Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tilmar

Berichten: 3317
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 16:33

Ik heb 2 B en 10 L1 gekregen. Wel leuk na 50 B proeven :D
Hoewel ik het nog niet zat was hoor, elke keer andere omgeving, andere combinatie. Ben elke keer benieuwd wat ik te zien krijg.

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10444
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 16:35

Tilmar schreef:
Ik heb 2 B en 10 L1 gekregen. Wel leuk na 50 B proeven :D
Hoewel ik het nog niet zat was hoor, elke keer andere omgeving, andere combinatie. Ben elke keer benieuwd wat ik te zien krijg.


Dat herken ik ook ja. Het houd mij in ieder geval wel scherp.

Ik probeer ook best wat aan commentaar er bij te zetten daar heb ik in ieder geval genoeg tijd voor met 15 minuten per combinatie :)

helmab

Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 16:43

Tilmar schreef:
Ik heb 2 B en 10 L1 gekregen. Wel leuk na 50 B proeven :D
Hoewel ik het nog niet zat was hoor, elke keer andere omgeving, andere combinatie. Ben elke keer benieuwd wat ik te zien krijg.



Dat geloof ik je ziet verschillende plekken en iedereen filmt weer anders haha

Mijn moeder is zo niet handig met een tel hahaha

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 16:57

Zo proefje van de 9e weer terug en weer een winstpuntje erbij gereden. Na 3 wat mindere proeven is dat ook wel weer eens fijn :D

helmab

Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 16:58

zo dat is snel

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 17:08

Levita: fijn weer een winstpunt erbij!

Merlesimone: tof zo'n eerste punt in een nieuwe klasse :D

Ik wil ook graag M1 starten, nieuwe klasse en meer uitdaging haha. Nog even geduld :')

helmab

Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 17:13

*\o/* Gefeliciteerd natuurlijk!!!!

Levita schreef:
Zo proefje van de 9e weer terug en weer een winstpuntje erbij gereden. Na 3 wat mindere proeven is dat ook wel weer eens fijn :D

DesertOrchid

Berichten: 85
Geregistreerd: 14-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 17:51

Tilmar schreef:
Ik heb 2 B en 10 L1 gekregen. Wel leuk na 50 B proeven :D
Hoewel ik het nog niet zat was hoor, elke keer andere omgeving, andere combinatie. Ben elke keer benieuwd wat ik te zien krijg.


Ik ben toch altijd benieuwd of ik daar dan tussen zit, L1. Lijkt me wel heel grappig en toevallig.

En leuk toch, steeds andere uitzicht en omgeving, hihi.

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 18:15

ynskek schreef:
Ik heb er net weer 16 binnengekregen uit de B. Ben benieuwd. Ga vanavond er voor zitten

Wie weet ook wel van mij :D

Ondanks dat het onzinnig is om nu al punten te verwachten, heb ik me vandaag toch ook schuldig gemaakt aan mijnknhs checken :+ Hopeloos :))
We gaan in elk geval zondag of dinsdag weer filmen, te vroeg om al uitslag te hebben maar heb zelf een aantal verbeterpunten opgesteld waar ik mee bezig ga :)

Suzan_bobar

Berichten: 4249
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Veluwe

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 18:31

Hier was de eerste live wedstrijd op vred terrein. Helaas door het slechte weer en te slechte bodem werd deze afgelast,... Stress om niets dus. Nu weer kijken wat ik ga doen. Had net de startkaart weer in laten gaan, maar nu zijn er geen wedstrijden in de buurt,.. misschien toch nog een keer filmen dan, tot hoe lang voor de wedstrijd kun je je nog opgeven?

magic_lover

Berichten: 15572
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 18:36

urosa schreef:
helmab schreef:
protocol en punten staan neem ik aan op mijn knhs

Ja klopt! Weet niet of je met dit paard al geklasseerd bent? Maar met mijn eerste event zag ik de uitslag eerst niet via de App en Mijn Klasseringen. Dat kon pas toen de eerste uitslag verwerkt was. Dus toen checkte ik via de computer en dan via uitslagen en mijn wedstrijdhistorie

Ohja idd bij mijn klasseringen staat geen protocol, maar bij mijn wedstrijd historie wel idd, thnx! +:)+

Sanet

Berichten: 7969
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 21:55

Caritas schreef:
(Niet dat je 30*0 scoort, hihi)


Dat zou wat zijn -O-
Dan ben je toch gewoon “NG” = niet gestart

estell__

Berichten: 953
Geregistreerd: 31-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 22:03

Sanet schreef:
Caritas schreef:
(Niet dat je 30*0 scoort, hihi)


Dat zou wat zijn -O-
Dan ben je toch gewoon “NG” = niet gestart

Als je niet start en niet afmeld gebeurd er niks. Dan ben je gewoon “NG”

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10444
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 22:05

Zo ik ben er ook weer doorheen voor nu.

Zaten een paar mooie proeven tussen met 203, 195,5 en 194 maar ik kon helaas niet iedereen blij maken met een mooie winstpunt.

Nu lekker weekend houden en komende zondag weer live langs de baan :)

estell__

Berichten: 953
Geregistreerd: 31-07-09

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 22:13

Wat een mooie punten komen hier weer voorbij zeg!

Ik heb helaas mn punten L1 paarden nog niet. Het is echt een mentaal dingetje deze keer hahaha! Maar goed, je weet dat het event pas 1 dag gesloten is en dat je geduldig moet zijn. Ik vind het alleen zo spannend hoe we beoordeeld worden in een klasse hoger. Dat is het eigenlijk meer deze keer.

