Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
YaraMaria schreef:Ik heb wel een auto, alleen geen trekhaak en trailer. Dit kan dus wel aangeschaft worden, maar het zou zonde zijn als we veel geld neerleggen om vervolgens niks er van te maken. Ik heb ook geen ervaring met trailers en of de waarde daarvan flink daalt na gebruik.
Dankjewel!
YaraMaria schreef:Ik heb wel een auto, alleen geen trekhaak en trailer. Dit kan dus wel aangeschaft worden, maar het zou zonde zijn als we veel geld neerleggen om vervolgens niks er van te maken. Ik heb ook geen ervaring met trailers en of de waarde daarvan flink daalt na gebruik.
Dankjewel!
Elisa2 schreef:Je doel kost geld, ik denk dat je het beste kan investeren in een baan naast je studie om je doelen te behalen. Voor top sport heb je doorzettingsvermogen nodig. Kun je daarmee alvast oefenen.
Iris82 schreef:YaraMaria schreef:Ik heb wel een auto, alleen geen trekhaak en trailer. Dit kan dus wel aangeschaft worden, maar het zou zonde zijn als we veel geld neerleggen om vervolgens niks er van te maken. Ik heb ook geen ervaring met trailers en of de waarde daarvan flink daalt na gebruik.
Dankjewel!
Wat is je doel? Laat dat vooral helder zijn. Wil je kijken hoe ver je komt? Geld verdienen aan de sport? In het Nederlandse team?
Is ZZ-zwaar je doel? Is voor velen toch een echte prestatie. Alleen... dan ben je waarschijnlijk nog steeds niet op het niveau dat je er geld aan over houdt.
Het investeren in een trailer, trainingen, auto met trekhaak, inschrijfgeld is fors. Dat ga je er waarschijnlijk niet uithalen.