Binnenkort ZZ-Licht debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
martinev

Berichten: 2586
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-22 09:16

Wat leuk Adrienne, veel succes!!

Ik hoorde van de week dat ik een proefgerichte clinic heb gewonnen! Het is Helma Hogendoorn die deze clinic geeft, kent iemand haar? En mijn zusje kreeg net te horen dat zij ook mee mag doen met haar Z-paard omdat er iemand uitgevallen is, gaan we gezellig samen dus, superleuk!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Binnenkort ZZ-Licht debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 10:24

Leuk! Zij is zzlicht jury en geeft hier in de buurt les. Heel aardig.

martinev

Berichten: 2586
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: Binnenkort ZZ-Licht debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-22 10:46

Ahh klinkt goed! Ik ben benieuwd! Vind het altijd leuk om van andere instructeurs weer een andere kijk te horen, je pikt er altijd wel weer wat van op!

Deeks93
Berichten: 1106
Geregistreerd: 22-09-13
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 22:05

Nimber schreef:
Wat leuk! Waar is de meerdaagse?


In luttenberg organiseren we het gouden ijzer. Ik doe zelf het secretariaat en ondertussen nog meerijden… wordt dus een drukke week!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Binnenkort ZZ-Licht debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 06:47

Oja daar heb ik vroeger vaak gestart. Leuk concours vond ik dat altijd

martinev

Berichten: 2586
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: Binnenkort ZZ-Licht debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-22 11:39

Wij hadden een leuk uitje naar de gewonnen clinic gisteren! Superleuk om dat samen met mijn zusje te kunnen doen, toch wel tof, zo alle twee met onze zelf opgeleide Z-paarden! En ook gelijk ontdekt dat Juna dus een enorme plakkerd wordt op ander terrein als haar bff Fay erbij is, was even wennen haha! Weer bevestigd dat we ze dus echt niet alle twee tegelijk mee kunnen nemen op wedstrijd.

Afbeelding

Deeks93
Berichten: 1106
Geregistreerd: 22-09-13
Woonplaats: Nijverdal

Re: Binnenkort ZZ-Licht debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 23:44

Wauw ik ben echt heel blij! Dinsdag zz licht gereden. Eerste proef 216,5, 2e proef een hele grote storing en 203,5. Dat maakte me al tevreden maar vanavond de kür op muziek gereden en dik 66%! Nooit verwacht! Morgen nog 2 proefjes.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Binnenkort ZZ-Licht debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 07:34

Wat super leuk Martine.

Adrienne goed gereden en leuk ook kür.

Vrijdag ben ik weer gestart, hij voelde wel goed. Het blijven hier en daar wat afwerking dingetjes maar 3e van de PSG met 62% en daar ben ik heel blij mee maar ook onwijs trots op.

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 08:16

Wauw! Jullie gaan echt allemaal heel goed. Gefeliciteerd!!

martinev

Berichten: 2586
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-22 20:41

Wat goed Adrienne!! Zo gaaf om te doen zo'n kür! Hoe gingen de andere twee proeven?

Nimber, dat vind ik toch wel echt heel erg knap hoor, super gedaan zeg!! Snap dat je enorm trots bent!

Wij hadden vandaag weer wedstrijd, bij mij blijven een goed tempo en goede energie heel belangrijk, het komt best nauw nu nog, ik moet echt precies het goede doen, en dat vind ik lastig. Hierdoor in de eerste proef wat rommeltjes, niet erg, het gevoel over hoe ze liep verder was top, maar daardoor net geen winst. Tweede proef klopte alles en heb ik zo kunnen genieten onderweg! Hier een mooie dikke winstpunt! Nog maar eentje te gaan! *\o/*

Deeks93
Berichten: 1106
Geregistreerd: 22-09-13
Woonplaats: Nijverdal

Re: Binnenkort ZZ-Licht debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 22:23

Martinev fijn dat het dan in de 2e proef op z’n plek valt! Dan is het echt lekker rijden!

Nimder ook goed bezig!!

Gister ochtend liep ze fantastisch! Eerste proef gewonnen met 230,5 en 2e proef 2e met 226,5!! En s avonds nog finale mogen rijden, maar haar hoofd was helemaal fris en aan en haar lichaam wilde niet meer wat haar hoofd wilde. Dus dat was lastig rijden maar toch nog 61% dus een heel geslaagde week. Teller staat al op +5!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Binnenkort ZZ-Licht debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 08:30

Super gaaf joh wat een mooie scores.

martinev

Berichten: 2586
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-22 21:19

Ohhhh ik ben zo BLIJ!!! En trots!! We mogen gewoon Subtop starten en dat vind ik zooooo gaaf!!! *\%/*

Vandaag weer zo fijn kunnen rijden en mooi 3 winstpunten mee naar huis kunnen nemen, had er nog eentje nodig! Wat een paard echt, hoe moeilijker het wordt, hoe beter zij wordt! Ik vind het echt wel even een bijzonder momentje, Juna is pas 8 jaar oud, we hebben haar zelf gefokt en ik heb haar helemaal zelf opgeleid. Zelf heb ik nog nooit zo hoog gereden, reed altijd springen en eventing op niveau. Maar jemig, wat is die dressuur leuk zo!!