Wij gaan 1 augustus ook naar een meetmoment. Aan de ene kant vind ik het fijn om weer is - na heel wat jaar - naar ander terrein te gaan en “echt” op concours en direct mn punten en t sfeertje enzo. Aan de andere kant vind ik het met mijn heethoofd ook wel heerlijk “veilig” thuis. Maar ook dat is iets waar je, je gewoon over heen moet zetten natuurlijk!
Voorlopig blijven wij mooi ook elke week online events rijden vooral om een beetje te leren hoe je nou eigenlijk een proef rijd.. en dat geldt uiteraard meer voor mij dan voor mijn paard

ladyrosa

Berichten: 677
Geregistreerd: 27-09-11

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 23:15

Ik heb inmiddels met behulp van mijn trouwe cameravrouw Vientje al 7 winstpunten kunnen halen in het B via deze online proeven :D
Ik ben wel een beetje klaar met het B O:) dus ben erg blij dat ik nu in de L1 kan starten. Heb m'n laatste filmpje in de B woensdag opgestuurd en ga dinsdag voor het eerst L1 *\o/*

xsensibel

Berichten: 1464
Geregistreerd: 02-02-13
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 09:01

Zo ik liep 3 pagina’s achter.

Wij gaan de 19e weer op echte wedstrijd. Onze laatste keer reden wij op een uit wedstrijd 161, in de tussentijd bij een andere instructrice gaan lessen. Voor mn proef van de 2e hadden wij 191 punten. Dat is dus écht een enorm verschil. Ben benieuwd wat ze gaat doen als ze niet veilig in haar eigen thuis situatie is :j

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 09:30

Xsensibel: zo dat is wel een groot verschil! Komt dan de 19e vast ook goed. Zelf gewoon blijven rijden en ondertussen genieten!

Ik denk altijd, wat mijn paard bedenkt heb ik toch geen controle over. Kan alleen zorgen dat ik zelf goed en netjes blijf rijden :+

Ladyrosa: super leuk dat je een nieuwe klasse kan starten!

Estell: die regelmaat helpt bij mij ook, maar dan om te zorgen dat je constructief verder blijft trainen haha.

Ynskek: leuk dat je er een paar van zulke proeven had tussen zetten en veel succes met jureren zondag!

helmab

Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 09:59

ynskek schreef:
Zo ik ben er ook weer doorheen voor nu.

Zaten een paar mooie proeven tussen met 203, 195,5 en 194 maar ik kon helaas niet iedereen blij maken met een mooie winstpunt.

Nu lekker weekend houden en komende zondag weer live langs de baan :)



Hoef ook niet altijd , belangrijk dat je er wat van leer als ruiter en paard

Dee_Es

Berichten: 3664
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 10:31

Xsensibel, wat een verschil zeg! Kan je instructrice mee? Mij helpt dat altijd wel om net een beetje hulp te hebben met losrijden.

Ladyrosa, die B proeven worden idd wel snel saai. Mag je versneld promoveren dat je met 7 winstpunten al L1 gaat starten?

Iedereen die wacht op punten, succes met refreshen :=

Hier eindelijk weer echt op pas geweest. Het was een meetmoment en dat is wel jammer, ik ben stiekem toch wel competitief en je inschrijfgeld terugwinnen is natuurlijk ook altijd fijn. Er waren heel veel regels (max 1uur voor de proef aanwezig, max 1 helper mee, afstand houden, direct na je proef naar huis). Maar dat protocol lag er denk ik alleen voor de sier want het was ontzettend gezellig met allemaal bekende gezichten. Iedereen stond lekker te buurten en bij te kletsen en er stonden halve families langs de baan. Heb dit sfeertje toch gemist hoor.

Mijn paard vond het erg spannend met ritselende bosjes langs de baan en enge hekjes maar hij deed wel zijn stinkende best dus we gingen met 4 winstpunten naar huis. Door de online proeven en dit meetmoment de L1 uit kunnen rijden dus echt super blij met deze mogelijkheden maar ik kan niet wachten op weer gewone wedstrijden.

ladyrosa

Berichten: 677
Geregistreerd: 27-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 12:30

Dee_Es schreef:
Ladyrosa, die B proeven worden idd wel snel saai. Mag je versneld promoveren dat je met 7 winstpunten al L1 gaat starten?


Ik had al 3 winstpunten en heb met een meetmoment afgelopen weekend weer 3 winstpunten gehaald :D dus heb er nu 13 *\o/*

Marjolein

Berichten: 11638
Geregistreerd: 09-01-01

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 13:02

De L proeven zijn bijna net zo saai als een B proef als je ze 2 keer hebt gereden.

Wij gaan vanmiddag weer filmen. Zit te kijken naar meetmomenten in de buurt hopelijk nog een keer starten voor augustus. Maar er is weinig in deze periode

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 13:23

Wij hebben vanochtend meetmoment gereden op de rijvereniging. Ging weer niet zo goed, schudden schudden schudden dus 2*176. Vrijdag komt een cranio sacraal therapeut. Eens kijken of dát hem helpt.

helmab

Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 15:32

Caritas schreef:
Wij hebben vanochtend meetmoment gereden op de rijvereniging. Ging weer niet zo goed, schudden schudden schudden dus 2*176. Vrijdag komt een cranio sacraal therapeut. Eens kijken of dát hem helpt.



dat is jammer zeg

helmab

Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 15:33

ladyrosa schreef:
Dee_Es schreef:
Ladyrosa, die B proeven worden idd wel snel saai. Mag je versneld promoveren dat je met 7 winstpunten al L1 gaat starten?


Ik had al 3 winstpunten en heb met een meetmoment afgelopen weekend weer 3 winstpunten gehaald :D dus heb er nu 13 *\o/*



Lekker bezig!