Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sandra_H

Berichten: 2716
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 10:03

Getup schreef:
Komt omdat het over wp gaat . Iemand die lid is van "we all ride" , heeft er niets aan, een andere combi te laten rijden/ proef tig keer over te doen alvorens te filmen etc . Want daar hangt niets van af , je doet het voor jezelf .

Dit slaat echt nergens op :+


Maar je rijdt toch sowieso voor jezelf? Ook als er wel winstpunten zijn? Dan is het toch niet heel belangrijk (voor jouzelf) dat een ander het nodig vindt om de boel te bedonderen?

mavantos

Berichten: 3598
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 10:18

Ik vind het wel een heel leuk idee van de KNHS. Al zou ik wel een maximaal aantal proeven dat je mag insturen eraan hangen en bijvoorbeeld maximaal 1 winstpunt per ingestuurde proef? Met regeltjes kan je het wel minder 'aantrekkelijk' maken om ermee te frauderen. Eventueel alleen mogelijk maken voor de huidige, reeds aangevraagde startpassen, zodat je geen mensen krijgt die vanuit huis even 'snel' hun paard (die nog geen startpas heeft en als combinatie nooit op wedstrijd zijn geweest) willen klasseren voor bijvoorbeeld de verkoop. Een ander idee zou zijn om bijvoorbeeld alleen in de klasse waar je nu in rijdt winstpunten mag halen en niet kan promoveren op de videootjes. Het zijn maar een paar ideeën die ik heb, maar de KNHS zal er echt wel regeltjes aan hangen als het serieus blijkt te zijn.

Daarbij kan je op normale wedstrijd ook op een ander paard rijden en/of iemand anders laten rijden. Wordt echt praktisch nooit om een paspoort/ID gevraagd. Er werd hier ook gepraat over te strakke neusriemen, doping e.d. Ook dit is bij mij op wedstrijd nog nooit gecontroleerd en ik rij echt al een flink aantal jaren fanatiek wedstrijden inclusief selecties enz. Heb in al die jaren één keer op een subtop wedstrijd mijn paspoort, startpas en chip gecontroleerd gehad. Dat is trouwens al zeker 5 of 6 jaar geleden _O-

leonie87

Berichten: 4466
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 10:22

@irmaz op wedstrijd is er veel meer controle mogelijk. En zeg nou zelf, dot haalt toch de hele charme en geloofwaardigheid weg?

@dorothea. Dit is gister naar buiten gekomen. Ik ben hier persoonlijk al enkele dagen over aan het mailen met de knhs.

@dream. Het ontwikkelen van zoon app/platform moet klauwen vol geld kosten. Dat doe je niet voor 2 maandjes.

@sandra. Volledig met je eens maarja zo denkt niet iedereen.

@mava. Er zou net nu begonnen worden met meer controle door een toezichthouder verplicht te stellen.
Andere ruiter valt erg snel op door de sociale controle. Ander paard kan idd makkelijker maar durven nirtveel mensen. Nu maak je deze optie wel erg makkelijk want het kan gewoon weg niet gecontroleerd worden.

Lijkt me ook dat er wel regels aan gaan komen he. Maar hoe gaan ze dit allemaal ondervangen?

En jureren van film? Ik ben er geen voorstander van. Het geeft gewoon echt een ander beeld dan irl.

MyWishMax

Berichten: 25326
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 10:42

Weet je, er is op het moment heel veel aandacht voor het welzijn. Nieuwe regels worden gemaakt, er wordt geprobeerd om daar speciale mensen voor op te leiden om het te controleren enzovoorts. Die regels zijn nodig, omdat het niet altijd goed gaat in de hele sport (niet alleen de dressuur, maar het hele paardrijden). Ik snap best dat mensen zich daar zorgen om maken als het online voor winstpunten kan, want dan is er geen controle meer.
Een hoofdstel wat niet toegestaan is kan je nog zien, maar een bit of een te strakke neusriem, bloed ergens op het paard (tenzij je een schimmel hebt), hulpteugels met losrijden. Daar zijn allemaal regels voor gemaakt om het welzijn te controleren die dus niet gecontroleerd kunnen worden met online proefjes.

