Bevestiging uploaden online proef

Moderators: Coby, Nicole288, Dyonne, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Coby10

Bevestiging uploaden online proef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-20 22:23

Ik heb vandaag voor het eerst een online proef gereden en ingestuurd. Weten jullie of je bevestiging krijgt of de proef ook goed is geüpload? Kun je dat ergens zien in paardrijden.nl of mijnknhs? Ik zou wel balen als achteraf blijkt dat er iets niet goed is gegaan in het uploaden.

SilviaKok

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 19:03

Dit krijg je helaas niet, behalve na uploaden wanneer de app terug springt naar het hoofdmenu onder in beeld de melding, uw proef is succesvol geuploadt.
Als er iets niet goed is krijg je dit te horen. Mocht je echt heuuul erg twijfelen kun je via de app vragen om een controle of het is goed gegaan.

Vosje, 5 jaar moeten missen maar na 17 jaar eindelijk van mij!
Junto: L1+11, L2 + 12 Doel behaald!: M1 + 8 Nieuw doel, sterkte proeven rijden voor we naar het M2 gaan

Elk paard is een nieuwe kans, elk paard is een nieuwe uitdaging.
Elk paard is het waard om voor te vechten!
Want elk paard is speciaal!

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 16:03

Coby10 schreef:
Ik heb vandaag voor het eerst een online proef gereden en ingestuurd. Weten jullie of je bevestiging krijgt of de proef ook goed is geüpload? Kun je dat ergens zien in paardrijden.nl of mijnknhs? Ik zou wel balen als achteraf blijkt dat er iets niet goed is gegaan in het uploaden.

Er is een whatsapp account van de KNHS, die kun je dan om een “filmcheck” vragen

Kanjer (7y/o) v. Rousseau M dressuur

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie