Mooi op tijd waren we daar, om 10 over half 3. Ik gauw naar de losrijbak gevlogen om Stefanie te zoeken (Stefanie op bokt). Gelukkig gauw gevonden, got wat een mooie pony zeg! Haar proef gekeken, ging echt heel netjes! 164 en 167, de jury was het ermee eens! En daarmee ging Stefanie aan de leiding

Ook Daphne heb ik los zien rijden, maar volgens mij reed die de proef uit het hoofd en was de de proef kwijt.. echt balen voor dr!
Toen rustig aan Boas gepakt en opgezadeld. Met losrijden liep hij echt heel fijn, was heel tevreden. De losrijbak was erg donker, de ring errrug licht. Ik kom binnen.... BOEM ... Bo stak 4 benen tegelijk de grond in...
kon dr nix meer mee, hij ging vol in de achteruit..
got arm ding, hij was gewoon bang

toch nog in de vooruit gekregen, eerst liep hij helemaal schuin

gelukkig was de jury errrug aardig

Toch maar begonnen met de proef. Zat veel spanning in Boas, de tribune was toch wel heeeeel eng hoor...
Rechtergalop aanspringen.. goed... ga de volte op .. ZJOEF.. wisselt ie.. ja hoor.. dus ik terug nemen, weer opnieuw aangesprongen.
naja.. uiteindelijk had ik 156 en 157, een totaal van 313 punten
mocht nog niet klagen dus.
en uiteindelijk, ja hoe het kan met zon proef, vraag het me niet.. maar was ik nog 6e!!!
joh, k was best nog heel blij

nah, k ga ff aan de slag met de foto's (die zijn wel slecht,hopen dat ik nog een paar goede eruit kan halen!)
Groetjes Shanna en Boas

PS: Stefanie is uiteindelijk Reserve Kampioen geworden! Echt super, gefeliciteerd meid (goh had ik nog niet gedaan ofzo

Kampioen was Floor Smid met Jur, van de Grensruiters. 175 en 182, verdiend Kampioen!
foto's komen er nog aan