Ik heb die controles echt meerdere malen meegemaakt. Paspoort bijna elke selectie wel, bit sowieso op een aantal kampioenschappen, net als doping. Wel steekproeven dus niet bij iedereen, maar toch regelmatig gezien en meegemaakt. Chip controle ook bij kampioenschappen.

Plus dat ik er toch mee blijf zitten dat er alsnog een hoop mensen dan moeite gaan hebben om mee te doen. Ik mag geen extra personen meenemen en niemand mag blijven hangen nadat het paard gedaan is. Geen filmpje dus, want bij de C zit het juryhok waar je dus niks op de bakrand kan zetten. :') Zo zullen er meer stallen zijn waar je met het filmen in de knoop komt door de regels.

Ik heb ook geen moeite met een paar maanden niet kunnen starten, de laatste keer voor mij was vanwege blessures in 2018, maar ik blijf regelmatig een tijdje thuis om verder te kunnen oefenen.

mavantos

Berichten: 3598
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 11:13

@Leonie87, volgens mij waren ze pas net begonnen om dat te testen toch? Daarbij zie ik niet de meerwaarde van die punten te laten rijden door een ander, want zodra je een klasse hoger moet en het weer normaal is dan moet je toch weer zelf rijden. Als er dan iemand anders op video een paar winstpunten heeft gereden en je gaat zelf weer op wedstrijd kom je jezelf echt wel tegen. Helemaal als je zou zeggen dat het alleen mag bij de huidige actieve startpassen én je niet mag promoveren. Dan sluit je de mensen die alleen even snel een paard willen klasseren of even snel punten in een klasse hoger willen halen al uit.

@MyWishMax, vaak wordt er (als er al controle is op kleinere wedstrijden) controle alleen naar entingen gekeken en niet naar het paard zelf, de chip en/of bijvoorbeeld aftekeningen. En je kan het nooit ideaal maken voor iedereen, want je hebt ook mensen met een bak met aparte maten etc.

Zelf zou ik er ook geen moeite mee hebben om een tijd niet te starten, maar ik mag dan ook kiezen in welke klasse ik wil starten tot een bepaald niveau en de winstpunten zijn voor mij dan ook niet relevant. Al kan ik me wel voorstellen dat als je bijvoorbeeld een paard tijdelijk te rijden hebt je nu wel een hele tijd aan wedstrijden mist en zo'n iemand wel heel blij zou zijn.

Getup

Berichten: 8281
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 11:29

Sandra_H schreef:
Getup schreef:
Komt omdat het over wp gaat . Iemand die lid is van "we all ride" , heeft er niets aan, een andere combi te laten rijden/ proef tig keer over te doen alvorens te filmen etc . Want daar hangt niets van af , je doet het voor jezelf .

Dit slaat echt nergens op :+


Maar je rijdt toch sowieso voor jezelf? Ook als er wel winstpunten zijn? Dan is het toch niet heel belangrijk (voor jouzelf) dat een ander het nodig vindt om de boel te bedonderen?


Ik wel....Maar velen blijkbaar niet, als ik dit zo lees ( en de reacties op facebook) over eventuele doping, paardenruil, ruiterruil, losrijden, tig keer filmen etc

SweetVanille
Berichten: 1772
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 11:48

dorothea schreef:
Wat voor dag is het vandaag ook alweer? Oh ja...1 april? *\%/*


Zou wel een hele misplaatste grap zijn.
Knhs had het er een week geleden op FB al over dat ze ermee bezig waren iets online te realiseren.

Sandra_H

Berichten: 2716
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 11:53

Getup schreef:
Ik wel....Maar velen blijkbaar niet, als ik dit zo lees ( en de reacties op facebook) over eventuele doping, paardenruil, ruiterruil, losrijden, tig keer filmen etc


Inderdaad. Tig keer filmen lijkt mij het minste probleem. Wat is er op tegen om de beste versie in te sturen, zolang die mogelijkheid er voor iedereen is? Ik denk dat de omstandigheden voor iedereen sowieso meer gelijk zijn als je thuis rijdt. Er zijn immers ook zat ruiters die hun wedstrijden alleen maar op eigen terrein rijden, die hebben dat voordeel dan op de ruiters die van buiten komen.

en v.w.b. eventuele doping: dat zul je (neem ik aan) op een reguliere wedstrijd toch ook hebben. Voorzover ik weet wordt er nergens standaard bij iedereen gecontroleerd, hooguit steeksproefgewijs. En ik kan me dan niet voorstellen dat er niemand is die de gok dan niet neemt.

