Wedstrijd debuut: Rijvereniging omg Breda gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
M_V_1994

Berichten: 78
Geregistreerd: 23-02-16

Wedstrijd debuut: Rijvereniging omg Breda gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-20 15:11

Hi Allemaal

Ik heb de knoop doorgehakt om toch eindelijk wedstrijden te gaan rijden *\o/* *\o/*

Vet spannend, maar wel leuk.

Ik ben nu een beetje aan het uitzoeken hoe en wat, maar ik loop een beetje vast bij het zoeken van een vereniging om me bij aan te sluiten. Kunnen jullie me helpen met tips?
- Omgeving Breda (Kring Baronie bij voorkeur)
- Alleen wedstrijdlid (ik heb helaas niet de mogelijkheid naar clublessen etc te gaan, dus zou zonde zijn als ik daar wel voor moet betalen)
- Geen hoofdprijs qua lidmaatschapkosten
- Mag inclusief lidmaatschap KNHS, geen pre

Ik vind het namelijk erg lastig om online precies te vinden hoe of wat, ook omdat de websites ook lang niet altijd meer up to date zijn en ik ook niet altijd contact met betreffende vereniging krijg als ik via de website contact opneem.

Met welke verenigingen hebben jullie goede ervaringen?

Dankjewel alvast! _/-\o_

LiselotZorro
Berichten: 597
Geregistreerd: 14-03-20

Re: Wedstrijd debuut: Rijvereniging omg Breda gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 15:18

Als je alleen een lidmaatschap nodig hebt ivm wedstrijden kun je het beste lid worden van 't Zandeind. Hoef je alleen 1x per jaar de factuur te betalen, verder hoef je niks en geen club drama's.

Sjaco
Berichten: 375
Geregistreerd: 31-10-15

Re: Wedstrijd debuut: Rijvereniging omg Breda gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 15:43

Ik weet niet wat je bedoelt met "clubdrama's", maar het komt niet zo positief op mij over.

Iedereen kan en mag keuzes maken om wel of geen actief lid van een club te worden. Maar het al maar groeiende startpaslid-leger vergeet nog weleens dat als men wedstrijden wil rijden ze toch echt afhankelijk zijn van de verenigingen die wedstrijden organiseren, incl. de leden van die clubs die wel bereid zijn om zich vrijwillig in te zetten voor onze sport. (M.u.v. commerciƫle partijen die wedstrijden organiseren, maar die organiseren alleen vanuit een verdienmodel)

Brandje_04

Berichten: 186
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Het Brabantse land!

Re: Wedstrijd debuut: Rijvereniging omg Breda gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 17:04

Bij ons (Udenhout) kun je ook alleen lid worden voor wedstrijden. De kosten zijn hier niet zo hoog voor. En wij horen ook bij kring de Baronie. Prijzen staan op de website maar je mag me ook pb'en.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Re: Wedstrijd debuut: Rijvereniging omg Breda gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 21:22

Je bent welkom bij ons, wij rekenen 30 euro lidmaatschap als je een paar dagdelen in het jaar helpt, anders is het 60 euro. Ex kosten KNHS

pol013

Berichten: 8997
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Re: Wedstrijd debuut: Rijvereniging omg Breda gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 16:10

Onder Breda: https://trouwekameraden.nl/ in chaam

Geen verplichtingen. Al zou het geen verplichting hoeven zijn om af en toe eens te helpen. Dat is ook gewoon leuk en gezellig. (en inderdaad wel zo sociaal)
Wel vaak korting op clinics voor leden.
Gebruik van het terrein en materiaal inbegrepen.

_helga_

Berichten: 6293
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 17:18

LiselotZorro schreef:
Als je alleen een lidmaatschap nodig hebt ivm wedstrijden kun je het beste lid worden van 't Zandeind. Hoef je alleen 1x per jaar de factuur te betalen, verder hoef je niks en geen club drama's.

Hier ben ik ook lid van rij ook voor kring de baronie dit is geloof ik de goedkoopste in de omgeving

veerledec

Berichten: 6690
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: Clinge

Re: Wedstrijd debuut: Rijvereniging omg Breda gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 18:15

Prins Bernhard (Rijen), kring De Baronie is 25 euro ex lidmaatschap KNHS. Geen verplichtingen.

Yess

Berichten: 1345
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Hooge Zwaluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 09:31

Mocht je nog geen rijvereniging hebben gevonden is de Driedorpruiters in Wagenberg misschien iets. 20 euro per jaar ex. Afdracht knhs. En 2,50 korting per proef op je startgeld bij deelname aan een wedstrijd.