Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
swatch
Berichten: 1387
Geregistreerd: 08-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 21:11

Ik wacht nog op de punten van de 11e. Daar was mijn paard in een keer wat onrustig vanwege de vliegjes bij zijn hoofd tijdens de proef.
Dus voor deze week met een oornetje gereden. Dan moet je die dus wel even optillen om de aftekeningen te filmen.
Had het weekend tijd om te filmen, maar toen kregen we noodweer en was de bak te nat. Dus filmpje van deze week is wat minder vind ik zelf. Hopelijk nog wat tips voor de volgende keer.

Tilmar

Berichten: 3327
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 21:50

Imke95 schreef:
Stiekem even benieuwd. Vind je het als jurylid fijner om online te jureren of toch op echte wedstrijden?


Het is gewoon heel anders, geen tijd kwijt met reizen, lekker achter je eigen buro, steeds een andere omgeving om naar te kijken, zelf schrijven (typen), niet tellen, filmpje kan je terugspoelen en nog een keer kijken.

Echt jureren is natuurlijk gezelliger, je kan het beter zien.

Maar kan me best voorstellen dat ik het online jureren erbij blijf doen.

SilviaKok

Berichten: 79
Geregistreerd: 10-08-11
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 06:06

kara schreef:
Nu al terug van de 18e? Wanneer had je die dan ingestuurd?


Vrijdag avond gefilmd en ingeleverd.

MerleSimone

Berichten: 5734
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 09:56

Phoeboe schreef:
MerleSimone schreef:
Mijn proefje is gisteren met spoed verzonden naar de jury en ze hopen hem vandaag of morgen in te kunnen voeren. Einde is in zicht hoop ik! En anders hang ik vrijdag weer aan de lijn :') Verwacht zeker geen winst want het ging niet zo lekker, maar wil graag wat met het commentaar kunnen.

Morgen filmen voor nog 1 evenement.

Wat een mooie punten komen hier voorbij! En wat fijn voor jullie dat het gewoon vlotjes gaat :j


Heb jij al iets gehoord over je punten/proefje? :)

Ja! Gisteren eind van de middag stond die erop! Geen winst, wat ik ook verwachtte, maar met een nette 175 heel tevreden!


Beetje jammer dat we gisteren last minute nog wilden filmen voor de 18e, wil ik het inleveren zie ik dat ik voor de week erop heb ingeschreven :') Well well..

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 10:58

Ik heb ook m’n punten terug van 18 juni..voor de eerste keer gestart met dit paard in de B en 189 punt gereden!Ben echt super blij met de punten..mooi begin zo en zeker omdat we 1,5 maand geleden nog niet eens fatsoenlijk de bak door kwamen..

Dispar_Vulgo

Berichten: 2998
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 11:01

Iedereen gefeliciteerd met de punten/scores!


eefjuh20 schreef:
Ik heb ook m’n punten terug van 18 juni..voor de eerste keer gestart met dit paard in de B en 189 punt gereden!Ben echt super blij met de punten..mooi begin zo en zeker omdat we 1,5 maand geleden nog niet eens fatsoenlijk de bak door kwamen..


Nu ging ik toch weer kijken of mijn punten van 11 juni al online stonden :+

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 11:08

Mijn punten van de 11e staan al sinds woensdag online, ze staan alleen ook al sinds die tijd nog steeds op i.a.v. verwerking. Maar ik had toch nét geen winst dus boeiuh.

Caaroo

Berichten: 349
Geregistreerd: 02-07-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 11:14

Ik heb ook weer even gespiekt... haha |o
Gefeliciteerd met de mooie punten! Klasse dat sommige scores zo snel terug zijn gekomen.

Ik heb wel een heel interessant overzicht in Mijn Klasseringen :+
Afbeelding

Hoop dat dat komt omdat ik met dit paard nog geen resultaten in de app heb staan en ik nu verder geen actieve startpassen heb..

GiGi_90

Berichten: 658
Geregistreerd: 14-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 11:37

Caaroo schreef:
Ik heb ook weer even gespiekt... haha |o
Gefeliciteerd met de mooie punten! Klasse dat sommige scores zo snel terug zijn gekomen.

Ik heb wel een heel interessant overzicht in Mijn Klasseringen :+
[ Afbeelding ]

Hoop dat dat komt omdat ik met dit paard nog geen resultaten in de app heb staan en ik nu verder geen actieve startpassen heb..


Dit staat bij mij ook. B komt er vervolgens boven te staan

americano
Berichten: 9
Geregistreerd: 16-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 11:39

Punten van de 11de binnen! Super blij! Ons eerste online proef en ons L2 debuut! 197,5 punten heel blij!! Niet veel commentaar bij de proef maar ben al heel blij! *\o/*

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 11:44

Caritas schreef:
Mijn punten van de 11e staan al sinds woensdag online, ze staan alleen ook al sinds die tijd nog steeds op i.a.v. verwerking. Maar ik had toch nét geen winst dus boeiuh.

