Met je pony tussen de paarden starten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SandraWierda

Berichten: 1442
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 17:45

Fangio schreef:
Wij gaan 13 januari weer starten. Op een locatie waar we nog nooit zijn geweest en dat vind ik dan toch altijd weer spannend. Hoe zit het met parkeren, waar moet je heen voor losrijden, is er een ringmeester etc. :+


Haha herkenbaar, vooral dat parkeren vind ik altijd wel een dingetje ben nou niet de trailer rij expert :D

Maar succes, ga je springen of dressuur starten?

LuffB

Berichten: 1305
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 18:21

@ Sandra Super gave foto! Hij heeft de kwaliteiten iig wel om een stapje omhoog te gaan doen. Fijn dat je springles ook goed ging.

@Ctje: Een keer een gaatje bijmaken en haar daar aan laten wennen zou altijd kunnen om te kijken wat voor effect het heeft op het rijden. Dat de beugelmaat in de ogen van de jury's per pony veranderd ondanks dat het op hetzelfde gaatje zit, kan komen doordat de bouw van het paard en de gangen van het paard toch anders zijn, waardoor de balans ook anders is. Kortere beugels zijn vooral om meer balans/ een stiller onderbeen te kunnen houden en het paard/ de pony makkelijker onder je door te kunnen laten galopperen.

Jury's in de eventing zitten vaak ook niet op dezelfde plek/ kijken naar andere hindernissen, dus dat er verschil zit kan daar ook door komen. Als je precies net op de sprong waar de jury naar kijkt een klein dingetje hebt dat niet zo lekker gaat, dan wordt dat gezien, ook al ging de rest van je cross misschien zonder foutjes. Of de hindernissen bij de ene jury gaan goed en bij de andere niet.

Ik denk slim om in de springwedstrijden te kijken naar wedstrijden waar je misschien eerst een rondje 80 en 90 kan doen (of 2 rondjes 80) om uit te puzzelen hoe het nu precies gaat kwam afstanden. Als dat allemaal fijn en goed gaat, dan bijvoorbeeld rondjes 90 en 1m en pas als dat altijd lekker gaat 2 rondjes van 1 meter doen. Al is dat misschien als je met 2 pony's tussen de paarden wilt starten wel wat lastiger om te regelen met op en afzadel tijd enzo.

@Fangio: leuk dat je gaat starten, waar ga je heen? En wat ga je statrten?


Ikzelf heb zondag weer springwedstrijd (2 rondjes 1m) en de week erop 1 rondje 90 en 1 rondje 1m. Om het werk niet altijd zwaar te laten zijn even tussendoor een keertje weer een wat lager parcours.
Doel zijn de regio kampioenschappen springen in februari.

littleroosie

Berichten: 6075
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Re: Met je pony tussen de paarden starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 22:48

Sandra die van jou springt er wel ruim over heen hoor, gaaf!

Ik was 2 weken geleden weg geweest met Vino, en dat was wel bijzonder haha. Aan de hand was hij rodeopony, mijn inrijden wel lekker fris en in de baan vond hij het eng en was de batterij leeg, wel een puntje kunnen rijden. Ik wilde aanstaande zaterdag L1 starten maar gezien hij het toch allemaal nog spannend vindt op concours toch nog maar eerst een paar keer B starten.
Afbeelding
Afbeelding

SandraWierda

Berichten: 1442
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 23:22

littleroosie schreef:
Ik was 2 weken geleden weg geweest met Vino, en dat was wel bijzonder haha. Aan de hand was hij rodeopony, mijn inrijden wel lekker fris en in de baan vond hij het eng en was de batterij leeg, wel een puntje kunnen rijden. Ik wilde aanstaande zaterdag L1 starten maar gezien hij het toch allemaal nog spannend vindt op concours toch nog maar eerst een paar keer B starten.
[ [url=m/eZmlZt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xB5xpI.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw ziet er wel heel mooi uit :j

