Wedstrijden kletstopic 2022

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JosjeDZ
Berichten: 268
Geregistreerd: 23-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 14:15

roosjenat schreef:
Wij zijn vanavond weer sinds 1,5 maand op pad geweest. Hebben alleen M2 proef 36 gereden.

Maar wat ging het fijn! Heerlijk kunnen rijden en een nette proef neer kunnen zetten. Dat resulteerde in een mooie winstpunt en een eerste plaats van de 8 deelnemers.

Dat betekent dat we nu Z1 startgerechtigd zijn. Daarmee hebben we ons doel samen gehaald. Samen van de bixie naar het Z1. Maar we gaan stiekem toch nog verder, gewoon lekker kijken waar we komen <3


Gefeliciteerd! En wat een mooie weg hebben jullie samen afgelegd. Super leuk.

Autumnn

Berichten: 8042
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 15:14

roosjenat schreef:
Wij zijn vanavond weer sinds 1,5 maand op pad geweest. Hebben alleen M2 proef 36 gereden.

Maar wat ging het fijn! Heerlijk kunnen rijden en een nette proef neer kunnen zetten. Dat resulteerde in een mooie winstpunt en een eerste plaats van de 8 deelnemers.

Dat betekent dat we nu Z1 startgerechtigd zijn. Daarmee hebben we ons doel samen gehaald. Samen van de bixie naar het Z1. Maar we gaan stiekem toch nog verder, gewoon lekker kijken waar we komen <3


Wat gaaf Roosje!! Dit is toch wel stiekem mijn droom hoor :o heb je een foto van jullie als combinatie?

Fly_high

Berichten: 3311
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 15:46

roosjenat schreef:
Wij zijn vanavond weer sinds 1,5 maand op pad geweest. Hebben alleen M2 proef 36 gereden.

Maar wat ging het fijn! Heerlijk kunnen rijden en een nette proef neer kunnen zetten. Dat resulteerde in een mooie winstpunt en een eerste plaats van de 8 deelnemers.

Dat betekent dat we nu Z1 startgerechtigd zijn. Daarmee hebben we ons doel samen gehaald. Samen van de bixie naar het Z1. Maar we gaan stiekem toch nog verder, gewoon lekker kijken waar we komen <3


Gefeliciteerd!

En wat leuk zeg, zo'n weg samen kunnen afleggen. Lijkt me heel bijzonder :)

Anoniem

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 16:36

Gefeliciteerd! Ik hoop dit jaar toch wel een eind te kunnen komen in de m. Eigenlijk wel minimaal m2 +1 te zijn.

Autumnn

Berichten: 8042
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 16:43

Robijntjah schreef:
Gefeliciteerd! Ik hoop dit jaar toch wel een eind te kunnen komen in de m. Eigenlijk wel minimaal m2 +1 te zijn.


Dit jaar nog? :D :D

Anoniem

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 16:45

Hahahaha nee :+

wendy1987

Berichten: 6933
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 17:53

Heel tof zo samen die weg... ik hoop dat hier ooit ook te kunnen zeggen :))

Hoop volgend jaar zomer in de M te zitten, maar dat zien we dan wel weer hahaha!

Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 19:50

Noukie schreef:
Dat is bijzonder bij een KNHS wedstrijd!

Kerstconcours Kootwijkerbroek heeft dat ook. Persoonlijk blij dat er ook nog plekken zijn waar ruimte is voor net even wat extra gezelligheid en aankleding

Verder sorry iedereen, 7.15 op kantoor en 20u klaar. Snel bijgelegen, maar nu mn bed in![/quote]

Ja dat, krijgen ze extra prijzen voor het versieren. Ik had daar van de week een rendier in de ring met een kerstman erop. Briljant!
Ze geven van te voren ook aan dat men extra prijzen voor versieren krijgen. Ik vind het juist erg leuk.


