wat mij beloofd is en niet is na gekomen snap je Autumnn

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 16:49

Ik ben het ook eens met de andere mensen die in het topic reageren. Ik vind dit niet een vraag voor Bokt maar ik zou dit met je begeleiders op de zorgboerderij bespreken.

Poking Stick: about 30cm long [&], that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.

Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 16:50

Ach ts, haal adem, tel tot tien, paarden hebben vier benen en één van die hoefijzers komt echt wel jouw kant op.
Misschien je ouders\zorgboerderij begeleiding vragen om hulp als jullie er niet uitkomen en bespreek het rustig met je vriendin. Een vriendschap verliezen\boos worden over zoiets zou zonde zijn, ook als het voor jou als iets heel groots voelt.
Laatst bijgewerkt door Anastasia24 op 31-10-22 16:51, in het totaal 1 keer bewerkt

De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.
Mijn paard heeft een snor.

vevina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 16:50

Er zullen vast meer hoefijzers komen van dit paard :)

RobinQuibus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-22 16:52

dat is ook wel waar ik moet er niet zo mee bezig zijn en idd komen er vast wel meer hoefijzers

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 16:54

Ik snap dat dat vervelend is, maar je eigen toon zoals: ´ik ga gewoon bij de zorgboerderij opeisen dat ik dat hoefijzer krijg´ klink niet heel netjes.

En met de foto´s klinkt niet netjes van je vriendin, maar ga zelf dan niet hetzelfde doen.

Door bovenstaande toon bereik je misschien juist dat de zorgboerderij gezeur wil voorkomen en dat voortaan niemand meer een hoefijzer krijgt. Het is natuurlijk wel hun paard.
En door ook foto´s van je vriendin te stelen, krijg je waarschijnlijk juist de ruzie die je niet wil.

Ga hiermee naar je begeleider en vraag die om hulp! Zij kunnen je hiermee verder helpen en leren hoe je dit oplost en hoe je hiermee om moet gaan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 16:54

Gaat het hier eigenlijk wel nog om de band met het paard of zijn jullie te druk met elkaar etteren daarvoor?

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[HAW] Yoyeux Coeur Lestzous ( v. Cassanova du bois)
[VVDD] SuperSam zijn superzelf wezen!
[HAW] Rêve D'or en Yoyeux Coeur aan het werk. Moeder en zoon!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 16:55

Ik snap je teleurstelling hoor, en het is natuurlijk gewoon stom! Kaart het even aan bij je begeleider, zeg dat je ook heel graag een hoefijzer wil en of je er eentje mag, de volgende keer dat de smid komt :)

Hate is always foolish, and love is always wise. ~Doctor Who
Volg mijn aquarellen op Instagram!

RobinQuibus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-22 17:08

Oké ik heb genoeg tips en berichten ontvangen

Ik vraag je vriendelijk om niet meer te reageren op dit topic dankjewel

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 17:10

RobinQuibus schreef:

Iedereen mag blijven reageren als men wilt. Als het maar netjes en on-topic is.

Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 17:14

Ik zou dit bespreken met je begeleider, die lijkt me de juiste persoon hiervoor :)

Als wij nou veranderen dan hoeft het klimaat dat niet te doen. Loesje

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 17:57

RobinQuibus schreef:
Oké ik heb genoeg tips en berichten ontvangen

Helaas, zo werkt Bokt niet.

Allereerst, welkom op Bokt. Ik heb een mod getipt, want dit topic heeft helemaal niets met wedstrijdvragen te maken. Het leest wat fijner als je na elke zin een punt zet en daarna je volgende zin met een hoofdletter begint. Het kan natuurlijk zijn dat je hier moeite mee hebt, maar echt, zo,n woordenbrij leest heel lastig.

Bedenk goed wat je wilt voor je het op Bokt zet. Eenmaal op internet betekent meestal voor altijd op internet, het is dus niet zo dat als jij vindt dat je genoeg antwoorden hebt gehad, of als de antwoorden je niet aanstaan, je dan maar kunt bepalen dat er niet meer op gereageerd mag worden of dat er een slotje moet komen. Dan had je beter geen topic kunnen openen.

Voor nu: ga praten met de begeleiding waarom zij ineens het ijzer krijgt en jij niet en verder zal ik niet zo kinderachtig doen van: omdat zij het doet, doe ik het lekker ook. Lekker puh! Want daar bereik je helemaal niets mee.

Succes!

scrabbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 18:50

Zoals ik het begrijp waren er 2 paarden voor jullie allebei 1. Nu is er nog maar 1, waardoor jullie ruzie maken om het paard. Is het geen idee om juist samen een super team met het paard te worden. Elkaar te helpen en het samen leuk te hebben. Misschien kan de begeleiding jullie hiermee wel helpen.

Je bent nu boos omdat zij iets heeft wat jouw is beloofd. Daar mag je boos om zijn. Soms worden er fouten gemaakt. Geef ook aan de begeleiding aan dat je hier boos om bent. Vraag of het mogelijk is om de volgende keer een hoefijzer te krijgen van het paard.

Probeer (dat is moeilijk) het gevoel van boosheid en concurrentie los te laten als je bij het paard bent. Een paard vind dat geen leuke emoties.

Teach me how to fight and I will show you how to win :)

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 20:18

TS heeft goede tips gekregen in dit topic, waarvoor dank :)
Het topic staat hier niet op de goede plaats en het kan door het aantal kuddeposts niet naar een algemeen forum. YRT zou kunnen, maar lijkt waarschijnlijk niet voor betere antwoorden te kunnen zorgen dan al gegeven zijn. Dat in combinatie met de TS die aangeeft genoeg hulp te hebben ontvangen en dat het topic voor haar niet verder hoeft te gaan, maakt dat we in dit geval niet kiezen voor verplaatsen maar voor een slotje.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten