Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tessie98xx

Berichten: 79
Geregistreerd: 12-03-17
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 11:42

urosa schreef:
NaomiHaffie: gefeliciteerd met je winstpunt!

Queelens, mooie punten hoor :D

Tessie98xx: super zeg, dat zijn mooie punten! Fijn dat het online starten je zoveel gebracht heeft!

Ik heb er ook wel echt meer proefjes routine van gekregen. Ben echt zo benieuwd hoe zaterdag onze eerste M1 wedstrijd gaat. Vorige keer was meetmoment in de L2, toch anders.

Nickeltje: gefeliciteerd met je winstpunt, leuk van dat commentaar :)

Nicje87: ook gefeliciteerd met je winstpunt!

Helmab, jammer dat het iets tegenvalt, maar alsnog echt geen verkeerde punten!

XRoossie95: super dat jullie de online periode af konden sluiten met een winstpunt :D


Urosa: ik had het vorige meetmoment in de L1 ook nog wel iets spanning inderdaad. Maar ik merkte afgelopen zaterdag dat dat echt alweer veel minder was. Aankomende zondag hebben we weer wedstrijd en daarna gaan we proberen om er een beetje routine in te houden :)
Succes zaterdag met je wedstrijd!

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 12:37

Iedereen gefeliciteerd met de punten!

Ik wacht nog in spanning af..punten staan er nog niet op maar zal binnenkort wel komen.

Dee_Es

Berichten: 3665
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 19:02

Het gaat hier zo langzamerhand stil worden denk ik.

Ik had de KNHS even een berichtje gedaan. Had nog altijd mijn punten van de 20e niet. Kreeg ik een berichtje terug dat ze mn punten en protocol geupload had en gefeliciteerd met je mooie score...dus ik natuurlijk snel kijken. 205,5 punt en een volgeschreven protocol, wow. Ik hoop nog steeds dat er een soort vervolg komt op de online proeven maar zo niet dan was dit een mooie afsluiting.

helmab

Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 09:03

Dee_Es schreef:
Het gaat hier zo langzamerhand stil worden denk ik.

Ik had de KNHS even een berichtje gedaan. Had nog altijd mijn punten van de 20e niet. Kreeg ik een berichtje terug dat ze mn punten en protocol geupload had en gefeliciteerd met je mooie score...dus ik natuurlijk snel kijken. 205,5 punt en een volgeschreven protocol, wow. Ik hoop nog steeds dat er een soort vervolg komt op de online proeven maar zo niet dan was dit een mooie afsluiting.



O nou dat is even leuk zeg! Gefeliciteerd met je punten

Ik vrees het ook maar hopelijk is de stilte tijdelijk ;)

helmab

Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 09:07

@urosa Heel veel succes Zaterdag!

Flower zit nu aan kuurtje om te ontfiften... merkte al dat ze erg onrustig was met het rijden en dat was ook beetje met het laatste proefje(dat ze wat gespannen liep) Ze is nu al weer wat vrolijker en mag morgen weer longeren en Vrijdag er weer op :D

kincsem

Berichten: 198
Geregistreerd: 13-06-14

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 12:30

Ik zie weer mooie punten voorbij komen. Gefeliciteerd iedereen! Heel benieuwd hoe en of online wedstrijden doorgaan.

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 12:42

Helmab: fijn dat je al effect merkt van het kuurtje!

Dee_Es: wauw wat super zeg! Dat zijn mega punten :D

Wel apart dat ze in het eerdere bericht vertelden sowieso meer informatie voor 1 september te hebben, en dat dan deze week de overleggen pas zijn? Nouja. Zal dan op zijn vroegst wel na het weekend worden?

estell__

Berichten: 953
Geregistreerd: 31-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 20:12

helmab schreef:
@urosa Heel veel succes Zaterdag!

Flower zit nu aan kuurtje om te ontfiften... merkte al dat ze erg onrustig was met het rijden en dat was ook beetje met het laatste proefje(dat ze wat gespannen liep) Ze is nu al weer wat vrolijker en mag morgen weer longeren en Vrijdag er weer op :D

Wat voor een kuurtje is dat Helma en waarvoor gebruik je dat? Mag ook via Pb hoor!

Komen weer goede punten voorbij, super!

Urosa: had jij nou al weer live gestart?
Ik vind het inderdaad ook wel een beetje jammer dat je eerst wordt doorgegeven dat er voor 1 sept meer duidelijkheid komt en er nu geen enkele duidelijkheid verder is... maar goed dat komt vast goed :’) ik ben ook gewoon benieuwd!

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 16:02

estell__ schreef:
Urosa: had jij nou al weer live gestart?
Ik vind het inderdaad ook wel een beetje jammer dat je eerst wordt doorgegeven dat er voor 1 sept meer duidelijkheid komt en er nu geen enkele duidelijkheid verder is... maar goed dat komt vast goed :’) ik ben ook gewoon benieuwd!

Nee nog niet! Geplande wedstrijd was door de storm afgelast. Ik ga nu zaterdag op wedstrijd. Moet om 13.45 starten dus dat is een fijne tijd. Heb er super veel zin in :D Vandaag echt fijn gereden, rij nu sinds kort zonder zweep en dat begint echt zijn vruchten af te werpen, hij bleef vandaag lekker aan en was op het einde zelfs echt scherp op de hulpen. Wat 'aparte' lijntjes van de proeven gereden en dat deed hij ook gelijk goed dus dat geeft goede moed voor morgen. Het is wel zeikweer zeg, wij waren ook natgeregend :+

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 17:50

Veel plezier en succes zaterdag Urosa! Fijn dat het zo goed gaat in de training, dat geeft goede hoop voor de wedstrijd.

Wij hebben hard getraind met de instructrice eerst erop en dan ik nog even en gaan dit weekend kijken of dat we weer een beetje in een stijgende lijn zitten.

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 12:29

Ik heb vanmorgen m’n punten terug gekregen van het laatste online event..192,5 punt!Erg blij mee.Het binnenseizoen gaan we echt op pad..ben benieuwd hoe het dan gaat.

Imke95
Berichten: 322
Geregistreerd: 12-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 13:17

eefjuh20 schreef:
Ik heb vanmorgen m’n punten terug gekregen van het laatste online event..192,5 punt!Erg blij mee.Het binnenseizoen gaan we echt op pad..ben benieuwd hoe het dan gaat.


Zo, netjes zeg! Gefeliciteerd!
Wij gaan ook het indoorseizoen weer op pad; gister een wedstrijdplanning gemaakt *\o/*

estell__

Berichten: 953
Geregistreerd: 31-07-09

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 17:54

Iedereen weer op pad! Fijn! Wij gaan ook op pad. Ben benieuwd!

Urosa: hoe is t gegaan? Heeft die zich kunnen gedragen? :))

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 18:18

estell__ schreef:
Urosa: hoe is t gegaan? Heeft die zich kunnen gedragen? :))

Ja, hij was gelukkig braaf! Zo ken ik hem weer ipv monster modus op vreemd terrein :')
Echt super tevreden, 2x 1ste met 189,5 en 188,5. Ik had beide proeven echt een grote fout zitten. Opeens dikke stortbui op het dak midden in mijn galop vond ie toch wat spannend (eerste was binnen omdat het terrein door alle regen vannacht wat minder was), en de tweede proef was mijn voorlezer te langzaam. Had wel uit mijn hoofd geleerd, maar ze liepen ook giga uit dus beetje moe. Gokte ik het vervolg, net verkeerd gegokt :+ En de baan was wat nat/glad dus met halthouden viel hij bijna. Vond overigens wel dat de organisatie het super had opgelost allemaal zodat het wel door kon gaan, maar het was even schipperen. Inrijden was ook in een hele kleine binnenbaan, met tich paarden. Dusja, kon amper een galopje doen. Maargoed daar had iedereen last van. Hij liep echter heel fijn en de dingen waar we aan gewerkt hadden merkte ik ook. Op naar 20 september en dan de fouten er even uit :D

https://youtu.be/1N4sqVLmcnw
Wat korte stukjes uit de proeven, ik beweer absoluut niet dat het allemaal perfect is. Maar wel heel trots gezien waar we vandaan komen. :o

Eefjuh20: mooie punten gefeliciteerd!

Fleury: fijn dat je instructrice zo kan helpen! Ga je dan weer op wedstrijd?