Fangio

Berichten: 2569
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Re: Met je pony tussen de paarden starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 18:46

Ik ga naar stal Vermue, rondje M1 starten
Kwa het parkeren zelf maak ik me niet druk, ik ben handig genoeg met mn combinatie om overal in en uit te komen, maar ik ga altijd alleen en heb alleen een oog aan de zijkanten van mn trailer (naast mn deurtje) dus ik vind het altijd fijn als er ruim geparkeerd kan worden zodat ik hem vast kan zetten aan de trailer om te zadelen. Al 1x gehad dat alles strak naast elkaar stond en toen heb ik m aan de longeerlijn moeten zetten zodat hij achter de trailer kon blijven staan terwijl ik me aankleedde bij de auto en dat vond ik persoonlijk toch iets minder geslaagd :+ Dat soort dingen meer.

@ littleroosie, prachtige combinatie zijn jullie!

LuffB

Berichten: 1305
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Re: Met je pony tussen de paarden starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 15:02

Mooie combinatie little rosie! Hoe groot is hij want hij toont wel mooi hoog.

@fangio; m1 is een leuke klasse. Hoe ervaar jij het? Wat betreft het vastzetten, heel creatief met de longeerlijn. Is het eventueel een optie om op te zadelen in de trailer?

Ikzelf mag morgen weer :D

Ctje5
Berichten: 26
Geregistreerd: 18-11-23

Re: Met je pony tussen de paarden starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 16:30

Op een nieuwe locatie weet je nooit hoe het zit met parkeren. Is het klein heb je ruimte genoeg? Het is overal verschillend. Wij hebben een bus waar de 2 pony's in staan, dus we moeten wel ruimte hebben aan de achterkant om ze eruit te halen en er in te zetten en aan de zijkant zetten we ze vast. We hebben altijd wel een stoel bij. Die zetten we dan net aan het einde van de ruimte die we nodig hebben. Meestal laten ze die wel staan en kunnen we de pony's mooi vast zetten. Anders moet de een vasthouden en de ander opzadelen. Als je alleen bent is dat wel 1 dingetje denk ik.

LuffB: Veel succes morgen!

Jou Haflinger springt er ruim overheen Sandra, Die kan de 60 cm wel aan en nog wel hoger ook denk ik.

Voor ons in ieder geval de maand Januari geen wedstrijden. We kunnen niet echt goed trainen momenteel. Alles is zeiknat en als het gaat vriezen is de grond weer hard. Dus dat zou dan niet eerlijk zijn tegenover de pony's.

Doedatje
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-06-15
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 16:35

Hier ligt ook alles stil. Begin februari staat er nog een koudbloeddressuurwedstrijd op de planning, maar dan moet ik wel kunnen trainen...

roosjenat

Berichten: 1496
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 17:05

Wat een mooi springdebuut Sandra! Gefeliciteerd nog :)

Succes morgen LuffB!

Twee weken geleden zijn we weer in de WE gestart. Toen een mooie 5de prijs behaald.

Vanochtend vroeg voor het eerst dit jaar weer Z1 gestart. Zaten hele mooie stukken in maar ook wat stomme foutjes. Helaas net geen winst in de 1ste proef. Tweede proef was ze te fris daardoor wat lage punten. Al vielen de punten daar wel tegen, zaten ook mooie stukken in maar die kregen een 5.5

Afbeelding

Nu krijgt ze ook vakantie, met de vrieskou kan ik niet rijden en heb geen zin om alle dagen naar vereniging te gaan :o

Volgende week ben ik zelf ook op vakantie, daarna gaan we weer lekker verder trainen.

littleroosie

Berichten: 6075
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Re: Met je pony tussen de paarden starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 18:27

Jammer van de punten Roosjenat, als je zelf maar tevreden bent.

Ik zou vandaag eigenlijk nog starten maar heb afgemeld. Van de week niet zo veel kunnen rijden en hij was de vorige keer zo druk op concours dat ik het even niet zag zitten. Ga dinsdag op vakantie dus misschien in februari weer.

Op de foto's ziet Vino er idd wel stoer uit, hij maakte wel front omdat hij zo druk was. Hij is 1.55 groot.

Ballard_L

Berichten: 2499
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Re: Met je pony tussen de paarden starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 20:14

Het is ook wel erg nat ja…het geeft ook niet de motivatie om te trainen als je alleen een buitenbak hebt. Hier vandaag overigens wel heel fijn kunnen trainen. Roadie wordt elke keer nog steeds een stukje beter, dus wellicht gaan we dit jaar het Z1 nog uitrijden :)

Mag je nog met stang en trens in het Z1 rijden roosjenat? Ik dacht dat dat veranderd was? Jammer dat je net niet je proef goed neer hebt kunnen zetten!

roosjenat

Berichten: 1496
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 20:24

Ballard_L schreef:
Het is ook wel erg nat ja…het geeft ook niet de motivatie om te trainen als je alleen een buitenbak hebt. Hier vandaag overigens wel heel fijn kunnen trainen. Roadie wordt elke keer nog steeds een stukje beter, dus wellicht gaan we dit jaar het Z1 nog uitrijden :)

Mag je nog met stang en trens in het Z1 rijden roosjenat? Ik dacht dat dat veranderd was? Jammer dat je net niet je proef goed neer hebt kunnen zetten!


Leuk dat je weer wedstrijdplannen hebt! :D

Tot 1 april mag je er nog mee starten, daarna niet meer helaas. Ze loopt er echt heel fijn op dus vind het jammer dat het niet meer mag. Zonder kunnen we het ook wel hoor maar hier loopt ze net een beetje fijner mee.

Ik wil dit jaar ook Z2 startgerechtigd worden maar die vliegende wissels lijken mij echt moeilijk. Zijn er ook nog niet echt mee bezig geweest maar kijk er wel tegen op :o

Fangio

Berichten: 2569
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 19:31

LuffB schreef:
@fangio; m1 is een leuke klasse. Hoe ervaar jij het? Wat betreft het vastzetten, heel creatief met de longeerlijn. Is het eventueel een optie om op te zadelen in de trailer?


Ik vind het M1 wel een stuk leuker dan het L2, echt weer zo'n klasse waar je weer aanloopt op dingetjes in de basis die je dan toch stiekem hebt laten versloffen en gewoon lekker een beetje aanprutsen.
In de trailer is lastig, aangezien ik een 2 paards heb. Met de klep open blijft hij dan ook niet makkelijk staan vermoed ik.

Ik heb zelf geen bak, probeer 1x per week naar mn instructrice haar bak te gaan en de rest trainen we op buitenrit :Y) Al heb ik zelfs buitenrijden de afgelopen tijd echt verdomd weinig gedaan met die regen...

@ Littleroosie, veel plezier op vakantie!

Ballard_L

Berichten: 2499
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 11:28

roosjenat schreef:
Ballard_L schreef:
Het is ook wel erg nat ja…het geeft ook niet de motivatie om te trainen als je alleen een buitenbak hebt. Hier vandaag overigens wel heel fijn kunnen trainen. Roadie wordt elke keer nog steeds een stukje beter, dus wellicht gaan we dit jaar het Z1 nog uitrijden :)

Mag je nog met stang en trens in het Z1 rijden roosjenat? Ik dacht dat dat veranderd was? Jammer dat je net niet je proef goed neer hebt kunnen zetten!


Leuk dat je weer wedstrijdplannen hebt! :D

Tot 1 april mag je er nog mee starten, daarna niet meer helaas. Ze loopt er echt heel fijn op dus vind het jammer dat het niet meer mag. Zonder kunnen we het ook wel hoor maar hier loopt ze net een beetje fijner mee.

Ik wil dit jaar ook Z2 startgerechtigd worden maar die vliegende wissels lijken mij echt moeilijk. Zijn er ook nog niet echt mee bezig geweest maar kijk er wel tegen op :o



Haha nou snel naar het Z2, dan mag je weer lekker op stang en trens starten :) wel vervelend als ze daar wel lekkerder op loopt.

Ja die vliegende wissels is wel een dingetje inderdaad. Roadie heeft het ein-de-lijk door, maar dat kwartje viel laat. Daarom denk ik nu ook weer aan starten, want ik dacht dat het Z1 het eindstation was, maar nu zou het toch nog Z2 of hoger kunnen worden.
Je moet echt uitvinden wat werkt qua aanleren bij jouw pony en dat is nog erg lastig :')

Fangio: knap hoor, dat je zonder bak het naar het M1 hebt geschopt!

Fangio

Berichten: 2569
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 18:36

Fangio schreef:
Wij gaan 13 januari weer starten. Op een locatie waar we nog nooit zijn geweest en dat vind ik dan toch altijd weer spannend. Hoe zit het met parkeren, waar moet je heen voor losrijden, is er een ringmeester etc. :+


Nou dat was dus weer een nieuw dieptepunt :+ Eigenlijk echt super tevreden na mn proef, had toch fijn kunnen rijden, ondanks mijn spanning van de nieuwe locatie etc, dus ik verwachte eigenlijk net geen winst, want we hadden wel wat kleine dingetjes. Het resultaat was 2x 54%, bij werkelijk ieder onderdeel was "aanleuning" onderstreept. Goed, we hadden af en toe een beetje spanning, maar zo heftig was het ook niet naar mijn idee. Vriendin die mee was snapte de punten ook niet echt.
Dag erna een proefgerichte clinic gereden, daar naar mijn gevoel een ongeveer gelijkwaardige proef neergezet en daar wel 60% Schiet mij maar lek :')
Maargoed, bij de clinic veel tips gekregen en we oefenen maar weer lekker verder zeker :Y)

SandraWierda

Berichten: 1442
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 18:44

Fangio schreef:
Nou dat was dus weer een nieuw dieptepunt :+ Eigenlijk echt super tevreden na mn proef, had toch fijn kunnen rijden, ondanks mijn spanning van de nieuwe locatie etc, dus ik verwachte eigenlijk net geen winst, want we hadden wel wat kleine dingetjes. Het resultaat was 2x 54%, bij werkelijk ieder onderdeel was "aanleuning" onderstreept. Goed, we hadden af en toe een beetje spanning, maar zo heftig was het ook niet naar mijn idee. Vriendin die mee was snapte de punten ook niet echt.
Dag erna een proefgerichte clinic gereden, daar naar mijn gevoel een ongeveer gelijkwaardige proef neergezet en daar wel 60% Schiet mij maar lek :')
Maargoed, bij de clinic veel tips gekregen en we oefenen maar weer lekker verder zeker :Y)


Wat jammer dat je gevoel en de punten totaal niet overeen kwamen, gelukkig de volgende wel weer de bevestiging gekregen dat je gevoel toch niet zo verkeerd was _/-\o_

Paardjes101
Berichten: 272
Geregistreerd: 11-03-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 21:23

Heel knap hoor iedereen! Ziet er heel leuk uit!

Noisy

Berichten: 5417
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-24 11:05

Balen Fangio -O-

Wissels kent Rudi al. Die hebben we in onze Western tijd al aangeleerd. Heel fijn want hij springt ze ook nog eens super netjes. Alleen nu we de contra aan het oefenen zijn is het niet zo handig want meneer springt dan gewoon effe om :+ want vrouwtje, dat is toch veel fijner? Mijn instructrice dan: "Potver! En het is nog een mooie ook!" :')
Helaas liggen we nu alweer een tijd stil. Eerst regen, wat veranderde in vrieskou en dus één grote ijsbaan. Daarna sneeuw en nu een hoefzweer door de ijsklonten :roll:

Van mij mag het voorjaar wel weer komen {:}

Ctje5
Berichten: 26
Geregistreerd: 18-11-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 13:53

Zo hier ben ik weer even. Het weer werkt nog steeds niet mee. Mijn dochter kan niet trainen. Hopelijk snel ander weer en niet zoveel regen meer, anders kan ze nog niet trainen. Dus de pony's hebben eigenlijk een soort van vakantie. Winterstop zeg maar.

Dochter van een vriendin van mij was vandaag voor het eerst tussen de paarden gestart. in de 90 cm springen. Bij de pony's sprong ze 1 meter 1.10 dus die was ook even terug gegaan om te kijken hoe het werkte tussen de paarden. De dubbel was 2,5 pas voor de pony dan. Maar dat heeft ze super opgelost. Eerste geworden. Stuurt ze een filmpje door naar mij. Zegt er een vrouwtje tegen die vriendin van mij; heeft ze die (dat waren paarden) allemaal verslagen? haha. Ze had 79,5 stijlpunten en degene onder haar 75,5 punten dus ja.

Zo te zien op het filmpje wat ze door stuurde naar mij kunnen onze pony's 90 cm tussen de paarden ook wel aan.
Dat geeft de burger weer moed zeg maar haha.
Nu moet het weer weer mee werken en dan kunnen wij ook op pad.

rien10
Berichten: 14828
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 13:55

Ctje5 schreef:
Hier ben ik weer. Mijn dochter zit inmiddels in de laatste pony wedstrijden deze maand. Er staat nog 1 springwedstrijd en nog 1 indoor eventing op de planning en dan is het toch serieus gedaan bij de pony's |(

Vandaag had ze ook een springwedstrijd en daar liep de vorige springlesgeefster van mijn dochter alles in de gaten te houden zeg maar. Zij is trouwens ook springjury. Dus ik ging even naar haar toe voor een gesprekje. Vertel ik dat we nu in de laatste maand bij de pony's zitten en we vanaf 1 Januari dus met de pony's bij de paarden gaan beginnen. Zegt ze dat zou ik echt niet doen, want dan zit je met de afstanden die niet goed uitkomen. Vervolgens zegt ze en de mensen met paarden zitten er niet op te wachten dat er pony's tussen rijden en dat soort dingen. Ik zou als ik jullie was de pony's verkopen en daar een leuk paard voor in de plaats terug kopen. Dat zorgt er dan weer voor dat de moed mij in m'n schoenen zakt, wat springwedstrijden betreft...... Mijn dochter zelf zegt dat ze zich daar niks van aantrekt.

Maar hoe gaat het nu met jullie allemaal? Rustig aan of nog vol op in de wedstrijden?


Er is er maar één die hier over gaat. Dat is je dochter en die staat er volgens mij lekker nuchter in. Gewoon doen en iedereen lekker laten banketstaaf.

SandraWierda

Berichten: 1442
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 22:29

Super gave laatste B dressuur wedstrijd gereden vandaag, 2x eerste met 197,5 en 204,5 punten. Heel fijn commentaar op de protocollen

Citaat:
Heel mooi gereden !
Happy Athlete :D

Succes


Citaat:
Mooie vriendelijke proef !
Geheel mag soms wat nageeflijker

Succes !


Ons debuut in de L1 zal in Vinkega zijn op onze eerste haflinger wedstrijd. Best wel spannend, dus nu druk verder oefenen


En ook nog vandaag onze eerste klasse 1 endurance wedstrijd ingeschreven, mega veel zin in komende maanden vol leuke dingen *\o/*

LaDonna75

Berichten: 2202
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Gelderland

Re: Met je pony tussen de paarden starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 23:14

Supergaaf SandraWierda! Op naar de L1.

kzelf ben vandaag ook op stap geweest. De pony liep lekker, was ontspannen en de proeven liepen goed. Behalve omspringen in de contra geen fouten, en ook geen grote problemen of zo. Het voelde voor mij goed in elk geval. Mijn instructrice was mee en was het met me eens. Maar ik had 168 en 169 punten en er waren wat bijzondere opmerkingen (“versnellen” bij een goede middendraf, dat soort dingen) bij. Tja, wat moet je ermee. Hoe dan ook, dit was voorlopig onze laatste wedstrijd, ivm de dracht .

SandraWierda

Berichten: 1442
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 23:54

LaDonna75 schreef:
Supergaaf SandraWierda! Op naar de L1.

kzelf ben vandaag ook op stap geweest. De pony liep lekker, was ontspannen en de proeven liepen goed. Behalve omspringen in de contra geen fouten, en ook geen grote problemen of zo. Het voelde voor mij goed in elk geval. Mijn instructrice was mee en was het met me eens. Maar ik had 168 en 169 punten en er waren wat bijzondere opmerkingen (“versnellen” bij een goede middendraf, dat soort dingen) bij. Tja, wat moet je ermee. Hoe dan ook, dit was voorlopig onze laatste wedstrijd, ivm de dracht .


Fijn dat je zelf lekker gereden hebt, altijd jammer als je dat niet terug ziet op de protocollen

Noisy

Berichten: 5417
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-24 23:01

SandraWierda gefeliciteerd *\o/* Hele mooie punten +:)+

LaDonna, balen hoor. Ik heb dat ook weleens gehad. Voor je gevoel een fijne proef gereden en dan niet eens een winstpunt -O- Werd ik best een beetje onzeker van eventjes. Na een flinke zelfreflectie kwam ik erachter dat ik het gewoon té netjes wilde doen en dus 0 impuls had. Daar heb ik wel echt van geleerd.

Hier zijn we sinds vandaag ook weer echt aan het rijden geslagen. Van de week al wel even gelongeerd maar vandaag echt weer gereden. Ondanks dat hij een beetje aan het rommelen was (begrijpelijk na ruim 3 weken vakantie) heerlijk gereden <3 Tot het moment dat meneer er vandoor ging en ik er bijna af lag :') We zaten in een super fijne galop (ik wilde nooit meer stoppen want het ging zo fijn <3 ), tot we langs de hooibalen kwamen... Ineens een windvlaag en het folie van de balen begon heftig te ritselen en zzzzzzoef, weg was Rudi! Bij H rechtsaf en zette het toen op een lopen. Mijn roze bubbel geknapt en ik ging bijna links eraf. Het ging zo snel dat ik zelfs mijn linker enkel heb verzwikt, in de beugel :? Mènnn, dat deed even flink zeer zeg maar ik kon me gelukkig snel herpakken want ik zag de grond al dichterbij komen :')

Nadat meneer uitgesnoven was nog wel fijn kunnen rijden...alleen werd die hoek nu bevolkt door allerlei kabouters :')

Eenmaal thuis toch maar even een cold pack erop gelegd omdat het toch best wel pijnlijk blijft. Gelukkig is het (nog) niet dik of blauw geworden dus ik hoop dat het meevalt.

Morgenavond les, eens zien hoe het dan gaat.

Lumi

Berichten: 4442
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Met je pony tussen de paarden starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 08:40

Dat is best een prestatie, je enkel verzwikken tijdens het rijden := :(:)
Hopelijk valt het mee!

Wij zijn ook weer begonnen, maar na ruim een maand stilstaan door allerlei blessures, en laatste week ook nog binnen ivm de sneeuw merk je dat ze toch wel heel veel spieren en conditie ingeleverd heeft. Dus heel voorzichtig opbouwen nu en proberen haar niet te overvragen.
Nu merk je opeens dat ze bijna 18 ipv 8 is.