Bitcontrole en misschien zelfs een neusriem check kan online ook, als je je paard na de proef even in close up laat zien en het bit uit doet en toont. Zo kun je ook de aan- of (liever, natuurlijk) afwezigheid van spoorplekken laten zien. En ja, ook daarin valt te frauderen natuurlijk, maar als dat algemeen gebruik is in de wedstrijdsport dan weet ik het ook niet meer....

manubres

Berichten: 2778
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 12:23

Yvank_ schreef:
Maar dan is het hele idee van wedstrijden rijden toch weg? Waarom als je paard het niet fijn vindt op wedstrijd te gaan zou je dan perse toch thuis winstpunten willen rijden? Ik heb een enorm kijkerig paard wat mij vaak zat tegenzit. Maar het hele idee is dat je daar op wedstrijd dan toch kan gaan rijden en het moet doen met de omstandigheden die voor een ieder gelijk zijn.

Nogmaals dat je een filmpje kan sturen om te beoordelen prima initiatief maar hier klasseringen aan hangen? Koopt iemand een paard die M2 geklasseerd is en nog nooit van de dam geweest is :+


Je kunt overal spoken gaan zien, of juist mogelijkheden. Een Z paard kopen die maar 1x op wedstrijd is geweest bestaat ook...
Loslaten is soms best moeilijk. Maar ik zie heel veel positieve punten in het thuis je proef mogen rijden. En ik vraag me af...hoe wordt er op wedstrijd nu gecontroleerd dat de juiste ruiter er op zit? Heb je nu foto's op je startkaart? Ben al een tijdje niet meer gestart...maar in "mijn tijd" had ik geen foto op mijn startkaart. Mijn bit is nog nooit gecontroleerd en mijn paspoort nauwelijks. En dopingcontroles ken ik niet op regionale amateur wedstrijden.

Dee_Es

Berichten: 3664
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 13:38

Ik vind dit nog niet zo'n gek idee van de KNHS al denk ik dat ze zich ook gedwongen voelen omdat ze anders klanten kwijtraken aan weallride en andere kleinere initiatieven.
Ik zou het ook prima vinden als de KNHS ons financieel compenseert op onze startpassen maar als ik toch op een of andere manier winstpunten zou kunnen rijden dan zou dat heel erg welkom zijn.

Spoiler:
Ik heb op mijn vorige startpas 3 wedstrijden kunnen rijden toen paard geblesseerd raakte. Pas toch vernieuwd want paard is weer goed dus ik kan weer starten maar nu heb ik er weer niks aan. Ondertussen hang ik vast in de B terwijl mijn paard thuis op M2 niveau werd getraind


Ik heb even de opmerkingen van Leonie87 overgenomen. Ik denk dat er namelijk wel erg veel beren op de weg worden gezien.

