Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Castilja schreef:Ben ik de enige die een streng kledingvoorschrift totaal achterhaald vindt?
Arabesk schreef:Castilja schreef:Ben ik de enige die een streng kledingvoorschrift totaal achterhaald vindt?
Nee, ik vind t ook een potsierlijk gezicht dat men bij dressuur en springen nog steeds in een 19e eeuws apenpak dient te verschijnen.![]()
In endurance mag je aan wat je wil, sportkleding in felle kleuren. Dikke prima.
Castilja schreef:Ben ik de enige die een streng kledingvoorschrift totaal achterhaald vindt?
rien10 schreef:Castilja schreef:Ben ik de enige die een streng kledingvoorschrift totaal achterhaald vindt?
Dat mag je vinden, want het is er niet bij de FNRS.
Je mag ook gewoon in een witte bloes met clubtrui starten bijvoorbeeld.
Ik vind het getoonde jasje voor een F proefje met een kind een beetje teveel van het goede.
Plop1997 schreef:Arabesk schreef:
Nee, ik vind t ook een potsierlijk gezicht dat men bij dressuur en springen nog steeds in een 19e eeuws apenpak dient te verschijnen.![]()
In endurance mag je aan wat je wil, sportkleding in felle kleuren. Dikke prima.
Heb laatst een video gezien van een Engelse die liet zien wat je voor een hunt daar aan moet trekken.Wolle jasje zonder enige rek in de schouders, dik wollen giletje er onder die je niet ziet, ouderwetse broek die jeukt, plastron die je de keel afsnijd en natuurlijk ademt niks dus je zweet je helemaal de pleuris.
![]()
Lieser schreef:Bellatrix schreef:Ik had ooit uit nood mijn gewone zwarte colbertje aan, mocht ook gewoon, niks van gezegd en stond ook niks op mijn protocol.
Dat is ook geen probleem. Het gaat om de slipjas/rijrok, die mag pas bij de Lichte Tour gedragen worden.
Ayasha schreef:Maar dit is geen slipjas of rijrok. Dit is een gewoon wedstrijdjasje met kortere voorkant.
Verder vind ik de strenge voorschriften wel charme hebben maar dat zal dan wel aan mij liggen.Ik zou het jammer vinden als het er aan toe ging zoals op eventing of endurance.
Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 2 bezoekers