Nu lekker verder trainen, want ZZZ durf ik nog niet hoor haha! Voorlopig ga ik de wat grotere wedstrijden opzoeken, subtopwedstrijden waar ze ook ZZL hebben, om zo vast een beetje te wennen, en te testen of we ons op zulke wedstrijden ook staande kunnen houden! Heb er zin in!!

annikavolder

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 21:53

Super gaaf Martine!

Ik had 2 weken terug mijn eerste winstpunt in het ZZ licht en vandaag weer 2 erbij. Daarnaast gisteren ook nog even een eventing derby gereden met mijn allround topper


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

martinev

Berichten: 2586
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: Binnenkort ZZ-Licht debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-22 21:58

Dank je Annika! Jij ook gefeliciteerd! Hoe vond je het in Zeist? Was je nog niet eerder geweest toch?

annikavolder

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 22:33

martinev schreef:
Dank je Annika! Jij ook gefeliciteerd! Hoe vond je het in Zeist? Was je nog niet eerder geweest toch?


Ja was relaxt starten!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Binnenkort ZZ-Licht debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 07:52

Gefeliciteerd Annika en Martine.

welshfan97

Berichten: 1989
Geregistreerd: 27-11-11

Re: Binnenkort ZZ-Licht debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 23:45

Gefeliciteerd Annika en Martine!!

Wij hebben afgelopen weekend ook ons 10e ZZL winstpunt gehaald!! Super trots op mijn paard. ZZzwaar zal te hoog gegrepen zijn voor ons, maar we gaan wel een poging wagen nu we toch zo ver zijn gekomen. Wrss 1 keer starten in december, en daarna outdoor pas weer. Dichtstbijzijnde subtop is een uur rijden, en dan kun je iets van 2 keer per seizoen starten of je moet nog verder rijden.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Binnenkort ZZ-Licht debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 07:54

Gefeliciteerd welsh!

Ja ik zit dus elke keer bijna een uur of langer in de auto naar concours

martinev

Berichten: 2586
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: Binnenkort ZZ-Licht debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-22 17:36

Supergaaf Welshfan! Gefeliciteerd!! En wat een eind rijden voor die wedstrijden, dat is wel balen zeg...

Volgens mij zijn er hier wel wat meer in de omgeving, heeft iemand nog tips voor fijne subtop wedstrijden in het midden van het land? Mijn eigen vereniging in Soest organiseert er superveel, dus dat is alvast ideaal, maar ben wel benieuwd naar welke locaties nog meer als prettig ervaren worden!

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 18:03

Wat gaan jullie goed allemaal!! Had vandaag wel een debuut, maar geheel uit de richting, 1.20m springen. Nou de dressuur weer echt oppakken en dan weer starten.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Binnenkort ZZ-Licht debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 20:49

Ik start graag in een straal van 50 km nadeel van Soest is dat t toch buiten is een soort van.

Beuningen is prettig, Kootwijk heeft 9&10 dec suptop

kim2008
Berichten: 295
Geregistreerd: 03-06-08
Woonplaats: Melick

Re: Binnenkort ZZ-Licht debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 22:33

Goedenavond dames,

Wat een leuk topic! Ik heb sinds vijf maanden een nieuw paard waar ik nu twee keer hc Z2 mee gestart heb. Dus nog geen zz licht maar ik hoop dat dat niet erg is en jullie het gezellig vinden als ik ook mee doe in dit topic :o

Dit zijn wij:

Afbeelding

Afbeelding

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 02:24

Wat een mooie combinatie Kim

kim2008
Berichten: 295
Geregistreerd: 03-06-08
Woonplaats: Melick

Re: Binnenkort ZZ-Licht debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 10:28

Dankjewel :o !!! Ze is een heel project: van overprikkelbaar en heel schrikkerig naar meer zelfvertrouwen en rust, maar we hebben een superklik en zijn echt samen op de goeie weg. Ze schrikt nauwelijks meer. Het is een heerlijk paard en ben er mega trots op <3 :o

Ik snap alleen niet hoe ik een filmpje kan plaatsen :Y)