-   Ongeoorloofde middelen zoals verdoving of pijnstillers >> we hebben het over de B-M2...ik ben hier in ieder geval nog nooit op gecontroleerd
-   Neusriem? (dit is een punt waar ze zelf heel veel over zeuren) >> Groeten, afstijgen, vingers onder neusriem stoppen op het filmpje?
-   Losrijden (wie rijd het paard los? Word er met niet toegestane hulpmiddelen los gereden?) >> er zijn ook ruiters die de 1e proef door hun instructrice laten starten en de 2e proef zelf rijden, dan rijdt iemand anders los en dat is gewoon toegestaan. Hulpmiddelen worden er op gewone wedstrijden ook wel gebruikt. Ik heb ze iig wel in een andere bak zien losrijden met slof. Niet netjes nee maar ook op wedstrijden waar wel gecontroleerd wordt weet je niet of die ruiter eerst nog het paard thuis een half uur opgeknoopt heeft.
-   Wie rijd het paard? Geen mens weet hoe iedere ruiter eruit ziet, ik kan mijn instructrice ook wel even laten starten. >> is persoonsfraude niet strafbaar?
-   Instructie tijdens de proef. Je haalt gewoon het geluid onder de proef uit of gebruik een oortje >> oortje kan je zien, geluid moet lijkt mij onder de proef blijven
-   Welk paard rijd je? Zelfde verhaal als de ruiter. Vos merrie is een ruim begrip bijvoorbeeld >> wordt hier nooit gecontroleerd op wedstrijd tenzij je selecties rijdt dus verschilt niks met echte wedstrijden
-   Knippen en plakken. Als je een beetje kan editen, kun je dit zeer onopvallend doen. >> filmen via app die dit blokkeert?
- zelfde film meermaals insturen? >> zelfde als hierboven
 
Maar heel eerlijk, zijn we echt zo ontzettend bang als iemand onterecht een winstpuntje krijgt? We hebben het over maximaal de M2. Hartstikke leuk om te bereiken voor de hobby-ruiter maar verder echt niet van betekenis. Ik kan me echt niet zo druk maken om fraude op dit niveau hoor. In noord america mag je je gewoon inschrijven op het niveau dat jij denkt te kunnen, daar geeft dat toch ook geen gigantische problemen?

Het zou natuurlijk helemaal leuk zijn als je live wedstrijden zou kunnen doen. Dat je een bepaalde starttijd hebt en dan live streamt naar de jury maar denk niet dat dit haalbaar is ivm slechte wifi/geen 4G.

Rosebud

Berichten: 2008
Geregistreerd: 26-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-20 06:36

Dee_Es schreef:
Ik vind dit nog niet zo'n gek idee van de KNHS al denk ik dat ze zich ook gedwongen voelen omdat ze anders klanten kwijtraken aan weallride en andere kleinere initiatieven.
Ik zou het ook prima vinden als de KNHS ons financieel compenseert op onze startpassen maar als ik toch op een of andere manier winstpunten zou kunnen rijden dan zou dat heel erg welkom zijn.

Spoiler:
Ik heb op mijn vorige startpas 3 wedstrijden kunnen rijden toen paard geblesseerd raakte. Pas toch vernieuwd want paard is weer goed dus ik kan weer starten maar nu heb ik er weer niks aan. Ondertussen hang ik vast in de B terwijl mijn paard thuis op M2 niveau werd getraind


Ik heb even de opmerkingen van Leonie87 overgenomen. Ik denk dat er namelijk wel erg veel beren op de weg worden gezien.

-   Ongeoorloofde middelen zoals verdoving of pijnstillers >> we hebben het over de B-M2...ik ben hier in ieder geval nog nooit op gecontroleerd
-   Neusriem? (dit is een punt waar ze zelf heel veel over zeuren) >> Groeten, afstijgen, vingers onder neusriem stoppen op het filmpje?
-   Losrijden (wie rijd het paard los? Word er met niet toegestane hulpmiddelen los gereden?) >> er zijn ook ruiters die de 1e proef door hun instructrice laten starten en de 2e proef zelf rijden, dan rijdt iemand anders los en dat is gewoon toegestaan. Hulpmiddelen worden er op gewone wedstrijden ook wel gebruikt. Ik heb ze iig wel in een andere bak zien losrijden met slof. Niet netjes nee maar ook op wedstrijden waar wel gecontroleerd wordt weet je niet of die ruiter eerst nog het paard thuis een half uur opgeknoopt heeft.
-   Wie rijd het paard? Geen mens weet hoe iedere ruiter eruit ziet, ik kan mijn instructrice ook wel even laten starten. >> is persoonsfraude niet strafbaar?
-   Instructie tijdens de proef. Je haalt gewoon het geluid onder de proef uit of gebruik een oortje >> oortje kan je zien, geluid moet lijkt mij onder de proef blijven
-   Welk paard rijd je? Zelfde verhaal als de ruiter. Vos merrie is een ruim begrip bijvoorbeeld >> wordt hier nooit gecontroleerd op wedstrijd tenzij je selecties rijdt dus verschilt niks met echte wedstrijden
-   Knippen en plakken. Als je een beetje kan editen, kun je dit zeer onopvallend doen. >> filmen via app die dit blokkeert?
- zelfde film meermaals insturen? >> zelfde als hierboven
 