Afbeelding

Afbeelding

Afgelopen weekend ben ik gestart op het kerstconcours in de suptop editie. Op de vrijdag PsG gestart, helaas had hij vrij veel spanning op de omgeving en ondanks het baan verkennen hield ik die spanning. We hadden daardoor fouten in beide series, in de zigzag miste ik de laatste wissel bij M omdat hij overtuigd was dat de kerstverlichting in z’n billen zou bijten en een pirouette ging aan stront. Gelukkig waren er ook goede stukken waardoor we nog op ruim 59% uit kwamen.
Op de zaterdag had ik inter I ingeschreven en ik had daar wel wat buikpijn voor want met dat soort spanningen is dat wel een serieus lastige proef. Gelukkig besloot hij dat hij nu wel stoer door kon lopen en afgezien van hier en daar wat slordigheden en rommels van mij door het ontbreken van de ervaring op dit niveau liep hij naar 61.9% en een 4e plek. Dat betekend dat we gewoon al zware tour mogen!
Bizar hoe hard dit paard door alle klassen is gevlogen. Voorlopig blijven we wel
LT starten omdat ik nog niet genoeg eners achter elkaar kan maar dat we over mogen is echt super gaaf

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:22

Autumnn schreef:
roosjenat schreef:
Wij zijn vanavond weer sinds 1,5 maand op pad geweest. Hebben alleen M2 proef 36 gereden.

Maar wat ging het fijn! Heerlijk kunnen rijden en een nette proef neer kunnen zetten. Dat resulteerde in een mooie winstpunt en een eerste plaats van de 8 deelnemers.

Dat betekent dat we nu Z1 startgerechtigd zijn. Daarmee hebben we ons doel samen gehaald. Samen van de bixie naar het Z1. Maar we gaan stiekem toch nog verder, gewoon lekker kijken waar we komen <3


Wat gaaf Roosje!! Dit is toch wel stiekem mijn droom hoor :o heb je een foto van jullie als combinatie?



Helaas niet zo heel veel foto's van ons samen. Ben eingelijk altijd alleen op stal en op wedstrijd haha.

Afbeelding
Afbeelding


Bedankt allemaal! Ik zit ook nog even op mij roze wolk, ben super trots op Miley <3


@Robbie88 fijn dat jullie weer lekker aan het opbouwen zijn. Hele gave kerstfoto!

@Norwayfjord prachtige foto van jullie samen!

@Robijntjah en Wendy mooi doel beiden voor 2023! Gaat vast goedkomen.

@Nimber jullie hebben een mooi resultaat gereden zaterdag. Knap!!

Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 11:11

Gezellig die roze wolk Roosje, ik zit er ook nog op

cocktailtime
Berichten: 1028
Geregistreerd: 28-04-09
Woonplaats: tegelen

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 14:49

Oh jeetje, nee ik ga nu over naar het L2 en doe alles rustig aan. Misschien dat ik ergens hoop in het indoorseizoen M1 te starten. Maar sneller ook echt niet.

Autumnn

Berichten: 8042
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 14:51

Misschien wel een leuke vraag voor iedereen, wat zijn jullie wedstrijddoelen voor 2023 + je huidige stand.
Kunnen we volgend jaar even terugkijken of we het gehaald hebben :)

Ik ben nu B+5 en mijn doel is de L1 uit zijn :x
Laatst bijgewerkt door Autumnn op 15-12-22 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

NorwayFjord

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 14:54

Oh dat is inderdaad een leuke vraag! Ik zou eind 2023 M2+1 willen zijn, we zijn nu L2+2 (in 3 maanden vanaf de B). Maar wel afhankelijk van wanneer we weer kunnen starten met rijden na het veulen :)

Anoniem

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 14:58

Ik sluit me dus bij mijn voorgangster aan.

Met morita zou ik wel l1 + 5 willen zijn denk ik.

annaxmaex

Berichten: 472
Geregistreerd: 03-05-21

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 15:16

Ik rij pas sinds augustus wedstrijden, in 4 wedstrijden waren we B+13. nu 2 wedstrijden in de L en nu pas L+1. Ik hoop eind 2023 L2+1 te zijn, meer is altijd leuk natuurlijk.

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 15:17

Ik ben nu L1+3 en ik hoop eind 2023 minstens L2+1 te zijn. :)

Fly_high

Berichten: 3311
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 15:18

Met dressuur zou L2+10 al een wereldprestatie zijn, maar of het haalbaar is ligt eraan hoeveel dressuur we nog überhaupt gaan starten. Want ik heb waarschijnlijk straks leukere dingen te doen :P

Doel met dit indoor seizoen (dus tot en met maart 2023 ongeveer) is in ieder geval L1+10.