Dit heb ik inderdaad ook, alles, dus voor mij maakt dat ook niet uit. Ben wel benieuwd hoe snel ze zijn met verwerken als er wel een punt te verrekenen valt.

liespr

Berichten: 283
Geregistreerd: 21-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 11:46

Ik heb mijn punten van de 11e M1 gister teruggekregen. Beoordeeld door een 5 sterren jury, heb ik even geluk! Die kom je normaal op wedstrijd natuurlijk niet zo gauw tegen!

kimwilliam

Berichten: 1189
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 11:49

punten van de 11de terug en proef was al minder maar vandaag ons eerste meetmoment, tijd om ons te herpakken :D :D :D

Phoeboe

Berichten: 390
Geregistreerd: 04-07-16
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 11:54

Nou hehe ik heb m’n punten hoor van de 28e :D Net geen winst (177,5) maar jeee wat een leuke jury zeg! Echt heel erg leuk commentaar en positief gejureerd. Zoals al eerder gezegd had ook geen winst verwacht en ik was niet van plan deze proef in te sturen, maar door m’n gekneusde ribben kon ik ook geen nieuwe meer opnemen :+ Vooral met halthouden en achterwaarts grote storingen met als gevolg een 2 en een 3, maar moest echt lachen om het commentaar. Er reed daarachter namelijk een ander paard, dus er stond bij: jammer, vindt collega paard te leuk :')

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 12:04

Hier ook de punten van de 18e al terug! Afgelopen zaterdag gefilmd en aangeleverd.
Mijn nichtje is weer een winstpunt rijker in het L2 pony's. Fijn protocol met positieve benadering. Ze was het er zelf helemaal mee eens, dat is met een puber soms wel anders :D

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 12:26

Zo ik heb weer een heel forse groep. Van alles wat, data 11 en 18 juni. Ik ga flink aan de slag!

Ben iets duizelig vanwege die van net, doodzonde want ik denk dat het ruim tien punten kost omdat er erg wiebelend gefilmd is.

Overigens net wel iemand die bij het voorstellen het bit en hoofdstel laat zien en daarbij keurig een hand onder de neusriem doet om te laten zien dat ie niet straks zit, mooi!

Ik ga aan de gang!

DewiFoto

Berichten: 846
Geregistreerd: 20-09-11

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 12:38

Fijn om te zien dat de KNHS (en de jury’s) zo’n goede inhaalslag hebben kunnen maken! Hopelijk haalt dat voor iedereen de druk weer wat omlaag. Ik blijf het gewoon een mooi concept vinden. Gisteren mijn proefje voor de 18e ingestuurd. Ben inmiddels wel echt toe aan een andere proef rijden. Paard begint de route nu ook wel uit zijn hoofd te kennen :(:)

Imke95
Berichten: 322
Geregistreerd: 12-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 12:44

DewiFoto schreef:
Fijn om te zien dat de KNHS (en de jury’s) zo’n goede inhaalslag hebben kunnen maken! Hopelijk haalt dat voor iedereen de druk weer wat omlaag. Ik blijf het gewoon een mooi concept vinden. Gisteren mijn proefje voor de 18e ingestuurd. Ben inmiddels wel echt toe aan een andere proef rijden. Paard begint de route nu ook wel uit zijn hoofd te kennen :(:)


Zo herkenbaar! Als ik de volte al opstuur denkt mijn merrie al aan galop *\o/*
Terwijl ze nog een halve volte ruim moet wachten :Y)

FriesWytske
Berichten: 9909
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 12:57

Dank je wel voor je mail.



We leven met je mee en begrijpen dat je het heel vervelend vindt dat je zo lang moet wachten.



Er is geen storing van 3,5 week geweest, maar door de storing konden de filmpjes niet naar de juryleden toe. Het gaat om 1600 filmpjes per event, dus als de storing dan is opgelost gaan er ineens heel veel filmpjes in één keer naar de jury's. Dan is een flinke achterstand een logisch gevolg.



Je bent niet de enige die de punten nog niet heeft: met jou nog 200 andere deelnemers op dit moment. De ene jury is dan sneller dan de andere, dus het kan kloppen dat de uitslagen niet tegelijk komen.



We durven toch nog om een beetje geduld te vragen…. En wensen je een heel fijn weekend.



Als je nog vragen hebt, horen wij dat graag.



Met vriendelijke groet,

Zo en nu ben ik echt heel erg teleurgesteld in de KNHS. En heb ze dit ook verteld in een mail terug. Vind dit gewoon niet kunnen. En zet dit dan ook op hun Facebooksite neer.

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 13:43

daffodil schreef:
Overigens net wel iemand die bij het voorstellen het bit en hoofdstel laat zien en daarbij keurig een hand onder de neusriem doet om te laten zien dat ie niet straks zit, mooi!


Ik doe dit idd ook als ik film, even de losse neusriem laten zien.
Heb er ook een compliment van de jury over gehad, dat is leuk om terug te krijgen op het protocol.

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 13:45

Kan het zijn dat mijn punten er wel op staan maar het protocol nog niet??Als ik op protocol druk dan staat er fout met laden..

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 13:52

Afbeelding
Winst maar had ook op leuke leerzame feedback gehoopt
Vond t zelf trouwens niet winstpunt waardig, proef van 18e wel maar die heb ik nog niet terug

Deze was erg braaf gereden

estell__

Berichten: 953
Geregistreerd: 31-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 14:03

friesam schreef:
[ [url=m/GECnOA.png]Afbeelding[/url] ]
Winst maar had ook op leuke leerzame feedback gehoopt
Vond t zelf trouwens niet winstpunt waardig, proef van 18e wel maar die heb ik nog niet terug

Deze was erg braaf gereden

Lijkt op mijn protocol!

Hilli

Berichten: 22950
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 14:15

En de mijne van één van de afgelopen keren :))

Caaroo

Berichten: 349
Geregistreerd: 02-07-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 14:20

Ik heb net mijn punten van het L2 van 18 juni terug, met 191 punten ons eerste winstpuntje samen *\o/* en met nuttig commentaar erbij, heel erg blij mee.

Nu 11 juni nog afwachten :+