Maar heel eerlijk, zijn we echt zo ontzettend bang als iemand onterecht een winstpuntje krijgt? We hebben het over maximaal de M2. Hartstikke leuk om te bereiken voor de hobby-ruiter maar verder echt niet van betekenis. Ik kan me echt niet zo druk maken om fraude op dit niveau hoor. In noord america mag je je gewoon inschrijven op het niveau dat jij denkt te kunnen, daar geeft dat toch ook geen gigantische problemen?

Het zou natuurlijk helemaal leuk zijn als je live wedstrijden zou kunnen doen. Dat je een bepaalde starttijd hebt en dan live streamt naar de jury maar denk niet dat dit haalbaar is ivm slechte wifi/geen 4G.


Dit dus, helemaal mee eens.
Ik vind sommige opmerkingen hier ook bijna misgunnend overkomen. Het gaat er toch om op wat voor niveau jij en je paard lopen. Wat is het dan fijn dat je nu alsnog doelgericht kan trainen, punten krijgt als beloningen en weer goede feedback hebt om mee aan de slag te gaan. En het is idd B-M2, waar hebben we het over. Ik zit hier met het zelfde, kan eindelijk naar 1,5 jaar weer starten. Paard loopt echt super en wil nu eindelijk ook wel eens verder dan die B met 3 wedstrijdjes.

Spenk
Berichten: 21783
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 07:31

Je kunt toch verder? Als je nu nog twee maandjes traint kan je in paar wedstrijden straks door die B zijn. 2 wp per proef is makkelijk te doen. Het is net of mensen hier alleen doelgericht kunnen trainen als ze op wedstrijd kunnen. Ik blijf wel vaker een hele poos thuis om even door te trainen.

Daphne__
Berichten: 12462
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 07:50

manubres schreef:
Yvank_ schreef:
Maar dan is het hele idee van wedstrijden rijden toch weg? Waarom als je paard het niet fijn vindt op wedstrijd te gaan zou je dan perse toch thuis winstpunten willen rijden? Ik heb een enorm kijkerig paard wat mij vaak zat tegenzit. Maar het hele idee is dat je daar op wedstrijd dan toch kan gaan rijden en het moet doen met de omstandigheden die voor een ieder gelijk zijn.

Nogmaals dat je een filmpje kan sturen om te beoordelen prima initiatief maar hier klasseringen aan hangen? Koopt iemand een paard die M2 geklasseerd is en nog nooit van de dam geweest is :+


Je kunt overal spoken gaan zien, of juist mogelijkheden. Een Z paard kopen die maar 1x op wedstrijd is geweest bestaat ook...


Sowieso, die paarden die nooit de dam af geweest zijn en wel m2 zijn heb je nu ook gewoon.. Er zijn manege's die KNHS wedstrijden organiseren en pensionstalling aan bieden. Dan kun je dus gewoon starten op de stal waar je paard staat.

Cioccolato

Berichten: 6618
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 08:07

Leuk idee. Hebben we tenminste wat te doen. En doet de knhs iets. Als de knhs niks doet krijgen ze ook iedereen op hun dak
T is nooit goed :+

Anoniem

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 08:41

Je hebt tegenwoordig ook een dagpas dus als mensen 'goedkoop' / 'snel' hun paard op een hoger niveau willen starten is dat helemaal niet zo moeilijk of duur meer. Het lijkt mij super fijn juist, ook voor mensen die bijvoorbeeld geen trailer hebben?!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 09:25

Wat ik wel raar vind, is dat er op de Facebook pagina van de knhs noch hun eigen website helemaal met geen woord wordt gerept over dit plan.

SparklingApp

Berichten: 1946
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 11:45

Ik vind het een leuk idee!
En misschien blijft het wel een goede optie voor de toekomst, dat je af en toe een filmpje opstuurt voor punten en af en toe een wedstrijd met als extra het klassement, gezelligheid en oefening op vreemd terrein.

Caritas ik kan me voorstellen dat ze eerst hun startpashouders op de hoogte stellen met zoiets bezig te zijn en pas als alles helemaal rond is de definitieve plannen naar buiten brengen?

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 12:07

SparklingApp schreef:
Ik vind het een leuk idee!
En misschien blijft het wel een goede optie voor de toekomst, dat je af en toe een filmpje opstuurt voor punten en af en toe een wedstrijd met als extra het klassement, gezelligheid en oefening op vreemd terrein.

Caritas ik kan me voorstellen dat ze eerst hun startpashouders op de hoogte stellen met zoiets bezig te zijn en pas als alles helemaal rond is de definitieve plannen naar buiten brengen?
heb al jaren een startpas. :j

SweetVanille
Berichten: 1772
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 12:08

Caritas schreef:
Wat ik wel raar vind, is dat er op de Facebook pagina van de knhs noch hun eigen website helemaal met geen woord wordt gerept over dit plan.



Zeker wel, op de Facebook van KNHS hebben ze zelf onder een artikel gereageerd met dat ze dit aan het uitwerken zijn :)

mavantos

Berichten: 3598
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 12:15

Caritas schreef:
SparklingApp schreef:
Ik vind het een leuk idee!
En misschien blijft het wel een goede optie voor de toekomst, dat je af en toe een filmpje opstuurt voor punten en af en toe een wedstrijd met als extra het klassement, gezelligheid en oefening op vreemd terrein.

Caritas ik kan me voorstellen dat ze eerst hun startpashouders op de hoogte stellen met zoiets bezig te zijn en pas als alles helemaal rond is de definitieve plannen naar buiten brengen?
heb al jaren een startpas. :j


Dan staat het gewoon in de nieuwsbrief die je hebt gekregen. Daar staat ook dat de week van 6 april we meer zouden moeten weten.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 12:30

mavantos schreef:
Dan staat het gewoon in de nieuwsbrief die je hebt gekregen. Daar staat ook dat de week van 6 april we meer zouden moeten weten.

Laatste nieuwsbrief is van 6 maart en zie het écht niet. Hoop dat het doorgaat hoor, paard laadt niet makkelijk en dat is dan sowieso al een voordeel.

Tilmar

Berichten: 3316
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 12:35

Was het geen 1 april grap?
Ik ben jury en heb er echt niks over gehoord.
De controle lijkt me niet te doen via video.

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 12:40

@Caritas, afgelopen dinsdag heb ik de mail gehad waarin die stond, die was geadresseerd aan 'beste startpashouder'.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 12:52

DoretteK schreef:
@Caritas, afgelopen dinsdag heb ik de mail gehad waarin die stond, die was geadresseerd aan 'beste startpashouder'.

Volgens mijnknhs zou ik twee nieuwsbrieven moeten ontvangen: dressuur en westrijdsport. Laatste mail ging over een afgelaste wedstrijd. Zou het een pilot zijn waarbij ze leden hebben gemaild die vaak hebben gestart de afgelopen x maanden?

mavantos

Berichten: 3598
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 12:53

Caritas schreef:
DoretteK schreef:
@Caritas, afgelopen dinsdag heb ik de mail gehad waarin die stond, die was geadresseerd aan 'beste startpashouder'.

Volgens mijnknhs zou ik twee nieuwsbrieven moeten ontvangen: dressuur en westrijdsport. Laatste mail ging over een afgelaste wedstrijd. Zou het een pilot zijn waarbij ze leden hebben gemaild die vaak hebben gestart de afgelopen x maanden?



Nee, want ik heb sinds december al niet meer gestart. Is gewoon een algemene mail met update over corona, waarin ook staat dat ze bezig zijn met het online plan. Is de nieuwsbrief voor Wedstrijdsporters. Dinsdag 31 maart ontvangen rond 14.30