Winstpuntenregen....terecht???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Re: Winstpuntenregen....terecht???

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:06

Dat de praktijk niet zo werkt(weet ik maar al te goed), maar de nieuwe juryleden van de laatste jaren passen dit echt wel toe.

Vaak zijn het nog de echt oudere generatie die veelste zuinig blijven. ( en waarbij je dan ook op bijscholingen ziet dat ze 30 of meer punten lager zitten dan de trainer (grand prix jury van de knhs).

Ik ga gewoon uit van die 10!

Loetje2020
Berichten: 2
Geregistreerd: 29-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:19

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook best vond dat er makkelijke punten uitgeschreven worden...mijn dochter heeft haar pony echt heel fijn lopen in de B en is steeds boven de 190 thuis gekomen maar combinaties die bij haar reden waarvan ik dacht oke dat is zeker nog niet winstpuntwaardig rijden dan ook zomaar rond de 190 bij elkaar....is dit dan omdat het kleine kindjes zijn met schattige ponies? Want dan komen ze toch uiteindelijk in de L zichzelf hard tegen

Sharel
Berichten: 246
Geregistreerd: 30-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:52

Wie zich laat belonen door een sinterklaas jury, houd zichzelf voor de gek. Op de kampioenschappen gaat het mis want daar is geen sinterklaas jury met winstpuntenregen :Y)
Maar veel proeven kun je gewoon niet anders beoordelen als met 5-6-7. Alles gaat ongeveer wel goed, er gaat niet echt iets heel fout, soms een klein slordigheidje, maar er gaat ook geen onderdeel goed genoeg voor een 8. Tsja, dan kun je niet anders dan 5-6-7 geven, maar de meeste proeven worden wel zo gereden.

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 22:06

Sharel schreef:
Wie zich laat belonen door een sinterklaas jury, houd zichzelf voor de gek. Op de kampioenschappen gaat het mis want daar is geen sinterklaas jury met winstpuntenregen :Y)
Maar veel proeven kun je gewoon niet anders beoordelen als met 5-6-7. Alles gaat ongeveer wel goed, er gaat niet echt iets heel fout, soms een klein slordigheidje, maar er gaat ook geen onderdeel goed genoeg voor een 8. Tsja, dan kun je niet anders dan 5-6-7 geven, maar de meeste proeven worden wel zo gereden.



Maar als iemand 6 a 7 rijd dan zit je zo op 2 WP hoor en dan mag er ook nog een keer een 5 tussen zitten.

De halve punten die je mag geven tikken hard ook echt wel aan. En als er een goede proef wordt gereden dan tikt het achteraan ook lekker door (hier wel standaard een 8 voor de verzorging daar kan men ook weer 3x een 5 mee corrigeren, om op winst uit te komen)