Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
EllyC schreef:Officieel moet je een meter uit de hoefslag/korte zijde blijven.
Je beredeneert dit dus goed.
In ieder geval niet de hoek doorrijden, maar over het algemeen wordt de nadruk bij het jureren meer gelegd op het wel of niet netjes uitkomen op de ac lijn in combinatie met juiste stelling/buiging/balans.
Lieke schreef:Je hoeft sowieso geen meter uit de hoefslag te blijven, wat de hoefslag ligt al een stukje vd kant af, als je daar een meter vanaf stuurt zit je op minder dan 5m.
Los daarvan vraag ik me af in hoeverre elk jurylid ervan bewust is dat die afstand 6m is.
Denk dat je het mooiste figuur rijdt als je vanaf de F instuurt op een halve cirkel, als je dat goed uitvoert kom je dan idd net vd hoefslag af. Als je je teveel focust op je afstand vanaf de korte zijde denk ik dat dat eerder afleidt van de halve volte die je probeert te rijden.
_lotteeee schreef:Lieke schreef:Je hoeft sowieso geen meter uit de hoefslag te blijven, wat de hoefslag ligt al een stukje vd kant af, als je daar een meter vanaf stuurt zit je op minder dan 5m.
Los daarvan vraag ik me af in hoeverre elk jurylid ervan bewust is dat die afstand 6m is.
Denk dat je het mooiste figuur rijdt als je vanaf de F instuurt op een halve cirkel, als je dat goed uitvoert kom je dan idd net vd hoefslag af. Als je je teveel focust op je afstand vanaf de korte zijde denk ik dat dat eerder afleidt van de halve volte die je probeert te rijden.
Als de jury zich er niet bewust van is, dat dat stuk 6 meter is, wat doe je dan als jury in dat hokje? .
Gebruikers op dit forum: Deeks93 en 3 bezoekers