Met springen - niet met elke springles heel dramatisch op mijn bek gaan := _O- Iets van winst in de B halen is dan al dikke prima denk ik.
Henkie is voorlopig nog veel te jolig voor een springwedstrijd, het is eerst een kwartiertje rond lopen bokken als idioot want kijk er staan hindernissen wat leuk! en dan is die pas rustig genoeg om bij de les te blijven, niet heel handig zo. Waarschijnlijk ga ik pas outdoor weer starten, scheelt namelijk ook als hij al in de wei mag :o

Met eventing - minstens L startgerechigd, B+4 dus. Vanzelfsprekend pas outdoor:P

wendy1987

Berichten: 6933
Geregistreerd: 29-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 15:18

Hey wat leuk idd!

Ik ben nu L1+6 en zou eind 2023 graag in de M1 winst hebben..
Ben eigenlijk pas een halfjaartje bezig met de wedstrijden dus vind het al snel goed! Maar qua niveau zouden we het beiden echt wel moeten kunnen dus is wel reel doel :)

LaDonna75

Berichten: 2163
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Gelderland

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 15:25

Leuk! Ik ben nu L2 +4 en zou graag M2+1 zijn, maar M1 +10 vind ik ook al fijn.

cocktailtime
Berichten: 1028
Geregistreerd: 28-04-09
Woonplaats: tegelen

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 15:52

Ik ben nu L1 + 24 en hoop volgend jaar rond deze tijd M1 met winst te hebben.

Noisy

Berichten: 5404
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 16:05

Leuke vraag! De goede voornemens voor eind 2023 :D
Ik hoop tegen die tijd in het L2 te rijden en, als het lukt want ik wil ook wat meer Western online proefjes mee gaan pakken voor de lol, wel de puntjes te hebben voor de M1 O:)

MariekeS_

Berichten: 4707
Geregistreerd: 17-01-08
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 16:10

Gave prestatie Nimber, geniet ervan!
Is dit voor jou inmiddels ook de eerste keer op dit niveau of had je eerder nog hoger gereden?

Leuke doelen!

Onze stand nu is L2+2 en we starten as. zaterdag nog een laatste keer dit jaar.

In 2023 hoop ik het L2 + M1 door te rijden, zodat we deze tijd volgend jaar M2 startgerechtigd zijn.

M1 is mijn max so far dus alles daarna moet ik zelf ook nog leren... ik verwacht dat dat dan allemaal wat langer gaat duren _O-
Daarnaast wil ik ook heel graag voor het eerst een crosstraining rijden :)) en om dát te kunnen, moeten we eerst nog wat gewone sprongen durven maken dus genoeg plannen buiten de comfortzone voor komend jaar :')

DiscoDipp

Berichten: 2872
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 16:15

Jaa leuk!!

Wij zijn nu B+25, als ik even vanaf 1 januari tel, dan wil ik 1 jan 2024 toch minimaal M1+1 zijn.

Eigenlijk zouden we dit indoor seizoen al L1 starten maar omdat we de regio’s hebben gemist van de zomer door blessureleed toch nog een seizoen in het B gebleven.

Voorlopig zijn wij nu kringkampioen (knijp me even :') ) en ga ik na de regio’s tegen april aan lekker over! Dan heb ik tenminste ook een goed voorbereid paard :) Na dit seizoen ga ik ook geen selecties meer starten dus dan gaan we fijn bij 10 punten over.

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 16:16

Mooie doelen allemaal!

Wij zijn nu M2+10 en hoop eind 2023 Z2 startgerechtigd te zijn.

Enzo_Ollie

Berichten: 788
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 16:32

Mijn doel is proberen meer mee te praten ipv alleen te lezen :+

Ik hoop einde van volgend jaar Z te mogen startten. Begin dit jaar L1 gestart en toen stiekem de hoop dat ik einde dit jaar M1 mocht starten. Toen ik van januari tot juli L1 reed leek het er niet op, nauwelijks een winstpunt elke keer. Toen ik eenmaal in de L2 zat ging het ineens super snel en nu zit ik alweer op M1+4.

Mijn korte termijn doel: zondag selectie starten waarbij mijn doel is niet laatste te worden tegen al die profi-ruiters in het M1 :Y)