Maar ik heb me over laten halen om toch te gaan en eigenlijk heb ik er geen spijt van

Het parcours viel me alles mee. Ik had het hoger en technischer verwacht. Maar andere mensen vonden het juist weer erg hoog en breed staan, waarschijnlijk had ik dus een worst-case-scenario in mijn hoofd

Er waren wel wat lijntjes waar je echt zelf wel de afstand moest rijden, maar dat lukt inmiddels wel aardig

Hij was met opzadelen redelijk braaf en ik kon er zelfs zonder kunst- en vliegwerk opkomen. Losrijden viel me alles mee, hij staat wel loeivlug andersom als hij wat ziet, maar hij heeft niet(of bijna niet

Ik mocht vrij snel de ring in, want er vielen er ineens een hoop uit.
Toen ik door de start reed keek hij wat en reed ik eigenlijk wat te afwachtend. Had daarom meteen een balk aan de benen, maar dat lag niet aan het paard

Daarna hoorde ik een stemmetje in mijn hoofd roepen dat ik moest blijven galloperen en toen ging het super. Dubbelsprongen en lijntjes waren geen enkel probleem en ik kwam supertevreden door de finishlijn.
Paard op de trailer gezet en even koffie gaan drinken. Ik was één van de snelste 4-fouters en mocht het tweede parcours lekker aan het einde starten(29 van de 42).
Met losrijden voor het tweede parcours was hij echt superbraaf. Parcours ging ook super. één keer iets dicht onder een oxer, maar verder liep het als een trein. Ik was foutloos en redelijk snel, maar er waren er al 2 sneller en er moesten er nog 12 rijden(de beste 12

Ot lekker afgezadeld en mezelf omgekleed. We zouden nog even koffie gaan drinken en dan na de bekendmaking van de kampioenen naar huis gaan. Word ik ineens omgeroepen om me gereed te houden voor de prijsuitreiking...

Mezelf weer in het pak gefrummeld en Ot weer van de wagen geplukt. Zadel op, hoofdstel in, beenbeschermers om en snel weer naar de bak. Ik was 7de het tweede parcours en met de prijsuitreiking en ereronde was hij ook erg braaf.
De afgelopen twee weken kon ik Otje wel in de worst stoppen, maar nu vind ik hem wel weer lief

Ik ben iig erg tevreden en heb er geen spijt van dat ik me over heb laten halen