Heeft iedereen inmiddels alle punten binnen?

helmab

Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 18:36

eefje Gefeliciteerd met je punten

Fetje

Berichten: 28
Geregistreerd: 16-11-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 18:37

urosa schreef:
estell__ schreef:
Urosa: hoe is t gegaan? Heeft die zich kunnen gedragen? :))

Ja, hij was gelukkig braaf! Zo ken ik hem weer ipv monster modus op vreemd terrein :')
Echt super tevreden, 2x 1ste met 189,5 en 188,5. Ik had beide proeven echt een grote fout zitten. Opeens dikke stortbui op het dak midden in mijn galop vond ie toch wat spannend (eerste was binnen omdat het terrein door alle regen vannacht wat minder was), en de tweede proef was mijn voorlezer te langzaam. Had wel uit mijn hoofd geleerd, maar ze liepen ook giga uit dus beetje moe. Gokte ik het vervolg, net verkeerd gegokt :+ En de baan was wat nat/glad dus met halthouden viel hij bijna. Vond overigens wel dat de organisatie het super had opgelost allemaal zodat het wel door kon gaan, maar het was even schipperen. Inrijden was ook in een hele kleine binnenbaan, met tich paarden. Dusja, kon amper een galopje doen. Maargoed daar had iedereen last van. Hij liep echter heel fijn en de dingen waar we aan gewerkt hadden merkte ik ook. Op naar 20 september en dan de fouten er even uit :D

https://youtu.be/1N4sqVLmcnw
Wat korte stukjes uit de proeven, ik beweer absoluut niet dat het allemaal perfect is. Maar wel heel trots gezien waar we vandaan komen. :o



Hier mag je ook trots op zijn! Mooie punten ook al hadden er geen fouten in gezeten.
En wat leuk dat je er een filmpje bij hebt gedaan! Wat een heerlijk ontspannen beeld! En volgens mij ook een vrolijke lach op jou gezicht

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 19:35

Fetje schreef:
Hier mag je ook trots op zijn! Mooie punten ook al hadden er geen fouten in gezeten.
En wat leuk dat je er een filmpje bij hebt gedaan! Wat een heerlijk ontspannen beeld! En volgens mij ook een vrolijke lach op jou gezicht

Lief van je!

Vind het altijd wel leuk om alles een beetje te delen, zie je ook het proces (dat blijft paardrijden toch) en de weg erna toe. Achteraf zo jammer dat de eerste keer rijden niet op film is. Maar dat wilden de eigenaren mij toen niet aan doen :') ging echt vreselijk. Tegen de hand, mond open. Boos. Staken. Zo scheef dat hij geen hoeken kon rijden. Maar dat was nu wel een hele leuke voor en na geweest haha.

_Anneruth

Berichten: 5142
Geregistreerd: 15-03-07
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 08:53

Ik heb een paar maanden geen online events gereden en wil me nu weer inschrijven maar kan via de kalender van de KNHS geen datums vinden. Is het online events rijden eruit?

Spenk
Berichten: 21793
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 08:55

Ja dat was tot september daarna zou het stoppen.

_Anneruth

Berichten: 5142
Geregistreerd: 15-03-07
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 09:05

Yvank_ schreef:
Ja dat was tot september daarna zou het stoppen.

Aha! thanks. Hoef ik niet verder te zoeken :).

Dee_Es

Berichten: 3665
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 10:17

Gefeliciteerd eefjuh en urosa.
Leuk zo'n filmpje er bij! Ik vind jullie een leuke combi.

helmab

Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 10:51

Yvank_ schreef:
Ja dat was tot september daarna zou het stoppen.



Volgens mij is dat nog niet 100% zeker. Misschien gaan ze er mee door

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 20:51

Dee_Es schreef:
Gefeliciteerd eefjuh en urosa.
Leuk zo'n filmpje er bij! Ik vind jullie een leuke combi.

Thanks :D

Spenk
Berichten: 21793
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 21:01

helmab schreef:
Yvank_ schreef:
Ja dat was tot september daarna zou het stoppen.



Volgens mij is dat nog niet 100% zeker. Misschien gaan ze er mee door

Het zou sowieso stoppen in september en ze gaan nog onderzoeken of ze misschien het doorgang laten vinden maar daar is niks over bekend nog.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 22:08

urosa schreef:
Fleury: fijn dat je instructrice zo kan helpen! Ga je dan weer op wedstrijd?


Ik ben dit weekend op wedstrijd geweest. En haalde ik online nog 157.5 en 172, nu heb ik 185, 189.5, 181 en 188.5 gereden en daarmee zijn we M1 startgerechtigd! Super trots op de vooruitgang in een paar weken. Nu verder trainen voor de M1 want de proeven kan ze wel maar het moet allemaal meer van achter komen. Maar ik heb totaal geen haast dit was mijn doel en die is gehaald. :#

Jij ook gefeliciteerd met je 2 1e plaatsen! Leuk ook je filmpje. Hij lijkt niet eens op een pony.